Opel Kapitän
#41

Tervist,

Huvitab antud Kapitäni elu enne seda kui ta Pärnus kümmekond aastat seisnud oli. Oskab keegi arvata kus ta sinna eelnevalt tuli, päritolu? 


Näeb liialt tuttav välja nii piltide kui kirjelduste järgi (51 mootor jm).
Vasta
#42

Pean mainima,et neid Kapitäni juppe tuleb välja juba üsna harva. Kümne aasta jooksul ikka üht-teist tuleb aga ikka järjest vähem. Ilmselt peab neid mujalt otsima hakkama.
Näiteks hetkel on  mul pakkuda vahetusfondis olevaid osi nagu mingeid käigukastiosi,tagumised uksed,midagi istmetest... ja ka tagasilla mõningaid osi. Seega midagi väga põrutavat pole. Enda autol ka küljes palju vene juppe,sinna ka vaja asendusi. Ma pole isegi mõelnud veel,kas teha originulli või siis ka seda NIA-d. Ilmselt targem on kõik mis olemas külge krudida ja ülejäänud kas siis otsida mujalt või teha järgi. Eks lootma peab ikka,et aeg-ajalt visatakse midagi põnevat letile. Viimane kõige põrutavam leid oli- uued Mahle kolvid Kapitänile koos sõrmede ja rõngastega. Nagu uued ja mõõt oli ka ahvatlev-pea 82 mm. Smile
Vasta
#43

(27-06-2018, 13:27 PM)corpy Kirjutas:  Oskab keegi arvata kus ta sinna eelnevalt tuli, päritolu?
Need pildid, mis teema alguses postitatud, on üleval ka Eesti antiikautode galeriis - http://eag.vanatehnika.ee/m1.html
Nii, nagu paljudel teistel autodel, pole ka selle juures ühtki sõna tema ajaloo kohta.
Tundub olema Eesti ajalooga masin?
Vasta
#44

(27-06-2018, 14:51 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Pean mainima,et neid Kapitäni juppe tuleb välja juba üsna harva. Kümne aasta jooksul ikka üht-teist tuleb aga ikka järjest vähem. Ilmselt peab neid mujalt otsima hakkama.
Näiteks hetkel on  mul pakkuda vahetusfondis olevaid osi nagu mingeid käigukastiosi,tagumised uksed,midagi istmetest... ja ka tagasilla mõningaid osi. Seega midagi väga põrutavat pole. Enda autol ka küljes palju vene juppe,sinna ka vaja asendusi. Ma pole isegi mõelnud veel,kas teha originulli või siis ka seda NIA-d. Ilmselt targem on kõik mis olemas külge krudida ja ülejäänud kas siis otsida mujalt või teha järgi. Eks lootma peab ikka,et aeg-ajalt visatakse midagi põnevat letile. Viimane kõige põrutavam leid oli- uued Mahle kolvid Kapitänile koos sõrmede ja rõngastega. Nagu uued ja mõõt oli ka ahvatlev-pea 82 mm. Smile

Isegi mujalt on neid suht vähe saadaval. Praegu on üks SELLINE mootor müüa. Kas ta ka õige oleks, ei tea. Numbrid selle kerega nagunii ei klapi. Kui soov originaali teha ja see asi on õige, pakuks talle 2000€. Küll ta ära annab. Transport on viimasel ajal üliodavaks muutunud, vast toovad isegi mingi alla 100€ Hinglismaalt ära.

AGA auto ei koosne ainult mootorist. (isegi selle hind tõmbas juba südametilkade järgi, eksole)

Kui tal pole alles ka mitte ühtegi originaalkella, mitte midagi sildadest, kardaanist, käigukastist, aknamehhanismidest, roolisüsteemist jne jne, siis temast ei saa mitte kunagi enam seda Opelit, mis ta kunagi oli. Tervet autot tükkidena kokku osta pole võimalik. 
Noh, on võimalik, aga see ületab kindlasti juba summa 15000€, mida keskmised sellised taastatavad isendid maksavad.
Ja et sellist asja täna liikuma saada, teha kõik plekitööd, komplekteerimised, sillaremondid, salongitööd ise, on vaja samuti miinimum 15000€ juurde liivapritsijate, maalrite, sadulseppade, kroomijate, kere transportijate, rehvimüüjate jne - meeste jaoks lisaks, sest kummipuust rehvi ise ei tee ja soodast pahtlit ise valmis ei sega. Ja siinjuures ma ei mölise vaid, olen selle ise läbi teinud. 

Seega, ma arvan, et see asi sinnapaika jääb. Teine asi oleks siis, kui teemaalgataja oleks juba paar kuni mitu sellist autot ellu äratanud ja raha piiramatult kasutada. Aga nagu ma aru saan, siis majaremont käib ja maaküte on vaid unistus. 
Nagu ka see Opel.

.
Vasta
#45

(28-06-2018, 10:19 AM)stihl Kirjutas:  
(27-06-2018, 14:51 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Pean mainima,et neid Kapitäni juppe tuleb välja juba üsna harva. Kümne aasta jooksul ikka üht-teist tuleb aga ikka järjest vähem. Ilmselt peab neid mujalt otsima hakkama.
Näiteks hetkel on  mul pakkuda vahetusfondis olevaid osi nagu mingeid käigukastiosi,tagumised uksed,midagi istmetest... ja ka tagasilla mõningaid osi. Seega midagi väga põrutavat pole. Enda autol ka küljes palju vene juppe,sinna ka vaja asendusi. Ma pole isegi mõelnud veel,kas teha originulli või siis ka seda NIA-d. Ilmselt targem on kõik mis olemas külge krudida ja ülejäänud kas siis otsida mujalt või teha järgi. Eks lootma peab ikka,et aeg-ajalt visatakse midagi põnevat letile. Viimane kõige põrutavam leid oli- uued Mahle kolvid Kapitänile koos sõrmede ja rõngastega. Nagu uued ja mõõt oli ka ahvatlev-pea 82 mm. Smile

Isegi mujalt on neid suht vähe saadaval. Praegu on üks SELLINE mootor müüa. Kas ta ka õige oleks, ei tea. Numbrid selle kerega nagunii ei klapi. Kui soov originaali teha ja see asi on õige, pakuks talle 2000€. Küll ta ära annab. Transport on viimasel ajal üliodavaks muutunud, vast toovad isegi mingi alla 100€ Hinglismaalt ära.

AGA auto ei koosne ainult mootorist. (isegi selle hind tõmbas juba südametilkade järgi, eksole)

Kui tal pole alles ka mitte ühtegi originaalkella, mitte midagi sildadest, kardaanist, käigukastist, aknamehhanismidest, roolisüsteemist jne jne, siis temast ei saa mitte kunagi enam seda Opelit, mis ta kunagi oli. Tervet autot tükkidena kokku osta pole võimalik. 
Noh, on võimalik, aga see ületab kindlasti juba summa 15000€, mida keskmised sellised taastatavad isendid maksavad.
Ja et sellist asja täna liikuma saada, teha kõik plekitööd, komplekteerimised, sillaremondid, salongitööd ise, on vaja samuti miinimum 15000€ juurde liivapritsijate, maalrite, sadulseppade, kroomijate, kere transportijate, rehvimüüjate jne - meeste jaoks lisaks, sest kummipuust rehvi ise ei tee ja soodast pahtlit ise valmis ei sega. Ja siinjuures ma ei mölise vaid, olen selle ise läbi teinud. 

Seega, ma arvan, et see asi sinnapaika jääb. Teine asi oleks siis, kui teemaalgataja oleks juba paar kuni mitu sellist autot ellu äratanud ja raha piiramatult kasutada. Aga nagu ma aru saan, siis majaremont käib ja maaküte on vaid unistus. 
Nagu ka see Opel.

.
Kaasfoorumlane Stihl pole vist viimasel ajal autode restaureerimis tööde hindadega kursis. 15 000.- €-ga saab tänapäeval ainult väga heal tasemel pahteldus ja maalri tööd tehtud koos materjalidega. Teema omanikule minu siiras soovitus. Kui tahad selle autoga ringi sõita, siis komplekteeri ta millega jumal juhatab. ( minu käest võid soodsalt saada GAZ 24 mootori koos käigukastiga, kõik töökorras). Kere ka kuidagi ära lappida. Rohkem tuleb panustada välimusele. Peaasi, et silmal ilus vaadata. Saab olema selline ilus kirikus käimise masin. Sellega olen Stihliga nõus, et kui hakkad originaali taga ajama, jääb projekt pooleli, sest läheb mõtetult kalliks. Ennem osta juba tehtud auto, saad poole odavamalt.
Vasta
#46

Te võite tänapäeval ka naise osta,täitsa savi aga see auto on meie ajalooga. Seda osta ei saa. Vaat nii poisid. Big Grin 
Raha saab alati juurde trükkida. Pole probleemi nagu minu vana hea sõber Volots ütleb.

Ärge nüüd solvuge aga minu üks hea tuttav ütles,et temal oli ka plaan oma auto(loe autode) taastamisest siin foorumis kirjutada aga ta on näinud ja lugenud mis siin peale esimesi postitusi pihta hakkab.... ja ta kardab siin kirjutada,sest siin võetakse tõsisel huvilisel viimasedki entusiasmi alged ära. 
Tema ei kannatavat seda kiunu ära kuulata. Big Grin  Siin on muidugi ka häid nõuandeid... aga millegipärast läheb asi pikapeale käest ära,sest hakkab pihta hädaldamine,et ei tasu ära jne. No tõesti sõbrad,see huinjaa ei tasu ühestki otsast ära,ei vaidle vastu. Olen teinud ka mõtetut tööd aastaid,peale maksnud jne. Jätnud oma hambatükke masinte kõrvale,vajanud kiirabi abi,kõik oma mahlad välja lasknud jne. Tõesti,kõik on mõtetu aga inimene tahab teha ja sinna pole midagi parata. Kui kuuleks ka,et mõni sama lollikene teda natukene kiidaks siis läheks asi kiiremini ja lõbusamalt. No aga ei,ei anna sulle isegi keegi jalaga perrse,et natukene kiiremini asi edeneks. Big Grin Puht eestlaslik käitumine siis.
Vasta
#47

(28-06-2018, 12:20 PM)Formika Kirjutas:  Kaasfoorumlane Stihl pole vist viimasel ajal autode restaureerimis tööde hindadega kursis. 15 000.- €-ga saab tänapäeval ainult väga heal tasemel pahteldus ja maalri tööd tehtud koos materjalidega. 

Kaasfoorumlane Stiihl on väga hästi autode restaureemimistööde hindadega kursis, sest ta ka ise igapäevaselt teostab neid.
Aga kui kaasfoorumlane Formika kuskil end lõhki soovib maksta, siis kaasfoorumlane Stihl kätt ette ei pane.

Ja kui mõni automaaler tõesti kujutab ette, et 15000 maksab tema kuuajane töö, siis soovitab Stihl tal pe...se minna sest antud alal ikkagi sellist palka ei teeni. Big Grin Big Grin Big Grin
Selleks on teised võimalused. Aga Formika kombel töömeeste seast just need kõige pätimad üles leida - no selleks peab ikka annet olema.
Ja loll saab kirikus ka peksa, rääkimata pahteldamise ruumist.

.
Vasta
#48

(28-06-2018, 13:36 PM)stihl Kirjutas:  
(28-06-2018, 12:20 PM)Formika Kirjutas:  Kaasfoorumlane Stihl pole vist viimasel ajal autode restaureerimis tööde hindadega kursis. 15 000.- €-ga saab tänapäeval ainult väga heal tasemel pahteldus ja maalri tööd tehtud koos materjalidega. 

Kaasfoorumlane Stiihl on väga hästi autode restaureemimistööde hindadega kursis, sest ta ka ise igapäevaselt teostab neid.
Aga kui kaasfoorumlane Formika kuskil end lõhki soovib maksta, siis kaasfoorumlane Stihl kätt ette ei pane.

Ja kui mõni automaaler tõesti kujutab ette, et 15000 maksab tema kuu-paari töö, siis soovitab Stihl tal pe...se minna sest antud alal ikkagi sellist palka ei teeni. Big Grin Big Grin Big Grin
Selleks on teised võimalused. Aga Formika kombel töömeeste seast just need kõige pätimad üles leida - no selleks peab ikka annet olema.

.
No tee mulle siis 15000.- eest GAZ M1V8 ära. Käiguosa on valmis. Kere on vaja teha. Liivaprits, keevitustööd, pahteldamine, värvimine. Ma ei võta neid numbreid laest. Aastat poolteist tagasi otsisin oma mustale ZIM-le pahteldajat, värvijat. Nõudmised olid kõrged. Pakkumised olid 12-15 tuhande vahel. Viisin auto Ukrainasse. Sellest võib lugeda minu ZIM Faetoni postitustes paaril viimasel lehel ja näha pilte sellest tööst. 2 meest pahteldasid autot KAHEKSA  kuud, et täita minu kvaliteedi nõudmised. Hr Stihl pole vist ühtegi autot, millel on palju ümaraid vorme ja eemaldatavaid detaile peenviimistlenud Big Grin . Ma ei ehita tava autot. Kui tahad näha, mis ma nõuan, tule vaata nt. GAZ 23 või GAZ 2424 ja siis räägime edasi.
Vasta
#49

Kui see minu Opel oleks siis ma vist konserveeriks ta lihtsalt ära ja paneks hoiule. Äkki leiavad jupid ise kunagi auto üles?? Tasuvusega on nii et ega pere arvelt ei tasu ikka mingit jama ehitada minu arvates. Kui keegi minult küsiks siis oleks minu meelest veider kui lapsel jääb klassiekskursioonile minemata sest isal oli vaja Opelile Mondeo veljed osta ja need roosaks lasta värvidaSmile originaalil seevastu oleks pärast ikka mingi suurem väärtus sest tahtjaid oleks rohkem.
Vasta
#50

[quote pid='454619' dateline='1530183688']
No tee mulle siis 15000.- eest GAZ M1V8 ära. Käiguosa on valmis. Kere on vaja teha. Liivaprits, keevitustööd, pahteldamine, värvimine. Ma ei võta neid numbreid laest. 
[/quote]

No võtad ju laest ja suvaliselt. 
Enne kaagutad kõva häälega vaid värvimisest  ja pahteldusest, (vblla lonkab ka kirjutamise oskus) hiljem lisad sujuvalt sisse keretööd. 
See on umbes sama loll jutt, kui šašlõkiküpsetaja räägiks marinaadist ja lõkkest, aga pärast lisaks juurde, et see lammas tahtis ju x aega süüa ka.

Naljamees oled siiski?
Sulle oleks raske teenusena midagi teha, sest värvimine, pärast selgub, on ka kereremont.
 
Tänan ei. Vea oma romusid Ukrainasse edasi. Sest pärast kere keevitamist ja värvimist sa järsku avastad, et sildade külgepanek + mootor peale + sõitmaõpetamine on kah selle hinna sees.

SEE auto värviti Eestis ära sinu summa jagada 2,5-ga. Ma väga ei usu, et sul mingid nüüd sellest kallimad või haruldasemad autod on. Jah, rohkem raha raiskad küll nende peale, see selleks. Lollidelt tulebki ta ära võtta.
Väiksema auto värvimiseks kulus täielik peenraha sinu mõistes. Plekitööd, jah, kestsid mõned kuud. 

Klassikaks ka midagi: "15 000.- €-ga saab tänapäeval ainult väga heal tasemel pahteldus ja maalri tööd tehtud koos materjalidega. "

.
Vasta
#51

(28-06-2018, 15:07 PM)stihl Kirjutas:  
(28-06-2018, 14:01 PM)Formika Kirjutas:  No tee mulle siis 15000.- eest GAZ M1V8 ära. Käiguosa on valmis. Kere on vaja teha. Liivaprits, keevitustööd, pahteldamine, värvimine. Ma ei võta neid numbreid laest. 

No võtad ju laest ja suvaliselt. 
Enne kaagutad kõva häälega vaid värvimisest  ja pahteldusest, (vblla lonkab ka kirjutamise oskus) hiljem lisad sujuvalt sisse keretööd. 
See on umbes sama loll jutt, kui šašlõkiküpsetaja räägiks marinaadist ja lõkkest, aga pärast lisaks juurde, et see lammas tahtis ju x aega süüa ka.

Naljamees oled siiski?
Sulle oleks raske teenusena midagi teha, sest värvimine, pärast selgub, on ka kereremont.
 
Tänan ei. Vea oma romusid Ukrainasse edasi. Sest pärast kere keevitamist ja värvimist sa järsku avastad, et sildade külgepanek + mootor peale + sõitmaõpetamine on kah selle hinna sees.

SEE auto värviti Eestis ära sinu summa jagada 2,5-ga. Ma väga ei usu, et sul mingid nüüd sellest kallimad või haruldasemad autod on. Jah, rohkem raha raiskad küll nende peale, see selleks. Lollidelt tulebki ta ära võtta.

Klassikaks ka midagi: "15 000.- €-ga saab tänapäeval ainult väga heal tasemel pahteldus ja maalri tööd tehtud koos materjalidega. "

.
 Noh, omi sõnu sööd sina.

Ja et sellist asja täna liikuma saada, teha kõik plekitööd, komplekteerimised, sillaremondid, salongitööd ise, on vaja samuti miinimum 15000€ juurde liivapritsijate, maalrite, sadulseppade, kroomijate, kere transportijate, rehvimüüjate jne - meeste jaoks lisaks, sest kummipuust rehvi ise ei tee ja soodast pahtlit ise valmis ei sega. Ja siinjuures ma ei mölise vaid, olen selle ise läbi teinud. 

Ise pakud 15 000.- liivapritsijale, maalrile, sadulsepale, kroomijale. Ma pakkusin seda raha ainult pleki ja maalritöö eest. Big Grin

Ukrainasse vean autod hädapärast, Kui vähegi saan ja tasub, teen siin.
Vasta
#52

(28-06-2018, 15:07 PM)stihl Kirjutas:  SEE auto värviti Eestis ära sinu summa jagada 2,5-ga. Ma väga ei usu, et sul mingid nüüd sellest kallimad või haruldasemad autod on. Jah, rohkem raha raiskad küll nende peale, see selleks. Lollidelt tulebki ta ära võtta.

   Ma sain ka oma auto sama summa eest värvitud ja näe lollil jäi raha alles. Muide Zimmil on pinda palju rohkem, kui sellel Mersul.
Vasta
#53

(28-06-2018, 15:07 PM)stihl Kirjutas:  No võtad ju laest ja suvaliselt...


Arvasin kohe, et nüüd läheb saagimiseks. Stihli kirjast paistis kohe läbi, et ta Formikale nagunii ei tee

(28-06-2018, 13:36 PM)stihl Kirjutas:  Ja kui mõni automaaler tõesti kujutab ette, et 15000 maksab tema kuuajane töö, siis soovitab Stihl tal pe...se minna sest antud alal ikkagi sellist palka ei teeni. Big Grin Big Grin Big Grin 
...
Nüüd Formikal aeg teiste sõnade järgi tegutseda.
Vasta
#54

(28-06-2018, 14:01 PM)Formika Kirjutas:  2 meest pahteldasid autot KAHEKSA  kuud, et täita minu kvaliteedi nõudmised.

Kõvad mehed siis. Mul oleksid närvid ammu läbi läinud. Big Grin 

Ma saaks aru sellest,et pahteldatakse,värvitakse ja vahepeal lastakse laagerdada...et tulemus parem tuleks. Isegi praeguste materjalidega tehes pahtlid-värvid vajuvad ja lõpptulemus kannatab. No mis mina sest tean....
Vasta
#55

(28-06-2018, 14:01 PM)Formika Kirjutas:  2 meest pahteldasid autot KAHEKSA  kuud, et täita minu kvaliteedi nõudmised.


See on ka muidugi ülihea idiootsus... Big Grin
Minusugune, mittepahteldaja, teeks seda isegi 38 kuud....Sest ma lihtsalt ei oska seda asja. Formika, muidugi, maksaks kõik need kuud kinni ja pärast ühkustaks, kui kalliks kõik läks see tema kvaliteedinõudmiste täitmine...

Aga et asi ära teha, piisaks ÜHEST mehest, kes pahtlit ja autot ka varem elus näinud on ja seda vast max kuuks ajaks.
Õnneks ma isegi tean ühte sellist meest. Kontakte ei jaga ja tema tööoskus ja "kuulsus" käib ta`st  sammuvõrra ees.
Kaheksa kuuga ta tavaliselt teeb 8 ümmarguse plekiga autot.
Või 26 tänapäevast saani.

P.S. Mina teen kõigile, kellega normaalse kokkuleppe saavutab. S.o. kui on ikka plekitöö, siis on plekitöö ja see ei sisalda auto pahteldamist, värvimist, mootori pealepanekut ega tagadifri laagrite reguleerimist. Toungue
Või vastupidi, et difrilaagrite regull ei tähenda karbi keevitust. Kusjuures, täitsa on olemas inimesi, kes sellest loogikast aru saavad. Sest neil on samamoodi, et teevad reklaami või IT-d ja sealjuures arvutihooldust või puitdetailede taastust ei paku. Või, taastavad puitu, aga valtsitud plekist katust ei pane.

Aga kui teemast, s.o. konkreetsest Opelist edasi rääkida, siis ma endiselt arvan, et temast on liiga vähe säilinud, et üldse midagi ehitada.
Tegu pole ka ju Ferrari 250GTO-ga, mida täna ostad 7m € ja 10ne aasta pärast müüd 14m€-ga. Mina müüks ta oksjonil mingile järgmisele unistajale 100 kuni x€ eest maha ja otsiks omale mõne komplektsema isendi, mida taastada. Kui ikka see taastamise kärbes kõvasti sees on.

.

.
Vasta
#56

Loen siin ja on päris lõbus Smile
Lepime ühes asjad kokku, et kõige lollim olen mina. Austatud kaasfoorumlased võivad siis platseeruda auväärsetele II ja III kohale. Või kui kokkuleppele ei jõua siis (hoolimata suurest austusest Teie mõlema vastu) võtke endale tuba Smile  aga ärge siin rohkem vaielge. Muud pole midagi aga läheb kuidagi antud Opeli teemast välja. Muidugi loodan, et nüüd kedagi ei solvanud ja ei lööks kellelgi eestlane välja stiilis, et ma tegelt tean küll kus seisab üks asi mis sinna sobiks aga ma üritasin head nõu anda aga seda ei võetud kuulda ja hoopis solvati siis hui ma nüüd ütlen midagi Smile
Ja sellega, et mõtet maha tegema (või peaks ütlema, et maapeale tagasi tooma) hakatakse ma arvestasin. Samas mulle on üks mu ülematest korrutanud pidevalt seda, et tema ei taha kuulata põhjusi miks ühte või teist teha ei saa teha vaid tema tahab kuulda lahendusi.
Kordan siis veelkord üle, et relakaga ma kohe kere remontima ei torma, otsin infot ja juppe, kiiret mul sellega kuhugi pole. Jääb toppama siis jääb või jääb lastele/lastelastele vanarauda viia siis olgu nii. Ja kindlasti pole mu tegemised ja hobid jätnud söögi lauale ostmata või lapsed ning ka mina provvaga kuskile pole sellepärast minemata jätnud, et mul oleks olnud vaja oa kollektsiooni täiendada või mõnele masinale oleks vaja mingi vidin osta.
Lihtne ju, sõbrad!
Seega kui kui kellelgi omal on seismas midagi mis sellele masinale sobiks või teab kuskil siis palun lahkelt teada anda.
Vasta
#57

(28-06-2018, 16:03 PM)stihl Kirjutas:  See on ka muidugi ülihea idiootsus... Big Grin
Minusugune, mittepahteldaja, teeks seda isegi 38 kuud....Sest ma lihtsalt ei oska seda asja. Formika, muidugi, maksaks kõik need kuud kinni ja pärast ühkustaks, kui kalliks kõik läks see tema kvaliteedinõudmiste täitmine...

Aga et asi ära teha, piisaks ÜHEST mehest, kes pahtlit ja autot ka varem elus näinud on ja seda vast max kuuks ajaks.
Õnneks ma isegi tean ühte sellist meest. Kontakte ei jaga ja tema tööoskus ja "kuulsus" käib ta`st  sammuvõrra ees.
Kaheksa kuuga ta tavaliselt teeb 8 ümmarguse plekiga autot.
Või 26 tänapäevast saani.



.

.
 Selline demagoogia ajas natuke närvi. Käisin vahepeal garaažis närve rahustamas ja nokitsesin M1 pidurisüsteemi kallal ja unistasin, et hr. Stihl teeb ta valmis Big Grin . Mis puutub pahteldamisse, siis  kahjuks oli mul hind eelnevalt kokku lepitud. Autot käisin isiklikult inspekteerimas ja juhtisin tähelepanu paljudele vigadele. Eriti uste siseküljed ja kapoti alune. Kas nad kõik selle aja ka ainult minu autot tegid, ei tea. Vastu tulles teema omaniku soovile lõpetan siin selle jutu ja kui on veel kommentaare, võib seda minu ZIM postituses jätkata.

Aga tulles tagasi Opeli juurde, kui see on omaniku suur unistus ja aega on, siis lasku käia. Kere soovitaks küll eelnevalt liivapritsist läbi lasta ja kruntida, et peatada roostetamis protsess ja siis on ka tulevastest keretöödest pilt selge.
Vasta
#58

Tänan. Pritsijaoks on ilmselt vaha suht pulkadeks võtta see kere?
Vasta
#59

(28-06-2018, 20:01 PM)grahv Kirjutas:  Tänan. Pritsijaoks on ilmselt vaha suht pulkadeks võtta see kere?
 Jah, aga see selline enda nokitsemis töö ja ei nõua palju vahendeid ja resursse. Ainult aega.  Pärast seda on pilt ikka väga selge ja siis saad adekvaatse otsuse ka vastu võtta. Mul ZIM Faetoniga juhtus sama asi, pealtnäha polnud häda midagi, aga peale liivapritsi võttis ikka jubedalt kubet kratsima. See auto aga pea 20 a. vanem kui mu Zim ja tavaliselt on sellised isendid ikka mitu elu elanud, eriti Nõuka aegsetes oludes, kus iga liikur taheti üks kõik mis moel liikumas hoida.
Vasta
#60

No kõrvalteemas mees ehitab autot metsast leitud juppidest ja kõik kiidavad Smile
Kui hr grahv jagab väga hästi keevitust ja plekitöid ja on olemas vahendid selle kere ära taastamiseks, siis miks mitte.
Originaaltehnikat ja muid juppe taga ajada on vist küll liiga keeruline ja kallis.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne