25-12-2019, 20:36 PM
Abi vaja võitluses rottidega,ära tahavad autot süüa.
Sissejuhatuseks räägiks, et probleemini juhatas mind saksa pollar kes tahtis mu sõidukat ligemalt näha kuna sarnane kone on neil tagaotsitav. Läbi klaasi paistev kerenumber neile ei sobinud vaid tahtsid näha kapoti alust numbrit. Kui kaane lahti tegin oli esimene reaktsioon nende poolt, "Ratte, ratte." Läksin ka vaatama. Mina ei osanud esimese hooga mingeid rotte kahtlustada, arvasin et porised täpid mootorikattel on pori pritsmed aga inspektor seletas, et need on roti jäljed. Sukeldus peadpidi mootorisse ja vedas minu ka ninapidi ligi ja näitas mulle mida ta otsis. Mitmel juhtmel on isolatsioonile hambad sisse löödud ja isolatsiooni proovitud. Ise ma oleks ehk poritäpid maha pühkinud ja poleks osanud vaadatagi mis toimub.
Saksamaal olevat see suur problem. Rääkis, et asjad on lõppend sellega, et autod viiakse lausa treilapeal servisesse. Lasevad juhtmed lühisesse.
Kinnises ruumis on võimalik panna mingi elektrooniline rotipeletaja tööle mis võhlud majast eemal hoiab aga mul seisab valvega kinnises parklas lageda taeva all. Seal selline asi eiole võimalik.
Kas on asi ehk selles, et masin liiga värske. Esimene õlivahetuski veel tegemata. Kas neile meeldib uue auto lõhn või milles asi. Oleme seda parklat kasutanud aastaid ja ennem pole sellist jama olnud.
Kas siin on kedagi kes sellise probleemiga kokku puutunud või oskab nõu anda mida ette võtta.
Sissejuhatuseks räägiks, et probleemini juhatas mind saksa pollar kes tahtis mu sõidukat ligemalt näha kuna sarnane kone on neil tagaotsitav. Läbi klaasi paistev kerenumber neile ei sobinud vaid tahtsid näha kapoti alust numbrit. Kui kaane lahti tegin oli esimene reaktsioon nende poolt, "Ratte, ratte." Läksin ka vaatama. Mina ei osanud esimese hooga mingeid rotte kahtlustada, arvasin et porised täpid mootorikattel on pori pritsmed aga inspektor seletas, et need on roti jäljed. Sukeldus peadpidi mootorisse ja vedas minu ka ninapidi ligi ja näitas mulle mida ta otsis. Mitmel juhtmel on isolatsioonile hambad sisse löödud ja isolatsiooni proovitud. Ise ma oleks ehk poritäpid maha pühkinud ja poleks osanud vaadatagi mis toimub.
Saksamaal olevat see suur problem. Rääkis, et asjad on lõppend sellega, et autod viiakse lausa treilapeal servisesse. Lasevad juhtmed lühisesse.
Kinnises ruumis on võimalik panna mingi elektrooniline rotipeletaja tööle mis võhlud majast eemal hoiab aga mul seisab valvega kinnises parklas lageda taeva all. Seal selline asi eiole võimalik.
Kas on asi ehk selles, et masin liiga värske. Esimene õlivahetuski veel tegemata. Kas neile meeldib uue auto lõhn või milles asi. Oleme seda parklat kasutanud aastaid ja ennem pole sellist jama olnud.
Kas siin on kedagi kes sellise probleemiga kokku puutunud või oskab nõu anda mida ette võtta.
Aquila captas non muscas.