16-09-2019, 13:22 PM
(16-09-2019, 12:52 PM)pvr Kirjutas:(16-09-2019, 11:13 AM)Talupoeg taluja Kirjutas: Arvatavasti oligi lihtsam toota ja ega see sõjamassin...Tekkib küsimus, et kas esimesel koostamisel töödeldi klapid kohapeal õigesse pikkusesse või kuidas oli lahendatud selle sõlme puhul tolerantside kuhjumise efekt... kolisevate klappidega saab ju pisut sõita aga midagibpeab ikka vahel olema, et vahet regullida. Varastest ohc mootoritest paljud piltide järgi ei kasutanud nookureid kuid reguleerseib või midagibpeab ilka vahel olema
Kui pilte teravamalt vaadata siis klapi peal oleval taldrikul on servades märgata sisselõikeid mis viitavad sellele, et neid peaks saama lihtlabaselt võtmega keerata ehk reguleerida.
Kuna näiteks esimeste V2 motoressurss oli vaid 150 tundi siis polnud seal vajagi mingit kõrgtehnoloogilist reguleeringut. Enne lasti puru kui mootor soojaks läks.
Aquila captas non muscas.