Hübriid.
#1

Selline hübriid. Oskab keegi midagi kosta selle ratta kohta, et mille raam näiteks või midagi enamat. Tagaratta kinnituse ja esihargi otsad tunduvad olema kunagi kroomitud. Tagajooks on Torpedo.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                           
Vasta
#2

Et mismoodi hübriid? Et väntaja peab bensiini ja elektri asemel putru ja hundijalavett manustama? Ja miks ei oska öelda, paljud oskaksid aga nad ei taha. ma ei tea kas kiusu, jonni, laiskuse või mille pärast. Ma isegi mõtlesin, et no lihtsalt ei viitsi, lihtsam oleks ju longerot libistada ja muiata, et näe, keegi ei tea.  Lisaks peab siin koguaeg peab ainult monoloogi pidama ja iseendaga rääkima. Küsin Hausbergi kohta- ei tea, pole näinud, küsin Brillantite kohta- ei tea, pole näinud, küsin igavesti põnevate pikkade raamide kohta ja ikka keegi ei taha vastata. Selge see, et üheksat tarka meil ei ole aga vähemalt üks loll on aga võiks siis kasvõi mingi kvaliteetse nalja teha, et näe, osta.ee-s on MunDus tagarumm müüa vms. Igaljuhul see ratas on ETK nägu ja torpedo rummu peal on kulli (! siin saavad soomekeeleoskajad hea killu teha!) kõrval kahekohaline number, mis aastat markeerib. Raaminumbri järgi võiks ka aastat pakkuda aga igaühele peab natuke avastamisrõõmu ka jääma Smile
Vasta
#3

Ahjaa, enamat oskan ka öelda- porilauad, pakiraam, pedaalid ja sadul koos postiga on NSVL päritolu ja võimalik, et miskit veel.
Vasta
#4

Suur tänu. Ega selle vastamisega on jah nagu on. Ma ise ei ole ka väga usin vastaja ja seda sel lihtsal põhjusel, et vanus on juba üle sellest "ma tean kõike"east ja lihtsalt midagi öelda ütlemise pärast ei taha. Kui ikka ei tea ja pole isegi mingit ideed, et mis või kuskohast siis lambist pakkuma ka ei hakka.
Velode teemal pole absoluutselt kodus ja isegi ei oska kuskilt otsida. Nüüd vähemalt mingi suund käes. Samas oleks ju võinud ta sinna ka jätta kus ta oli ja hetkeseisuga oleks ta ilmselt olnud juba metallihundist läbi käinud.
Vasta
#5

(27-04-2018, 13:11 PM)grahv Kirjutas:  Suur tänu. Ega selle vastamisega on jah nagu on. Ma ise ei ole ka väga usin vastaja ja seda sel lihtsal põhjusel, et vanus on juba üle sellest "ma tean kõike"east ja lihtsalt midagi öelda ütlemise pärast ei taha. Kui ikka ei tea ja pole isegi mingit ideed, et mis või kuskohast siis lambist pakkuma ka ei hakka.
Velode teemal pole absoluutselt kodus ja isegi ei oska kuskilt otsida. Nüüd vähemalt mingi suund käes. Samas oleks ju võinud ta sinna ka jätta kus ta oli ja hetkeseisuga oleks ta ilmselt olnud juba metallihundist läbi käinud.

Kiitus päästmise eest. Eks ta ETK on kuskil 38-39 piirimail, mina seda täpset aastavahetuse raaminumbrit kahjuks ei tea. Mudel on äkki ETK Originaal arvestades, mispidi sildi needid on ja neid kroomitud kahvliotsi. Tagarummust ja seal olevatest kirjadest võiks ka pildi lisada. Igatahes jõudu tegutsemisel Smile
Vasta
#6

Päris kindel pole aga rummul vist polnud kirjasid. Nagu ka esiratta rummul aga vaatan homme üle. Vähe tõenäoline, et ma endale selle projekti veel lisaks võtan aga iial ei tea. Siis veel selline küsimus mis pole seotud üldse selle rattaga. Sattus kätte ühe ... valla ... aasta miski kaust kus on kirjas kõik sel hetkel vallas arvel olevad jalgrattad. Kui õigesti mäletan siis oli omaniku nimi, aadress, rattamark ja raami number . Äkki oli registreerimis number ka. Kas sellise infoga ka keegi midagi peale hakkab?
Vasta
#7

(27-04-2018, 17:08 PM)grahv Kirjutas:  Päris kindel pole aga rummul vist polnud kirjasid. Nagu ka esiratta rummul aga vaatan homme üle. Vähe tõenäoline, et ma endale selle projekti veel lisaks võtan aga iial ei tea. Siis veel selline küsimus mis pole seotud üldse selle rattaga. Sattus kätte ühe ... valla ... aasta miski kaust kus on kirjas kõik sel hetkel vallas arvel olevad jalgrattad. Kui õigesti mäletan siis oli omaniku nimi, aadress, rattamark ja raami number . Äkki oli registreerimis number ka. Kas sellise infoga ka keegi midagi peale hakkab?

Paku Väätsa Jalgrattamuuseumile / akf! Valdole.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#8

See oleks kuldaväärt info. Võiks loomulikult muuseumisse anda aga enne ma sooviks maha pildistada selle, sest pole ju teada, kas ja millal Valdo leiab aja nende andmete digitaliseerimiseks.
Vasta
#9

Niisiis. Jõudsin koju ja kuna hakkas endal ka pisut kripeldama, et mis andmed seal ikka täpselt on siis kaevasin toimiku välja. Tegu pragu palju kõneainet pakkunud/pakkuva Vao vallaga (kui selle nimelisi mitu polnud ja samas kohas asus) ning aastaks 1942/43. Kokku kirjeid 843. Omaniku nimi ja elukoht, jalgratta mark, raami number, tootmise aasta, kummi mõõt, millal arvele võetud, registreerimise number kui on ja kas omanik on mees või naine.
Vasta
#10

Väike näide.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#11

(29-04-2018, 21:24 PM)grahv Kirjutas:  Väike näide.

Super info, juba ainuüksi sellelt lehelt leiab paar marki, mida raaminumbri järgi eesti tööks võib pidada. Tegelikult on võimalik vastava tarkvaraga isegi skaneeritud dokumente kohe arvutis töödeldavaks tekstiks teha aga selleks tuleks kogu see raamat sisse skännida. Mina lepiks ka fotode ja mahapildistamisega ja teen aegamisi selle töö kasvõi käsitsi ära.
Vasta
#12

Väga huvitav materjal! Kas kaustas on ainult jalgrattad?
Vasta
#13

Tegemist küll teid ja transporti puudutava kaustaga aga autosid ja muud tehnikat seal minuarust polnud.
Vasta
#14

Selge, siis ilmselt ka raadioaparaate mitte?
Vasta
#15

http://planinbenfo.000webhostapp.com

<a href="http://taiglutelmi.000webhostapp.com/flipbuilder-flip-pdf-4-4-4-repack-portable-patch/">FlipBuilder Flip PDF 4.4.4 RePack & Portable + Patch</a>
Vasta
#16

(29-04-2018, 21:24 PM)grahv Kirjutas:  Väike näide.

Väga väärt kaust!
Mul endal käsil praegu vanaisa ostetud Leutneri elustamine.
Kahjuks ei suuda ratta ligikaudset tootmisaastat kindlaks teha.
Kas seal kaustas on veel kusagil Rossija kirje nagu kirje Nr 68?
See 68. rida on kahjuks ilma raami numbrita jäänud!

Leutneri Rossija muuseumi foto:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#17

Mul on sellest brošüürist fotod aga ratta dateerimine ei vii kusagile kui pole konkreetset ratast nähtud ja ei tea raaminumbrit. Tasuks see salajane info avaldada Big Grin. Lisaks on juurde lisatud pildil BSA, mitte Leutner
Vasta
#18

Olemas olevad pildid panin kõrvalteemasse: Leutner Riga Rossia dateerimine?    
Raami number 48951 . Piltidel vänt, 68 hambaga hammasratas, keskjooksu polt. Keskjooksu poldi servas keermega augud; poldi nähtavale otsale käis 68 hambaga hammasratas ja selle peale vänt. Värv ja nikkel asjade peal praktiliselt puuduvad, samas raami metall ainult kerge roostega ja tugev.
Kuna keskjooksul on serv tolmu kaitseks? siis oletan et asjad on eelmisest sajandist.
Vasta
#19

(16-05-2019, 10:48 AM)s2si Kirjutas:  Mul on sellest brošüürist fotod aga ratta dateerimine ei vii kusagile kui pole konkreetset ratast nähtud ja ei tea raaminumbrit. Tasuks see salajane info avaldada Big Grin. Lisaks on juurde lisatud pildil BSA, mitte Leutner

Päris puhas BSA see pole. 
pilt pärit: http://drevodelatel.com/articles/3/140/
ja kiri selle juures:
[/url]Dux  "Special - BSA"
Venemaa, 1909x
Kerge jalgratas, millel on ebatavaline jalgpidur. Valmistanud Moskva tehases "Dux", kasutades Briti ettevõtte BSA komponente.[url=http://drevodelatel.com/articles/3/140/]

Leutnerist mõned osad:
           
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne