16-08-2019, 12:30 PM
Flants on alati ohtlik. Keegi ju ei tea, milline on konkreetse poldi ja rummus oleva keerme tegelik tugevusvaru.
Eraldi polditavad sobitusflantsid on veidi ohutumad (eeldusel, et ei kasutata suvalisi polte), kuna nende puhul ei lähe rattapoldid arutult pikaks.
Näituse- või sportautole sobivad hästi, liikluses pole hea mõte. Ning võivad (kuigi ei pea) tekiatda regressijuhtumi, kui LÕ oluliseks komponendiks on altlahkunud ratas või segastel asjaoludel kadunud kontroll auto üle.
Mina olen püüdnud vältida, aga vahel saab edevus võitu. Aga flantsiga rattad on seni saanud parimad poldid.
Olgu öeldud, et laagrite koormus ei pruugi suureneda - sõltub asenduse laiusest ja ET väärtusest. Kui rehvi keskjoon paika jääb, siis jääb samaks ka koormus. Koormus muutub ainult siis, kui rehvi keskjoon nihkub kinnitustasapnna suhtes.
Eraldi polditavad sobitusflantsid on veidi ohutumad (eeldusel, et ei kasutata suvalisi polte), kuna nende puhul ei lähe rattapoldid arutult pikaks.
Näituse- või sportautole sobivad hästi, liikluses pole hea mõte. Ning võivad (kuigi ei pea) tekiatda regressijuhtumi, kui LÕ oluliseks komponendiks on altlahkunud ratas või segastel asjaoludel kadunud kontroll auto üle.
Mina olen püüdnud vältida, aga vahel saab edevus võitu. Aga flantsiga rattad on seni saanud parimad poldid.
Olgu öeldud, et laagrite koormus ei pruugi suureneda - sõltub asenduse laiusest ja ET väärtusest. Kui rehvi keskjoon paika jääb, siis jääb samaks ka koormus. Koormus muutub ainult siis, kui rehvi keskjoon nihkub kinnitustasapnna suhtes.