Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

Lahusti all mõeldakse ikka midagi muud kui vesi.

Detailide üle võib siin näägelda kuitahes kaua, see ei vii edasi. Muidugi on PVA lahusti vesi.
Idee on vahva, on ka mõned nüansid. Kilesse pakitud liimi kuivamisaeg läheb kardetavasti väga pikaks. Kindlasti muutub renoveeritud detail ka oluliselt jäigemaks, samas ka rabedamaks muidugi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Sellel PVA lahjendamisel küll mingit pointi pole.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss

(13-10-2018, 10:42 AM)nootsii Kirjutas:  Keegi kes kokkupuutunud võiks kommenteerida kuidas on istmete lisamisega kongi? Loomulikult et sertifitseeritud paigaladja ja istmed aga mingeid muid nõuded al ´a aknad, uksed, kõrgused jne. ?

Kui huvi pakub, siis mul on üle mõned sharanni istmed, koos põrandakinnitustega.

(13-10-2018, 21:32 PM)marco Kirjutas:  mõtlesin, et prooviks PVA liimi lahustiga vedelamaks teha ja immutada katkised kohad märjaks. Edasi kile peale ja pressi alla kuivama. Hiljem lihtsalt ära värvida.

Selle irvakil nurga saab PVA ja pressiga kinni küll. Süstlaga on hea liimi vahele ajada.
 Aga tolle "võre" aukudevaheliste mõrade tasandamise tõenäosus on pigem fifty:sixty ehk kahtlane. Võid muidugi enne proovida väiksemal alal pinnaleotust lahja liimiga ja üüratu jõuga kokkusurumist (survestada tuleks siis ikka kogu pinda, mitte ainult  väikest ala) .

Eelnevaga haakuv küsimus: kas on kuidagi võimalik parandada armatuurlauda, kui mõni rähn on sinna aukukesi toksinud või suisa puurinud ja/või aeg ja päike on sinna mõrad tekitanud? Küsimus ei käi UAZi, vaid ikka "moodsa ja kaasaegse" plastkonstruktsiooni kohta.

Ja veel üks küsimus: kuidas motiveerida inimesi? Külamees Mart "teeb" mulle peaaegu aasta aega voodrilaudu. Kui juhuslikul kokku saame, tuletan oma tagasihoidlikku soovi ikka ja jälle meelde, aga tema ainult lubab ja lubab ja lubab Sad Mul on juba endal imelik... Ja ihutreial on kah kuidagi laisaks jäänud, nii mitmedki asjad on jäänud tema taha toppama Sad

(15-10-2018, 14:31 PM)oltsberg Kirjutas:  Ja veel üks küsimus: kuidas motiveerida inimesi? Külamees Mart "teeb" mulle peaaegu aasta aega voodrilaudu. Kui juhuslikul kokku saame, tuletan oma tagasihoidlikku soovi ikka ja jälle meelde, aga tema ainult lubab ja lubab ja lubab Sad Mul on juba endal imelik... Ja ihutreial on kah kuidagi laisaks jäänud, nii mitmedki asjad on jäänud tema taha toppama Sad

See on üleüldine probleem. Pikem jutt.
Minuarust on asjad läinud nii,et aeg on kehva,kõik kes vähegi tööd teevad on ennast raipeks töötanud ja oskajaid ka napib. Vanasti tegin ka ise tööd rõõmuga aga minust on saanud samasugune jobu nagu siin mainid. Big Grin  Mitmed tööd sees ja needki tegemata. Kõige hullem on muidugi aja puudus,osadel terviseprobleemid ja ütlen ausalt,võid ennast lõhki tõmmata ja ikka jääb midagi tegemata. Kõige hullem asi aga on see,et kui keegi oma tööga sinu ukse taha ilmub,võid küll öelda,et ma ei jõua,ei taha jne... Sugulasi ja sõpru ei saa ka perss  e saata,eriti veel neid kes sind aitavad. Ja jäävadki osad asjad venima. Millalgi sai mul isegi asjast nii siiber,et plaanisin suure koolitahvli muretseda ja sinna kirja panna tegemata tööd. Ja just sellepärast,et väratist kargab sisse võrdseimast võrdseim ja aus sõber,et talle näidata tegemata tööde nimekirja.... Big Grin  Ja öelda,et kas siis teised peavad sinupärast ootama,et sul kiire on....... ja kohe vaja. Viimasel ajal olengi kõik uksest välja visanud. Kõik kukub juba kokku ja pole aega enam teiste asjadega tegeleda. Mis sest,et sõbra häda on suur.... olen ise hädas! Eks nii on kõigil.
Ja ausamast ausaim vastus oleks kõigile kes mulle tööd toovad: Mul ei ole aega ega jõudu sinu asjaga tegeleda!
Ja keegi ei solvu. Smile Ja ma ise ka ei solvu,kui mulle nii öeldakse.

T.

Oleks küsimus seoses mõõdu järgi SK-tüüpi simmerling tihendi ostmisega.

Nimelt Lada roolikarbi alumine simmer laseb läbi ja vene oma ei taha asemele panna. 

Siit tulebki küsimus, et kuhu poodi/ettevõtesse on mõtet minna sellise mõõdujärgi tihendi sooviga?
Võrdluseks/mõõtmiseks oleks otseloomulikult ka õige vene tihend kaasas.

(15-10-2018, 16:20 PM)mossepower Kirjutas:  Oleks küsimus seoses mõõdu järgi SK-tüüpi simmerling tihendi ostmisega.

Siit tulebki küsimus, et kuhu poodi/ettevõtesse on mõtet minna sellise mõõdujärgi tihendi sooviga?
Võrdluseks/mõõtmiseks oleks otseloomulikult ka õige vene tihend kaasas.
Kiika siia
Ehk saad abi, pealegi suuremad linnad kenasti müügivõrguga kaetud. Ainult et ükskord võttis ühe nõukamõõtu tihendi ootamine 6 (!) nädalat, tuli vist Hiinast omal jõul ujudes Smile 

Teine võimalus. Otsi kuskilt veebikataloogist vastava tihendi number ja sisesta mõne autovaruosadega kaupleva veebipoe otsingusse. Igasugu imeasju just idapoolse tehnika jaoks olen niimoodi leidnud.

EDIT. Näiteks: https://aeromotors.ee/kataloog/search/21013401023
Teist tihendit, kus lõpus 26, konkreetne koht ei paku. Ja muidugi suur saladus, millist vaja on Big Grin

(15-10-2018, 16:20 PM)mossepower Kirjutas:  kuhu poodi/ettevõtesse on mõtet minna sellise mõõdujärgi tihendi sooviga?
Võrdluseks/mõõtmiseks oleks otseloomulikult ka õige vene tihend kaasas.
Tallinnas Laki tänavas selline koht:
http://www.laager.ee/kontakt1
...aga igaks-juhuks ära seal sõna "simmerling" kasuta - võid saada teada, et kaelustihendile eesti keeles sellist sünonüümi ei ole. Tegelikult kulus mulle see teadmine (milles veendumiseks keelevara.ee kasutasin) täitsa ära - eeldasin varem, et sõna on eestikeelne ja teda võib seega eesti keeles rääkides kasutada Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

simmerling on suht eesti kõnekeelne sõna.
tulnud küll saksa (kõne)keelest ja sõnast simmerring, ehk R mitte L.
muidu aga mine suvalisse hüdropoodi ja osta sobiv jupp meetriga müüdavat tihendit ja liimi ise.

Ei oska öelda ksf Mossepower pärit on, aga Põltsamaa lähedal on selline väga hea koht nagu Moduator. Isiklikult olen alati leidnud kõik mis vaja.

(15-10-2018, 16:20 PM)mossepower Kirjutas:  Oleks küsimus seoses mõõdu järgi SK-tüüpi simmerling tihendi ostmisega.

Nimelt Lada roolikarbi alumine simmer laseb läbi ja vene oma ei taha asemele panna. 

Siit tulebki küsimus, et kuhu poodi/ettevõtesse on mõtet minna sellise mõõdujärgi tihendi sooviga?
Võrdluseks/mõõtmiseks oleks otseloomulikult ka õige vene tihend kaasas.

 Samas on karbiga Lada pmtslt Fiat, ehk annaks tolle järgi tellida? Ja juba mõne lääne firma simmer.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

(15-10-2018, 16:20 PM)mossepower Kirjutas:  Oleks küsimus seoses mõõdu järgi SK-tüüpi simmerling tihendi ostmisega.

Nimelt Lada roolikarbi alumine simmer laseb läbi ja vene oma ei taha asemele panna. 

Siit tulebki küsimus, et kuhu poodi/ettevõtesse on mõtet minna sellise mõõdujärgi tihendi sooviga?
Võrdluseks/mõõtmiseks oleks otseloomulikult ka õige vene tihend kaasas.

https://www.alas-kuul.ee/tihendid/simmerlingtihendid

   

https://www.alas-kuul.ee/simmerlingtihend-28x43x10-as

Puust ja punaseks Big Grin  Samas on jätkuvalt saladus, kas on vaja seda konkreetset või teist.

(16-10-2018, 13:53 PM)oltsberg Kirjutas:  https://www.alas-kuul.ee/simmerlingtihend-28x43x10-as

Puust ja punaseks Big Grin  Samas on jätkuvalt saladus, kas on vaja seda konkreetset või teist.
Suur tänu viite eest, enam lihtsamaks vist tõesti teha ei saa Big Grin. Just seda tihendit oligi vaja ja nüüdseks see ka ära tellitud:

   

Tänud ka teistele asjalike nõuannete eest.

EDIT: Aeromotorsi viidet märkasin alles nüüd, sääl parem hind. Siit õppetund et aegajalt tasub vanu postitusi ka uuesti üle lugeda.

Miks kardavad inimesed paaniliselt Jaapani autosid?

Aitan inimesel otsida autot hinnaklassis kuni 2000. Eelistuseks on (suurem) VAGiline, diisel, universaal ja kindlasti manuaalkastiga. Kõik masinad, mis on nendele tingimustele vastavad ja ostjas vaimustuse esile kutsuvad, on aga üsna nutused. Neil on olnud rohkem omanikke kui ühel käel sõrmi, nad on olnud taksod, esinenud ülevaatustel halvasti, osalenud vähemalt kolmes kindlustusjuhtumis ja sageli keritud läbisõiduga. Võta üks ja viska teist Big Grin  Kui ongi mõni korralikum ette trehvanud, siis on see automaatkastiga sedaan.

Samas näppisime üht esimese põlve D4D mootoriga universaalkerega Avensist, mis tundus üsna kompu olevat. Ajaloos polnud midagi häbenemisväärset, muidu tundus kah üsna ok, vaid sidur oli raskevõitu. Kuid ostja ütles, et ei julge japsi osta... Kas Avensise küljes on midagi sellist, millega võib haledalt alt minna, see tähendab mingit räigelt kallist probleemi?

Avensis diisel , õlikulu kipub suur olema .

Kui suur on suur? Aastas paar liitrit juurde valada?

Loe siit. https://www.honestjohn.co.uk/carbycar/to...nsis-1997/

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne