Aktsioon Suur Koll ehk Kraz+tankurhaagis
#1
Oleme Varjupaigas vaikselt jälginud Eestis veel leiduvat huvitavat kraami ning tänu mõnedele Varjupaiga toetajate vihjetele proovime käima lükata ühte küllaltki ambitsioonikat kogumist. 

Niisiis, Eesti pealinna lähedalt on avastatud üks tõeliselt suur ja tänaseks ka eksootiline autorong. Ehk siis Krementšugi autotehase toode, KrAZ-257 või 258V (Allikaid on erinevaid, osaliselt puitkabiiniga) 6x4 sadulveok koos 22-tonnise kandevõimega, CCCP armees kasutatud lennukite tankurhaagisega (TZ-22). Pärit, nii uskumatu kui see ka pole, 1980. aastate II poolest. Lisatud on ka paar pilti, et oleks aimu, millega tegu. Kogu tehnika on põhimõtteliselt komplektne ja liikuma pandav.

Hind, mida selle koosluse eest soovitakse, on 3000 eurikut (ehk odavam kui vanaraua hind). Olen veendunud, et oma atraktiivsuselt oleks ta JJVV veokikogusse üks tõeline nael, heaks paariks ka korrastamise ootel olevale MAZ-7310 tuletõrjeautole. Niisamuti olen kindel, et eri osapoolte koopereerumisel saab see masin tehnikaajaloole säilitatud. Kuigi ooteaeg ei ole päris lõpmatu sõlmitud eelkokkuleppes. Ennetavalt olgu seega ka nimetatud, et paralleelselt käib ka läbirääkimine teiste toetajatega nimetet sõiduki soetamiseks. 

Ning, ootelehel on veel mõnigi atraktiivne ja haruldane JJVV kogu täiendamise variant.

Aktsiooni jaoks vajalikke rekvisiite:
Pangaandmed:

Saaja Järva-Jaani Tuletõrje Selts
Swedbank, EE902200221049684062
Selgitusse aktsiooni nimi

Lisainfot saab küsida ka ksf. muuseumipapalt.

Pilte ka, mis räägivad enamgi kui eelnev jutt:

   
   
Vasta
#2
Mo poolne üks protsent sai ilma pikemalt kaalumata teele pandud.
Vasta
#3
See on Maardus  Rolleyes
Vasta
#4
Narva mnt. ääres torkas nimetatud eksponaat lausa pinnuna silma eelmisel nädalavahetusel. Vaatasin ja imestasin, et kuidas selline isend on siiani säilinud. Lähen käin korra pangas ära ja kui äratoomisel kedagi rooli vaja, siis antagu märku.
Tsingin ja vasetan väikseid esemeid väikses koguses. Ultrahelipesu kuni IZ karteri suurustele objektidele. Keevitan. Tallinnas.
Vasta
#5
(18-04-2018, 23:18 PM)41Degree Kirjutas: Mo poolne üks protsent sai ilma pikemalt kaalumata teele pandud.

Esmane vahekokkuvõte - 4 inimest, 140 eurikut. Praegusel kellaajal küll vaid Swedbanga andmed olemas.
Vasta
#6
(18-04-2018, 23:59 PM)isandpauk Kirjutas: /---/kui äratoomisel kedagi rooli vaja, siis antagu märku.
Kui isandpauk poolel teel ära väsib, siis ma võin ka Big Grin Ja ma arvan, et ma pole ainuke Toungue

41@aja sobivuse korral võib samuti kaarti lugema, rehvi puhuma või õlitaset kontrollima tulla
Vasta
#7
Tuttav masin. 90 alguses kui kùtuseäri käimaläks oli mu naabri poiste isa sellise kolli roolis. Kui praegu tagasi mòelda siis see koll seisis lasnamäe 9 korruselise maja ees koos tsisterniga. Hea, et pauku ei käinud. Ronitud sai seal otsas piisavalt. Uksed olid paksust puidust plekiga ùlelòòdud. Naabrimees väitis, et pidi kuuli kinnipùùdma. 

Lahe leid.
Vasta
#8
Miks pauku? Lolle ei saa muidugi alahinnata Big Grin aga see kärakas mõeldud lennuväljadel kasutamiseks mitte niisama kütte veoks, et ilmselt ohutusele rohkem tähelepanu pööratud.

Lähivaateid (mitte konkreetsest) masinast.
http://walkarounds.airforce.ru/avia/rus/.../index.htm

Edit:
(18-04-2018, 21:35 PM)mrali Kirjutas: Krementšugi autotehase toode, KrAZ-257 või 258V (Allikaid on erinevaid, osaliselt puitkabiiniga)

Sadulad ikka mudel 258. 257 oli pikema raamiga, kraanade, portede, hapnikujaamade jne. 6x4 baas.
Vasta
#9
(19-04-2018, 12:53 PM)cesium Kirjutas: Miks pauku? Lolle ei saa muidugi alahinnata Big Grin aga see kärakas mõeldud lennuväljadel kasutamiseks mitte niisama kütte veoks, et ilmselt ohutusele rohkem tähelepanu pööratud.

Lähivaateid (mitte konkreetsest) masinast.
http://walkarounds.airforce.ru/avia/rus/.../index.htm

Arvestades kuidas kòrval MAZ i mehed talvel lòkkega oma masinaid käivitasid siis oleks vòinud kòike juhtuda.
Vasta
#10
Õhtune seis on 9 inimest ja 255 eurot.

Juba on Järva Teataja ka ühendust võtnud ja artikkel ilmub vist teisipäeval.
Vasta
#11
Huvitav, miks Venemaale Ostrovi lennuvälja jaoks toodi nendesamade TZ`dega reaktiivikütus kaugelt Palupera jaamast.  Andis vedada, üheleainsale Ty-16 läks pooteist TZ täit, Ty 22`le tundus et vähem.
Üks ilma vedukita TZ seisab aastaid Karksi-Nuias kadunud Genka ülevaatuspunkti vastas.
Vasta
#12
Hommikune info: 12 inimest, 365 eurot. 2635 veel sihini....
Vasta
#13
Täna hommikune seis: 18 inimest, 575 eurot.

Sihini 2425 veel oodata. Järva Teataja peaks homme artikli avaldama, kus ka idee masinale vaderi ja suurtoetajate leidmiseks...
Vasta
#14
(23-04-2018, 10:32 AM)mrali Kirjutas: Järva Teataja peaks homme artikli avaldama, kus ka idee masinale vaderi ja suurtoetajate leidmiseks...

Homme juba käes: https://jarvateataja.postimees.ee/447540...eksponaati
Vasta
#15
(23-04-2018, 10:56 AM)Raivo Kirjutas:
(23-04-2018, 10:32 AM)mrali Kirjutas: Järva Teataja peaks homme artikli avaldama, kus ka idee masinale vaderi ja suurtoetajate leidmiseks...

Homme juba käes: https://jarvateataja.postimees.ee/447540...eksponaati

On kavas ka pikem artikkel, arvatavasti siis homsesse paberlehte. Selle jaoks sai ka masina tehnilisi andmeid jne taustsüsteemi JT-le saata.
Vasta
#16
Artikkel avaldatud - https://jarvateataja.postimees.ee/4477306/haruldus-kaivitas-kogumisaktsiooni

Üks vahekuupäev on artiklis ka nimetatud - 10. mai, mis muuseumipapal masina omanikua praegu läbi räägitud
Vasta
#17
21 inimest, 625 eurot ehk üks viiendik ületatud.
Vasta
#18
Eileõhtuse info kohaselt on number 22 inimest/775 kohalikku valuutat. Üle neljandiku olemas, tänahommikust tagasisidet veel pole. Summad varieeruvad 5 ja 150 vahel. Igatahes suured tänud kõigile seni kaasalöönutele!
Vasta
#19
23 inimeselt 795 eurot. See on umbes pooleteise tunni tagune info.
Vasta
#20
(26-04-2018, 21:22 PM)mrali Kirjutas: 23 inimeselt 795 eurot. See on umbes pooleteise tunni tagune info.

Ja nüüd: 24 ja 815.- Sihini 2185 eurikut veel...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne