Kodarvelgedega sild, millele võiks see kuuluda?
#1

Tere!
Selline vahva asjandus hakkas eile Soomes vanametalli platsil silma, mille oma see võiks olla?
Tänud!
Allan


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                           

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#2

[Pilt: e65cb482d61d6cb99c97d73ab02f654f.jpg]
.. aga jääb mulje, et telg rataste vahel on justkui ise aretatud?
Vasta
#3

Eks Soomes oli kõvasti ka tankitõrjekahureid.
Vasta
#4

Kas muidu päästsite silla ära,või jäi ta sinna surma ootama?Äkki saate ära tuua?
Vasta
#5

Pilte vaadates jääb mulje, et päästeoperatsioon on toimunud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#6

(03-06-2018, 23:25 PM)Peep2 Kirjutas:  Kas muidu päästsite silla ära,või jäi ta sinna surma ootama?Äkki saate ära tuua?
Tere!
Minust jäi ta sinna oma lõppu ootama, nagu veel hunnik minule mitte huvi pakkuvaid vana auto frakke. 
Tegin ka mõned pildid mälestuseks.
Olgem ausad Soomes on kõik vanametalli platsid sellist vana trääni täis ja iga päevaselt hukatakse neid massiliselt! Enamus auto remondi-rehvi vahetuse töökodade hoovid on veel paremas seisukorras räimi täis.
Eesti on selline naljakas maa, kus iga metalli tüki purustamise pärast käib nutt ja hala...
Tõesti ei jõua kõike omale koju tarida ja lõpp kokku võteks läheb veel trantsport ka üüratult maksma!
Tõsi Citröeni lükkasin esialgu hoovi taha nurka, et tema lõppu natukene pikendada, vaatan mida mul temalt veel vaja võib minna. Big Grin
A.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                               

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#7

(04-06-2018, 11:20 AM)aksel73 Kirjutas:  Olgem ausad Soomes on kõik vanametalli platsid sellist vana trääni täis ja iga päevaselt hukatakse neid massiliselt! Enamus auto remondi-rehvi vahetuse töökodade hoovid on veel paremas seisukorras räimi täis.
Eesti on selline naljakas maa, kus iga metalli tüki purustamise pärast käib nutt ja hala...

No eks Soomes on ka materjali hukkamiseks rohkem, umbes nagu meil zhiguliisid ja moskviitseid - ega nende pärast siingi keegi ei nuta.
Aga paistab, et ka seal platsidel mõned toredad "frakid" ongi ajutiselt kõrvale tõstetud ja kes leiab, see on ilmselt tõsine huviline.

Kui neid huvilisi üldse ikka leidub veel. Lihtsalt vanakooli või klassikalise auto kodune taastamine jupphaaval on pigem eksklusiivne nähtus. Eriti veel kui arvestada seda algmaterjali seisukorda, mis üheksakümnedatest siia mädanema ja ussitama on jäänud.
Alternatiivid on vägagi olemas: Kel raha vähem, ostab oma komplektse räime soodsalt kusagilt põhjamaadest, kus need eriti midagi ei maksa ja kel raha rohkem, ostab veelgi korralikuma ja uhkema klassiku mistahes kolkast üle maailma. Polegi vaja autot tükikaupa mööda maailma kokku otsida ja postiga koju saata. Smile
Vasta
#8

(04-06-2018, 11:20 AM)aksel73 Kirjutas:  
(03-06-2018, 23:25 PM)Peep2 Kirjutas:  Kas muidu päästsite silla ära,või jäi ta sinna surma ootama?Äkki saate ära tuua?
Tere!
Minust jäi ta sinna oma lõppu ootama, nagu veel hunnik minule mitte huvi pakkuvaid vana auto frakke. 
Tegin ka mõned pildid mälestuseks.
Olgem ausad Soomes on kõik vanametalli platsid sellist vana trääni täis ja iga päevaselt hukatakse neid massiliselt! Enamus auto remondi-rehvi vahetuse töökodade hoovid on veel paremas seisukorras räimi täis.
Eesti on selline naljakas maa, kus iga metalli tüki purustamise pärast käib nutt ja hala...
Tõesti ei jõua kõike omale koju tarida ja lõpp kokku võteks läheb veel trantsport ka üüratult maksma!
Tõsi Citröeni lükkasin esialgu hoovi taha nurka, et tema lõppu natukene pikendada, vaatan mida mul temalt veel vaja võib minna. Big Grin
A.

See teisel pildil paistev punane on vägagi huvipakkuv. Isegi selle kehva pildi pealt paistab väga palju selliseid asju, mida mul vaja võiks minna.
Vasta
#9

Eestis oleks nad äärmiselt haruldaste ja väga heas korras autodena 30 000 euriga müügis ja siis kui keegi ei taha viiakse kuusakoskisse või lastakse kompostiks mädaneda.
Vasta
#10

(04-06-2018, 11:20 AM)aksel73 Kirjutas:  
(03-06-2018, 23:25 PM)Peep2 Kirjutas:  Kas muidu päästsite silla ära,või jäi ta sinna surma ootama?Äkki saate ära tuua?
Tere!
Minust jäi ta sinna oma lõppu ootama, nagu veel hunnik minule mitte huvi pakkuvaid vana auto frakke. 
Tegin ka mõned pildid mälestuseks...
Antud piltidel tunduvad olevat enamuses varuosadoonorid, millelt säilitamist vääriv või vajalik on juba maha kruvitud ning ülejäänud "jäänused" ongi leidnud suhtkoht oma õige koha. Sellises seisus masinate taastamine läheks kohe kindlasti ebamõistlikult kalliks võrreldes paremini säilinud analoogse masina otsimisega alusmaterjaliks.
Muidugi võib veel küljes leiduda eelmise lammutaja poolt ära põlatud varuosi, mis samas võivad veel kellegile vajalikud olla.
Aga samas ega keegi ei suuda kõike võibolla vajalikku igaks juhuks säilitada, et see kunagi ehk abivajajani jõuaks.

See siis piltidel toodud 60-70ndate laiatarbe sõidukite kohta.
Vasta
#11

(04-06-2018, 16:44 PM)mossepower Kirjutas:  
(04-06-2018, 11:20 AM)aksel73 Kirjutas:  
(03-06-2018, 23:25 PM)Peep2 Kirjutas:  Kas muidu päästsite silla ära,või jäi ta sinna surma ootama?Äkki saate ära tuua?
Tere!
Minust jäi ta sinna oma lõppu ootama, nagu veel hunnik minule mitte huvi pakkuvaid vana auto frakke. 
Tegin ka mõned pildid mälestuseks...
Antud piltidel tunduvad olevat enamuses varuosadoonorid, millelt säilitamist vääriv või vajalik on juba maha kruvitud ning ülejäänud "jäänused" ongi leidnud suhtkoht oma õige koha. Sellises seisus masinate taastamine läheks kohe kindlasti ebamõistlikult kalliks võrreldes paremini säilinud analoogse masina otsimisega alusmaterjaliks.
Muidugi võib veel küljes leiduda eelmise lammutaja poolt ära põlatud varuosi, mis samas võivad veel kellegile vajalikud olla.
Aga samas ega keegi ei suuda kõike võibolla vajalikku igaks juhuks säilitada, et see kunagi ehk abivajajani jõuaks.

See siis piltidel toodud 60-70ndate laiatarbe sõidukite kohta.

Taastamismaterjali seal muidugi pole.

Nende Jaapani autode küljes on veel küll ja küll säilitamist väärivaid juppe. Isuzul on küll keredetailid pekkis ja mootor puudu, aga doonorina oleks sealt väga väga palju võtta. Mazda tundub samuti suhteliselt komplektne.
Loomulikult on turg kitsas ja keegi nende jupitamisega sihipäraselt tegeleda ei viitsi. Aga kui saab ise minna ja vajaliku küljest ära keerata, oleks võtta küll ja veel.

Ideaalne oleks muidugi kogu see risu koju tuua ja sealt aja jooksul võtta, mis vaja. Kuid sellega kaasneb paberijama.
Vasta
#12

Millest tuleb see nutt ja hala ....eestlasel kahju kui midagi ära visatakse.
Nimelt alles see oli kui meil midagi saada polnud. Tuletage meelde poisid ja tüdrukud!  Aeg voolab omasoodu aga vanem põlvkond mäletab veel tühja kõhtu. Mäletan veel inimesi,kes isegi vanu kaltse ära ei visanud.... Seda ei juuri välja ei venelane ega ameeriklane,saklasest rääkimata. See on hea kui keegi natike mõne aja ette mõtleb ja kõike hävitama ei kuku. Tore oleks isegi see,kui keegi midagi teavitab,et on saada,läheb pressi alla või tulle. Õnneks on siin keskkonnas väga palju austustväärivaid isikuid kes kõike omale üleliigset või mittevajalikku enne hävingut pakuvad. Võtan mütsi kohe maha nende ees. Maailm pöörleb küll kiirkäigul aga meil on pohh.....ui meie laseme vana auruga edasi ja ei lase ennast meelitada läikivate asjadega. Ega Ruhri tehastesse ei minda selleks tööle,et meil hea elu oleks vaid ikka selleks,et meilt võtta... Big Grin  (pole minu sõnad)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne