T-40 hüdropump
#1

Sellinne küss, kas valida talle Nš32M-L või Nš32A-L (st kas vanematüübi lapik või uuema tüübi ümmargune)?
Vasta
#2

Mõistlik oleks panna nz 32-10.
Vasta
#3

(04-05-2018, 07:15 AM)Laurimetall Kirjutas:  Mõistlik oleks panna nz 32-10.

Kas rooli jaoks 10-sest piisab või peaks olema hoopis 16? Asi selles, et ukrainlased, kellelt ma paarispumpa küsin, väidavad, et parem oleks 32-16.
Vasta
#4

Mul oli ka alguses hirm, et jääb lahjaks. Praktikas on see t-40 mootor üsna jõuetu väga madalal pöördel ja seega normaalsetel pööretelpöörete ei tunne roolivõimenduses mingeid puudujääke. Kui hind on sama ja gabariidid oleks nz 32-16 parem. Mul on nz 32-10 ja midagi ei kurda. Kogu värk mahtus ilusti kapoti alla ära.
Vasta
#5

Mul on masin kopaga, panin 32-10 täna peale. Väikeste pööretega keerates tundub jäävat lahjaks, julgen väita, et kopaga traktorile tuleks 32-16 panna. Või tuleb roolivõim lahti võtta ja uued tihendid panna. Õhufilter jäi täna panemata, kronsa tuleb ringi keevitada ja pikem lõdvik otsida. Kusjuures ma lahendasin asja nii kavalalt, et paagile teist õlivõttu ei hakanud keevitama. Võtsin pumbad lahti ja puurisin/ freesisin suurema pumba pealt otse toitekanali väiksemale. Väikema pumba välisele õlivõtule keerasin M16x15 keerme ja panin korgi ette. Kui huvi, võin lahtiveõtud puuritud- freesitud pumpadest pilte panna. Väiksema pumba simmer tuli ka minema visata, kui mõttetu.

Lahendus (traktor on varasemast läbust oi-oi kui räpane, kuid selle teemaga hakkan tegelema).
[Pilt: IMG_0636.JPG]
Vasta
#6

Eks sellepärast sul roolivõim lahjaks jääbki. Pilte pane ikka asjast.
Vasta
#7

Ma ei tabanud su väitest pointi, mille kohta see täpselt käis (pumpade übertergemine kindlasti see põhjus pole, vaata põhjendust kõige all). 
Kood:
Eks sellepärast sul roolivõim lahjaks jääbki.


Mõned pildid:
Väikesele pumbale näitasin 10-st puuri ja käia (jälgida tuleb, et ei lõikaks kõrgrõhu osasse ja tihendid jääksid toimima (vaata järgmiselt pildilt). Koli korjasin välja, pesin laastudest puhtaks ja lõplikult töötlesin detaile eraldi:
 [Pilt: IMG_0620.JPG]

Siia serva ka 10-ne puur (kõrgrõhu osa on pruuni ja musta tihendi vahel)
[Pilt: IMG_0621.JPG]

Väikse pumba kaas suurema pumba poolt (siia serva närisin freesiga laienduse, kuna ava keskel on 2 pumba vaheline veomuhv (pildilt praegu puudu). Ettevaatust, mitte freesida o-rõnga kohast läbi! Kui viga juhtub, siis 2 pumba vahele tuleb panna silikooni. Simmer läks 1. asjana augu põhjast minema. Ma ei taba, mis nad tast sinna üldse topivad, kui pumbad saavad toite samast reservuaarist *(ju siis igaks juhuks, kui toide erinevatest):
[Pilt: IMG_0622.JPG]

Väike pump prooviks kokku pandud:
[Pilt: IMG_0626.JPG]

Koos veomuhviga:
[Pilt: IMG_0627.JPG]

Suurele pumbale näitasin imemispoolelt 10-st puuri (ettevaatust, mitte puurida lõpuni, muidu ei jää 2 pumba vaheline o-rõngas tihendama). Servad freesisin hiljem laugeteks ja kohendasin väiksema pumba kanalit nii, et klapiks suurema pumbaga kokku. Sealt on ka hoolikal vaatlemisel näha veomuhv ja kanali jätkumine:

[Pilt: IMG_0628.JPG]

Pilt koostatud pumpadest, madalrõhu pool on ees, pildilt näha, kumba pidi tuleb surveplaat paigaldada, et ei eksiks.
[Pilt: IMG_0629.JPG]

Valmis lahendus, NŠ 32 äärik läks küll hiljem ära, kuna ei sobinud T-40 originaalstutsiga (äärikus on keere M30X1,5, T-40 stutsil vist 24):
[Pilt: IMG_0634.JPG]

Kanali ristlõige on piisav, kuna väikesel pumbal kavitatsiooni häält (inisemine) ei ole.
Vasta
#8

Mulle ka tundus, et jääb lahjaks väga väikesel pöördel aga minu oma ei jõua nii madalal eriti vedadagi. Vb sul ridapump, mis on parem. Ega muud probleemi polegi, kui pead aeglasemalt rooli pöörama. Ega see pumba puurimine on vist samapalju tööd kui paagile toru keevitada.
Vasta
#9

Peal pöörispump, kuid suht uus ja pritsenurk timmitud, veab madalalt normaalselt. Kuid rool läheb paremaks, vb olla oli alguses õhku palju sees, et võimendus ei reageerinud koheselt, vaid jõnksuga (viitega).

Mul oli väike huvi selle pumba siseehituse vastu, siis ühendasin uurimise kasulikuga. Kui nüüd peaksin veel mõlema pumba ühendust tegema, siis teeksin sirgelt, väljapool omavahelist ühendusflantsi. See oleks paar puurimist, freesimist tõenäoliselt saab vältida. Paagi mahavõtt, keevituseks puhtaks küürimine jms oli minu jaoks tülikam. Variant veel paagi mahavõtmist vältida oleks pumbapoolsest imitorust teha väljavõte väikese pumba jaoks. Kaalusin ka seda.
Vasta
#10

Mind huvitaks kuidas sul see kopp on lahendatud. Peale pumba vahetust oleks soovitav rōhud kontrollida. Mul oli jagajast rõhk liiga suur ja testimisel suri traktor välja. Hiljem panin manomeetri järgi ja toimetab väga hästi.
Vasta
#11

Kopp on vana Vene KUN ilma ülemiste varrasteta, mis tõstes kopa nivood paigal hoiavad. Kui tahad, võin pilte teha. Paras äraretsitud asi on, midagi llusat pole. Jagaja passijärgne kaitseklapi rakendumine olevat 20 MPa- jagaja panin ka uue, sest siibrid lasid läbi. Välja ei sure, kui rakendub, kuid korraks viskab mustemat. Manomeetriga võitlemine eriti ei huvita, sest lõppu jõudes läheb jagaja automaatselt neutraali, st rõhk läheb üle 12 Mpa. Kopa jaoks võiks jagaja skeem olla ilma fiksaatorite ja ujuva asendita ning siibrite vedrud kergemad. Kui viitsimist, võtan jagaja maha, teen ringi. Hetkel üritan tõstesilindrite mansette vahetada, teatud asendis vajub siiski alla ja otsast on ligased.
Äkki sul madalalt mittevedamise põhjuseks on kulunud pritsepump (kas kävitub normaalselt- niivõrd/ kuivõrd see asjandus käivitub) või vale pritseajastus? Keerispumbale on eraldi plunzheripaari müüa, kui nupp nokib, pole see suur teema ära vahetada. Kompressiooni headus on kohe tunda, kui otsast 22 padruniga paari pikendusega võtmevänt talle külge panna. Sealt hea keerata. Klapipilud tuleks ka üle vaadata.
Vasta
#12

Kun kopale see uus hüdropump kindlasti meeldib. Peaks jõudu olema ka madalal pöördel. Roolivõimendi on isegi uuena üsna nõrk. Vastu kändu ikka ratast ei keera. Muidugi ilma võimendita oleks veel hullem.
Vasta
#13

Käivitub hästi. Pump pöörispea, tehase oma ja keegi pole puutunud. Tühikäigul õrnalt suitseb siniselt aga õli ei söö
Vasta
#14

Õhufiltri kronsteini asendi muutmiseks midagi olulist lahti lõigata polnud tarvis, piisas meisliga tugevdusribi läbiraiumisest ja kronsteini ettepoole koputamisest. Keevitada polnud ka vaja. Voolik tuli veidi pikem panna. Seega projekt lahendatud. Rooli töö on rahuldav, ju siis alguses oli palju õhku õlis.

Edit. Rool siiski rahuldav pole, võimendi on totaalne kräpp. Edasi jutt siin http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid451351 Tuleb dosaatori peale ringi teha. Kui tõepoolest soov jätta originaalvõimendi, siis tuleb panna väike pump vähemalt 16 kompenseerimaks tehase õnnetu roolivõimendi sisemisi lekkeid. 10-sega MITTE ÜRITDA, st panna kohe Nš32-16L. Vastasel korral madalatel pööretel rool toimib häirivalt.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne