2140 hind
#1

minu kui teadmatu inimese kätte on usaldatud ülesanne uurida välja 2140 hind. konkreetsel isendil siis kõik ok värskelt värvitud kuigi paar väikest rooste täppi oli näha , läbisõit 113000 kaasa talverehvid velgedel. mootor korras kõik originaal ja tiptop. olge nii kenad ja abistage

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#2

Mina olen Moskvitside hindasid uurinud,ja julgen pakkuda 3500 (ehk isegi 4000) konkreetse isendi hinnaks,paistab,et päris hea isendiga tegu.Muidugi oleneb ostjast,mõne arvates pole ükski mosse üle 500.- väärt...
Vasta
#3

samas on minuni jõudnud innformatsioon , et kui läbisõit 150000 siis hakka kappremonti tegema.

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#4

Eks see sõltu suuresti sellest, kuidas masinaga sõidetud ja seda hooldatud on. Endal kogemused ühe 150000 sõitnud mootoriga, mis (hoolimata sellest, et see mu vanamehe käest läbi käis) väga kenasti tiksus, ei suitsenud ja kompressioon oli kah igati normis. Mind see mootor kahjuks aga kaua teenida ei jõudnud - põhjuseks turu pealt ostetud mittekvaliteetne termostaat (ja eks üksjagu mu enda noorus ja rumalus ka).
Ja kuskilt nagu meeles jutt, et 250000 ei ole rahuliku sõidustiili ning korraliku hoolduse korral deforsseeritud 412 mootorile probleemiks (orig. variandil tiba vähem).
Muidu jah - sõidukorras ning ülevaatusega mossede hinnad kipuvad sinna 2 ja 4 tuhande vahele jääma. Kumba hinnaskaala otsa konkreetne isend jääb, saab ilmselt siis öelda, kui masin oma silmaga üle vaadatud ning proovisõit tehtud.
Vasta
#5

Oleneb tõesti tegelikust olukorrast. Pakuks ka ehk 3-4 tuhandeni olema selle hinna.
Vasta
#6

no aitäh kõigile abimeestele! pilt selge enamvähem

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#7

on küll nagu vana teema aga mina tavaliselt ennem kui masina hinda pakun pean ikka masinat oma silmaga nägema sest vahest ikka on nii et räägitaks et maru korralik ja sõidukorras aga kui kohale jõuad on sihuke tunne et keegi pole masinat 10 aastat vähemasti liigutanud ja käimaminekust ei maksa rääkidagi . . .
Vasta
#8

tamar99 Kirjutas:on küll nagu vana teema aga mina tavaliselt ennem kui masina hinda pakun pean ikka masinat oma silmaga nägema sest vahest ikka on nii et räägitaks et maru korralik ja sõidukorras aga kui kohale jõuad on sihuke tunne et keegi pole masinat 10 aastat vähemasti liigutanud ja käimaminekust ei maksa rääkidagi . . .
Täpselt, siin üks isa tuttav käis Vana Volgat vaatamas, kuulutuses oli kirjas: aastas sõidab 10-15 km et tihendid ära ei sureks, sõidukorras ja hind vist 4500kr, läks kohale ja selgus et auto oli juba mitu aastas sesnud pooleldi kraavis , põhi oli läbi, ja käima ka ei läinud.
Vasta
#9

Ega see värvitud kere on ka vist ainult hetkeline kaubandusliku välimuse tekitamine, kui seal all on roosteuss siis ei peata seda vene auto puhul enam miski.
Kui leiaks kuskilt sellise originaal värviga millel on mõni üksik roostetäpp, vot siis poleks küll kahju 3-4 K välja käia.
Vasta
#10

Huvitav,miks just mosset nüüd viimasel ajal tahetakse?Tahetakse ,et oleks nii ilus ja korras,aga raha tahetakse nagu mudelauto eest välja käia.Tahetakse justkui mitut head asja korraga saada.Miks ei taheta ega öelda,et ostan heas korras ja roostetäppideta ja võileiva hinna eest mercedest?Väärtushinnangutega nagu miskit korrast ära.Miks ei või see mosse maksta kasvõi 10 000 eeki kui ta korras on?
Vasta
#11

partnermosse Kirjutas:Miks ei või see mosse maksta kasvõi 10 000 eeki kui ta korras on?

Sest ta on mosse....
Vasta
#12

mossepower Kirjutas:
partnermosse Kirjutas:Miks ei või see mosse maksta kasvõi 10 000 eeki kui ta korras on?

Sest ta on mosse....
Eks ta kuskil välismaal ikka maksab aga mitte Eestis ja isegi ostetud võileva hinna eest norm. korras mossed.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne