Uued kütused!!!
#1
Teeks arutelu, sel teemal mis ootab meid kõikki ees juba kohe. Kütus nimega E 10. Kui teema ei sobi siis kustutada palun
Veel pole maha löödud
Vasta
#2
Vahetad mõned voolikud ära uute vastu. Need olid nagunii juba vanad Big Grin
Ongi kogu eesootav. Seda, et kütusesegu teel olevad korpusetihendid (näiteks karburaatori all olev) hakkavad nii meeletult lagunema, et mootorile ohtlik oleks, ei usu ma peale makstes ka mitte.
Teine variant - sõidad 98-ga rõõmsalt edasi.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3
Ei ole mõtet väriseda siin. Sõitsid kõik autod ennem solgiga,sõidavad ka edasi. Big Grin 

T.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#4
(24-05-2018, 23:30 PM)Marko Kirjutas: Teine variant - sõidad 98-ga rõõmsalt edasi.

Seda lõbu lubati ju vist aastaks? Siis pidi ka 98 rohelisemaks minema. Mind häirib rohkem diisli solkimine...
Vasta
#5
Auto24-s on seda teemat kaua juba arutatud Smile
Ehk saab sealt tarkust ammutada?

http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=104783
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#6
Avastasin,et Olerexist ostetud diiselküte  on täitsa kollane. Kas juba rapsiõli sisse pandud?

T.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#7
(24-05-2018, 23:46 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Avastasin,et Olerexist ostetud diiselküte  on täitsa kollane. Kas juba rapsiõli sisse pandud?

T.

Pole mina veel mensuuri paagi ja püstoli vahele pannud (et ,mis värvi ollus ka on) Aga liigub siiamaani. Smile 90 % sirkel
Vasta
#8
(24-05-2018, 23:30 PM)Marko Kirjutas: Seda, et kütusesegu teel olevad korpusetihendid (näiteks karburaatori all olev) hakkavad nii meeletult lagunema, et mootorile ohtlik oleks, ei usu ma peale makstes ka mitte.
Teine variant - sõidad 98-ga rõõmsalt edasi.

Minu tutt-uute karpa ja sisselaskekollektori vaheliste karpa patjadega tegi 95bena niimoodi:

   

Selle tulemuse saavutamiseks kulus umbes pool paaki ja 300km. 

Saatsin pildid tootjale ja vastus tuli, et sellise töö teeb liigne etanool. Küsisin nõu ka selle kütuse müüjalt, aga need sellid soovitasid vaadata oma auto kasutusjuhendit ja kasutada AINULT seal ettenähtud kütust. Naljamehed..., aga see on nende kaitsetaktika.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z 
Vasta
#9
See on PADI, mitte tihend. Sisuliselt voolik ju. Ma pidasin silmas poolemillimeetrisest pilust nähtavaid tihendiääri.
Neid vaidlusi tuleb edaspidi kindlasti süle ja seljaga. Seoses sellega on targad firmad vastulaused ammu välja mõelnud Sad
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#10
Eks sellest teemast juba juttu on ka: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=36708
Ma isiklikult ei kasuta 95 oma autos juba ammu, vähemalt u. 7 aastat, solgiks muutus see aga juba varem. Smile Muruniiduki, trimmeri, mootorsae jms väiketehnika puhul olen ka 95-st loobunud, aga seda alles 1-2 a tagasi.
Vasta
#11
(24-05-2018, 23:46 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Avastasin,et Olerexist ostetud diiselküte  on täitsa kollane. Kas juba rapsiõli sisse pandud?

T.

4a vedasin treileriga autosid. Külmade ilmadega ära surnud autod olid enamasti olerexis tankijad kui kliendilt küsida. Endal seetõttu jäi mõru maitse sellest ning ise sealt ei tangi. 

Leedus, Kedaniai kandis on olerex. Jääb e67 äärde. Sealt tangitakse veoautosid. Isegi tankinud. Leedu olerexi kütusega on küttekulu suurem kui poolas eurowagis tangitud kütusega. Sama koorma kaal jne. Ei hakka laimama ega üldistama, lihtsalt minu jaoks on liialt palju põhjuseid miks mitte tankida antud teenindusjaamas. 

Selle uue bensiini asjus olen hirmunud, eelnevalt töötas minu 1975a vaz tüüpi sõiduauto väga hästi. Nüüdsest tangin 98, ainult lätis käies lasin 95 kuna seal maal on see ju solkimatta, ei tahaks küll midagi remontima hakata
M401 55a, Zaz965a 66a, Vaz2101 75a, Transit 83a, Vaz2106 84a, Zaz968m 88a ja kõik vanatehnikast...
Vasta
#12
(25-05-2018, 02:22 AM)tamar99 Kirjutas:
(24-05-2018, 23:46 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Avastasin,et Olerexist ostetud diiselküte  on täitsa kollane. Kas juba rapsiõli sisse pandud?

T.

4a vedasin treileriga autosid. Külmade ilmadega ära surnud autod olid enamasti olerexis tankijad kui kliendilt küsida. Endal seetõttu jäi mõru maitse sellest ning ise sealt ei tangi. 

Leedus, Kedaniai kandis on olerex. Jääb e67 äärde. Sealt tangitakse veoautosid. Isegi tankinud. Leedu olerexi kütusega on küttekulu suurem kui poolas eurowagis tangitud kütusega. Sama koorma kaal jne. Ei hakka laimama ega üldistama, lihtsalt minu jaoks on liialt palju põhjuseid miks mitte tankida antud teenindusjaamas. 

Selle uue bensiini asjus olen hirmunud, eelnevalt töötas minu 1975a vaz tüüpi sõiduauto väga hästi. Nüüdsest tangin 98, ainult lätis käies lasin 95 kuna seal maal on see ju solkimatta, ei tahaks küll midagi remontima hakata
Aga miks siis lätis ei solgita,see ka ju EU?
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#13
(24-05-2018, 23:50 PM)linnuke Kirjutas:
(24-05-2018, 23:46 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Avastasin,et Olerexist ostetud diiselküte  on täitsa kollane. Kas juba rapsiõli sisse pandud?

T.

Pole mina veel mensuuri paagi ja püstoli vahele pannud (et ,mis värvi ollus ka on) Aga liigub siiamaani. Smile 90 % sirkel

Sõiduautot tankides on jah keeruline hinnata kütuse värvi aga kui tangid kanistrisse või veoautosse näeb kohe mis värvi kütus on. Toon ise ka vahel tanklast kankuga kütust ja on olemas selge värvivahe erinevatel aegadel. Ja seda ühes ja samas tanklas. Vahel meenutab petrooli, siis kollane nagu või ja vahel pruunikas nagu soovesi. 
Ainus mis on stabiilse värviga on sinine.
Muideks eesti kütusega oli vanasti selline pull, et kui sõitsime eestist välja eesti kütusega siis oli kütusekulu üks aga tagasi tulles kui paagis oli juba eurost tangitud kütus siis oli kulu väiksem. Firmad lõid lamenti ja süüdistasid juhte varguses aga tegelikult oli tegu solkkütusega lihtsalt. Sama on praegu Valgas Alko tuhande juures oleva tanklaga kust tankides kilometraaž mitte ei küüni nii kaugele kui teiseltpoolt linna tankides.
Aquila captas non muscas.
Vasta
#14
Jäle pull lugu küll, samast terminalist tuleb küte ja kõikide edasimüüjate kütuse kvaliteet on pideva kontrolli alla aga olerex müüb ikka kust....   Äärmiselt lapsik jutt.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#15
(25-05-2018, 08:55 AM)mlsluik Kirjutas: Jäle pull lugu küll, samast terminalist tuleb küte ja kõikide edasimüüjate kütuse kvaliteet on pideva kontrolli alla aga olerex müüb ikka kust....   Äärmiselt lapsik jutt.

Kuidas sellest aru saada - see kuskohast miski partii tuleb teab vaid firma ostujuht ning nende väide et kogu kütus tuleb Nestest või Leedust on meediatarbimiseks. Sama lugu on kvaliteediaktidega - kuidas viia akt kokku konkreetse kütusega mis tanklas? Vedeliku peale ju ei kirjuta ega silti talle külge ei pane. Olerexil on pidevalt probleeme kahtlaste tarnijatega - kes ei maksa riigile makse, kes toob seda terminalidest mis ei asu mitte Soomes ega Leedus jne. Seega usun et see kraam on ikka puhtalt kodumaine nagu nad ise ütlevad... Big Grin
Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta
#16
(25-05-2018, 08:55 AM)mlsluik Kirjutas: Jäle pull lugu küll, samast terminalist tuleb küte ja kõikide edasimüüjate kütuse kvaliteet on pideva kontrolli alla aga olerex müüb ikka kust....   Äärmiselt lapsik jutt.

Nagu ma eelnevatest kommidest aru sain siis jutt polnud esialgu kusest vaid värvist. Ise tangin kogu aeg kui eestis olen Otepäält. Kollane tankla, peaks olema Olerex. Pole probleeme veel olnud, et tegu solgiga aga vahel kui tuleb kankusse tankida siis värvus erineb ikka kardinaalselt.


Samas eelmise kolme kuu jooksul sai euroopas suurde autosse tangitud 11 000 liitrit kopikatega. Kui tangid siis vaatad ikka korgiaugust sisse.Tegu soliidsete tanklakettidega aga sama pull. Küll on valge siis kollane siis pruun. Ja need erinevad värvid lõhnavad ka erinevalt. Kõige vängema lõhnaga on just see ilus puhas ja läbipaistev kütus. Ei meenuta lõhnalt sugugi diiselkütet.

Ja veel. Tutvusrinkonnas ka selliseid mehi kes kütuseautol töötanud. Nende juttude põhjal ei julgeks küll nii põhjapanevaid avaldusi teha.
Aquila captas non muscas.
Vasta
#17
(25-05-2018, 08:14 AM)hundu615 Kirjutas:
(25-05-2018, 02:22 AM)tamar99 Kirjutas: ... ainult lätis käies lasin 95 kuna seal maal on see ju solkimatta, ...
Aga miks siis lätis ei solgita,see ka ju EU?
Minu teada on Lätis biolisandi nõue juba mitu aastat kehtimas ... ise võtan sealt peamiselt diislit, Latvijas Nafta tanklas on 98 kolonka alailma kinni, saadaval vaid 95, saagidele-trimmeritele ikka olen sealt võtnud, kui 98 pole.
Vasta
#18
Eelmise aasta numbri lõpus rääkisin inimesega, kes töötab kütuste transiidi sektoris. Uurisin puurisin kvaliteedi, päritolu jms kohta. Et kas siis reklaamitud Soome kütus on siiski Soome kütus. Selgus, et kui valmis tehtud kokteilist on 1/3 Soome päritolu, siis võib seda ametlikult Soome kütuseks pidada. Ehk siis, kui kolmest õest oleks üks kergete elukommetega võiks kütuse teemat parafraseerides tõepäraselt üldistada, et kõik on l...d.
Vasta
#19
ma sain aru, et see uus 95 tuleb alles aasta pärast.
Lugesin oma Honda paadimootori manuali, seal oli kirjas, et kuni 10% etanooli on veel OK. Aga metanooliga benssu ei tohi kasutada.....
Vasta
#20
Ma ei oleks väga kindel, et reaalselt pannakse suhteliselt kallist ja joodavat etanooli. Rolleyes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne