Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

Seda alumist rauda pole vaja ära lõigata. Mina painutasin uue välhaviske kaitse. Muru tahab välja tulla teravama nurgaga tahapoole ja uus kaitse peab viskama maapinnaga paraleelselt või veidi üles mitte alla poole. Kui see kaitse õigete nurkadega siis niidab nagu silokombain. Teisel niidulik kaitse lihtsalt minema visatud ja puuliist multsi klapi vahel, et see lahti püsiks ja tuld, jälle silokombain valmis. Viskab ilusti laiali ja ei jäta vaale

(06-05-2018, 22:34 PM)Marko Kirjutas:  Sama lugu Kroomiga. Lisaks on kadunud kuupäevad, ainult kellaajad nähtavad ja iga kolmas kord midagi siin avades ütleb, et ajutiselt kättesaamatu on teenus.

Vana jutu jätkuks - puudu on mitte kuupäevad, vaid fraas "eile"
Üleeilsed kõik ilusti jälle kuupäevadega.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(13-05-2018, 14:16 PM)maisalup Kirjutas:  ... uus kaitse peab viskama maapinnaga paraleelselt või veidi üles mitte alla poole.
...

Õige - teralt lendulöödud kivid ja metall lendavad ka palju paremini ja kaugemale. Kui sellega arvestada, on kõik hästi.

Veel paremini niidab, kui võtta esisektorist plekid ära nii, et tera ulatab sentimeetrit viis välja.

Kõnealune toode on kompromiss niitmise ja juhmide ellujäämise vahel. Rõhuasetusega ellujäämisele Big Grin

Mul metalli ega kive pole, ning niitmise ajat lapsed läheduses ei viibi, kuid selline niiduki kasutus olgu pigem siis kui tõesti hein käest läinud. Kui aga mõustlikult niita, siis korralikuma firma toodang viskab päris uhkelt ka pikema heina välja. Näiteks toro suudab üpris pikka heina niita kui see kuiv on...

Meil just "hein" tuli läbi kasvuhoone klaaside - ühest seinast sisse, teisest välja. Tuunimata kaitsmetega seejuures.

Niidukiteema jätkuks...

Selle ava all oleva plekiriba kastreerimine nagu kahtlane ettevõtmine... Minul hävis ta loomulikul teel (rooste) ja siis muutus konstrui niivõrd vedelaks, et pidin sinna ühe ca 15mm toru keevitama. Seda nippi olen küll kasutanud, et multšiklapp lahti ja toigas vahele. Toimib.

Aga mul tekkis hoopis selline probleem... Esiveoga niiduk. Kuna ma ise eriti ei niida (kes siis meestetööd ära teeb?), siis tegeleb niitmisega naispere. Ja kui üle hulga aja niiduki kätte võtsin, tundsin kohe, et miski on mäda, imelik vibra ja vedu ei toimi. Siis avastasin, et üks ratas kohe üldse mitte ei vea. Võtsin lahti: ühel rattal hammasvöö täitsa maas Sad  Teine ratas igati kobe. Nüüdseks ratas muidugi vahetatud, aga mis võis sellise ühepoolse hävingu põhjus olla?

Tõstatan veelkord oma eelmist vastuseta jäänud küsimust VAGi diagnostikaseame osas (eelmine lk).  Ehk midagi siit?

(15-05-2018, 12:31 PM)oltsberg Kirjutas:  Niidukiteema jätkuks...

Selle ava all oleva plekiriba kastreerimine nagu kahtlane ettevõtmine... Minul hävis ta loomulikul teel (rooste) ja siis muutus konstrui niivõrd vedelaks, et pidin sinna ühe ca 15mm toru keevitama. Seda nippi olen küll kasutanud, et multšiklapp lahti ja toigas vahele. Toimib.

Aga mul tekkis hoopis selline probleem... Esiveoga niiduk. Kuna ma ise eriti ei niida (kes siis meestetööd ära teeb?), siis tegeleb niitmisega naispere. Ja kui üle hulga aja niiduki kätte võtsin, tundsin kohe, et miski on mäda, imelik vibra ja vedu ei toimi. Siis avastasin, et üks ratas kohe üldse mitte ei vea. Võtsin lahti: ühel rattal hammasvöö täitsa maas Sad  Teine ratas igati kobe. Nüüdseks ratas muidugi vahetatud, aga mis võis sellise ühepoolse hävingu põhjus olla?

Tõstatan veelkord oma eelmist vastuseta jäänud küsimust VAGi diagnostikaseame osas (eelmine lk).  Ehk midagi siit?

Lihtsalt aruteluks.Miks autol mõlemad rattalaagrid korraga õhtale ei lähe .Ikka ükshaaval. Rolleyes

(15-05-2018, 12:31 PM)oltsberg Kirjutas:  Niidukiteema jätkuks...
...Ja kui üle hulga aja niiduki kätte võtsin, tundsin kohe, et miski on mäda, imelik vibra ja vedu ei toimi. Siis avastasin, et üks ratas kohe üldse mitte ei vea. Võtsin lahti: ühel rattal hammasvöö täitsa maas Sad  Teine ratas igati kobe. Nüüdseks ratas muidugi vahetatud, aga mis võis sellise ühepoolse hävingu põhjus olla?
...
Mina pakun, et süsteemide loomulik kulumine vanusest.
Lõtk hammasratta ja hammasvöö vahel on suurenenud niipalju et hambumine pole enam ideaalne ja hakkab ratta plasthambaid osaliselt kulutama.

Endal hakkasid rataste hammasvööd kuluma ca. 5 aastat pärast niiduki iga-aastast intensiivset kasutust. Viimased aastad peab juba iga hooaeg vähemalt ühe uue ratta ostma.

Parempoolne, mis asub veosüsteemist kaugemal, kulub tihedamini siledaks kui vasakpoolne, viimane siis asub veosüsteemi pool. Seega sealpool kus lõtk saab suurem olla, seal kulub ka kiiremini.

Kindlasti aitab ka "kulumisele" kaasa tegevus, et keeramise, tagasitõmbamise jms. manöövrite ajal ei viitsi keegi vedu välja lülitada. Nende tegevuste juures ongi seda kõrinat ja üleviskamist kõige rohkem kuulda/tunda.

(15-05-2018, 15:26 PM)mossepower Kirjutas:  
(15-05-2018, 12:31 PM)oltsberg Kirjutas:  Niidukiteema jätkuks...
Kindlasti aitab ka "kulumisele" kaasa tegevus, et keeramise, tagasitõmbamise jms. manöövrite ajal ei viitsi keegi vedu välja lülitada. Nende tegevuste juures ongi seda kõrinat ja üleviskamist kõige rohkem kuulda/tunda.
Seda minagi kahtlustan, naised ju põhiliselt niidavad Smile  Samas - ega seda vedu nii lihtne välja lülitada ei ole. Kui lülitushoob juba tööasendis lukustub, siis tagasi tuleb ta "turvakaare" vabastamisel, mis tähendab ka mootori seiskumist. Keegi ei viitsi ju pidevalt käivitada või veo lülitushooba käega pooles vinnas hoida. Ise kergitan manöövrite ajal esirattad maast lahti.

Vot seda küll enam ei mäleta, kumb ratas ära kulus.

(15-05-2018, 12:31 PM)oltsberg Kirjutas:  Tõstatan veelkord oma eelmist vastuseta jäänud küsimust VAGi diagnostikaseame osas (eelmine lk).  Ehk midagi siit?

Nende veakoodi lugejate asemel võta parem kvaliteetne kaabel + soft läpakasse (Ross-Tech nt.) saad tunduvalt laiemad võimalused. Tänapäeval saab seadme juba ka nutitahvli jaoks. Sõltuvalt mida teha tahad on soft tavaliselt vabavarana kuni keerulisemate programmeerimisteni (siis juba tasuline). On ka odavaid hiina kaableid aga nendega tuleb olla ettevaatlik - sageli kõik asjad ei tööta, mõnda uuendada ei saa kuna kaabel läheb lukku jne. Üldiselt keeruline maailm. Mul igivana 409.1 kaabel koos piraatsoftiga, näitab komponentide veakoode ja livedatat ilusti, progeda ei saa aga enda jaoks pole ka vajadust. Toungue

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

45 raha maksnud hiina kaabel majandab minulgi elusana juba palju aega.
ilmselt soodsaim võimalus. samas ostes vaata, et sulle vajalik masin ikka pakutava kaabli menüüsse kuulub.

(15-05-2018, 20:42 PM)diesel Kirjutas:  45 raha maksnud hiina kaabel majandab minulgi elusana juba palju aega.
ilmselt soodsaim võimalus. samas ostes vaata, et sulle vajalik masin ikka pakutava kaabli menüüsse kuulub.

Minu hiina kaabel sai aasta jooksul kaks korda remonditud ja kolmandal korral polnud enam midagi
remmida..Ei kannata üldse mingeid pörutusi,naabrmehe hiina kaabliga sama lugu........

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV

Kas keegi teab, oskab aidata 3-sil diiselmootorite osas. Oleks vaja ühele Isuzu mootorile juppe või täielikku asendust aga kõigepealt tahaks mootori nö lahti kodeerida. Sooviks teada liitreid kilovatte ja muid ilusaid numbreid.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.

Et midagi saada, pead ka midagi andma, kupüür oleks liiga palju, piisaks ka mootori pildist või mingitest numbritest.

(16-05-2018, 10:24 AM)tõnn Kirjutas:  Et midagi saada, pead ka midagi andma, kupüür oleks liiga palju, piisaks ka mootori pildist või mingitest numbritest.
 
Kopal oleva mootori numbrid, mis leidsin Isuzu 3KA-1PA-07 AD/IJ . Masinaks on miniekskavaator IHI IS 12G

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.

Käisid mittevajalikud külalised ukse taga ja lõhkusid ukseluku sisemuse, seega enam ust võtmega lahti ei saa.
Kõige lihtsam oleks asendada samasugusega. Netiotsing andis paar kuulutust, kus aga tahetakse kasutatud asjade eest natuke liiga palju raha.

Enne kui ümberehitusega alustan ja teist tüüpi luku peale üle lähen küsin, et ehk kellelgi on jäänud seisma mõni selline töötav lukk, millest mõistliku hinnaga loobuda, või on kusagil kaubanduses märganud (ei hakka ma kõiki realiseerimiskohti läbi sõitma). Ei pea olema uus ja piisab ka ainult võtmega lukuosast.  


[Pilt: 1_1_31749620.jpg]

Kas siit m6skit ei sobi? www.lukukeskus.ee/collection/garaaz

Mul vist on üks ilma võtmeta. Kas otsin? See võib kaua aega võtta Sad

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Kas oskab keegi mainida 2,4 liitrise töömahuga sõiduautot, millisel oli monosissepritse?

Omad võtmed ju jäid alles ja mõne kasutatud muugisüsteemi ümberladumine on sama, mis lapselapsel legode kokkupanek. Vene toodang on alati hea selle poolest, et saab kruvid lahti keerata ja uuesti koostada. ... kui omatakse mõtlemisvõimet ja ei ole "nisanäpp"
  ( kusagil kastides samuti kasutatud võtmeteta isendeid)

Parimat härra.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne