26-02-2020, 14:21 PM
Milles siis ned AdBlue süsteemi vead seisnevad täpsemalt?
Muideks autodel on peal kvaliteedikontroll. Kui see bluuto juhtub olema liiga vesine, näiteks paaki urineerides, siis kas annab häire või lülitab süsteemi üldse välja. Sellega seoses redutseeritakse mootori võimsust, jääb järele ca 40% , ning algab teekond töökotta.
Põhiprobleemid ongi seotud kvaliteediga. Hügieen!!! Kui sattub tilk diislit süsteemi on kaputt. Peamooduli vahetus. Petroolitooteid ei talu. Teine tõrge on NOX-i andur mis asub summutis ja nuusutab tossu kvaliteeti. See põleb aastatega ära. Annab aega 9 tundi, et servisesse sõita. Peale seda lükkab jõu maha.
Külma pole vaja karta. On küttekehad mis seda solgiämbrit soendavad teatud piirini. Mingist temperatuurist allapoole lükatakse see süsteem üldse välja.
Muideks autodel on peal kvaliteedikontroll. Kui see bluuto juhtub olema liiga vesine, näiteks paaki urineerides, siis kas annab häire või lülitab süsteemi üldse välja. Sellega seoses redutseeritakse mootori võimsust, jääb järele ca 40% , ning algab teekond töökotta.
Põhiprobleemid ongi seotud kvaliteediga. Hügieen!!! Kui sattub tilk diislit süsteemi on kaputt. Peamooduli vahetus. Petroolitooteid ei talu. Teine tõrge on NOX-i andur mis asub summutis ja nuusutab tossu kvaliteeti. See põleb aastatega ära. Annab aega 9 tundi, et servisesse sõita. Peale seda lükkab jõu maha.
Külma pole vaja karta. On küttekehad mis seda solgiämbrit soendavad teatud piirini. Mingist temperatuurist allapoole lükatakse see süsteem üldse välja.
Aquila captas non muscas.