01-11-2019, 21:07 PM
Summuti tööpõhimõte on gaaside kiiruse vähendamine läbi ruumala mitte takistuse tekitamisega. Antud juhul peavad gaasid ennast läbi svammi suruma mis aga tähendab mootori võimsuse kadu ja suvel kuuma ilmaga mootori ülekuumenemist. Pikemas perspektiivis kolvigrupi surma.
Kui on soovi kindlasti summutist kostev heli vaiksemaks saada peab uue summuti ehitama ja reegli järgi mis autoehituses kehtib. Summuti maht peab olema 6x suurem kui mootori töömaht. Kambrite vahelistes seinades olevate avade üldpindala 2x suurem kui summuti toru enda läbimõõt. Vot umbes nii.
Kui on soovi kindlasti summutist kostev heli vaiksemaks saada peab uue summuti ehitama ja reegli järgi mis autoehituses kehtib. Summuti maht peab olema 6x suurem kui mootori töömaht. Kambrite vahelistes seinades olevate avade üldpindala 2x suurem kui summuti toru enda läbimõõt. Vot umbes nii.
Aquila captas non muscas.