19-01-2020, 12:35 PM
(19-01-2020, 10:28 AM)tcumen Kirjutas: Jälle üks kantoora, kes ei saa oma kaubale hinnasilti külge pandud.Ei peagi külge panema. Nende haldamine on kulu, mis pole tihti põhjendatud. Küll kauplejad ise teavad, kes on nende sihtgrupp ja mis on nende müügikanalid.
Kaks peamist vaadet:
- Kui butiik ei orienteeru (pigem tüütule) jaekliendile, pole kodulehe-hinnakirju vaja: mahukam (sh sortiment) B2B kauplemine ei käi eri jubinate ühikhindade alusel
- metallihinnad (eriti just värvilised) käivad korralikku ameerika mäge pidi üles-alla ja sama teevad nendel põhinevad tooted. Kui ostuhinnad on kulu vaates "partiipõhised" ja riskimarginalid pole selle silumisesks pandud rasvased, on variandid kas usinalt-rosinanalt muudkui kodulehe-hindu üle kirjutada (=tööjõukulu plus vea-oht) või jätta need välja reklaamimata
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"