24-11-2019, 23:25 PM
(24-11-2019, 21:24 PM)Daff Kirjutas: Meil oli kunagi sellise mootoriga Fabia saksas tööl käimiseks. Kui läksime läbi linna tööle (ca 20 km) kus kiirust üles ei saanud seal võttis aega umbes poole teekonnast kuni hakkas sooja tulema aga kui baani peale kargasime oli osuti sekunditega püsti.Siit loeb välja, peabki selline olema?
Mind ei huvita mitte niivõrd see, "mis kell" autos ennast trussade väele võiks koorida, vaid see hetk, mil aju lükkab "tooreklapi" lõpuni lahti ehk siis kütusekulu.
Nimelt tuleb selline naljakas asi välja, et külmal ajal on VAZiga kasulikum sõita kui Fabiaga Vahe ei ole muidugi suur, aga paratamatult tekib küsimus, et mis kasu on tehnika arengust?
Ja üldise tseeookahe hüsteeria taustal küsimus: kuidas on võimalik, et 2 autot, mis põletavad ühepalju kütust, erinevad "paha" gaasi osas 1,24 korda? Mis ühendiks "hea ja roheline" auto paaki valatu siis muundab?