Kes remondib?KIIRE
#21
Ära seda rattapeal olevat mootorit enne laiali lammuta, kui see varumootor on töökorras.
Kas seda kulunud pesa hülsiga remontida ei saaks?
Vasta
#22
(11-07-2018, 22:54 PM)tõnn Kirjutas: Kas hr. Motamees oleks nõus ehitama ahju, veidi kasutatud tellistest, mis on kuskil teadmata aja seisnud ning toodetud eitea kus?

Kui savitellis kõliseb, siis võib vabalt panna kasutatud tellise. Ahjus sees olnud samotti pole kasutanud, sest need on kõik pehme häälega.
Tellis telliseks, aga tehnikas on antud ette lõtkud ja tolerantsid, mis on normaalne. Uut asja pannes ei tea kunagi, mida saad. Sees olnud asi on kontrollitud ajaga ja võib olla parem, kui uus.
Keegi ei hakka ju autol vahetama kumme, kui Tallinna reis tehtud, isegi Narva otsa peale mette...
______________________________________________________________
Müüa Peugeot 406 osi. Küsi, teen hinna.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50520
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=55704
http://tulepesa.wordpress.com/


Vasta
#23
Seda pesa mõtlesin parandada näiteks sobiva vask toruga ja keerme liimi.aga kõige pealt peab leidma täpse koha kuhu toru/hülss panna.nüüd oleks hea mõõta teise mootoripealt täpne keskkoht.
Ja sellel varu mootoril korralik lõtk ka sees võtad sidurist või ketihammasrattast kinni,siis on ikka korralik külglõtk.
Võtan kunagi hiljem varumootori ette.praegu ikkagi võtan peal oleva mootori lahti.olen vähe aega veel eestis tahaks sõita.
Vasta
#24
Ostsin paar poolikut mootorit.


http://fotoalbum.ee/photos/kiiresti2/111697529
Vasta
#25
Tegin mootori korda.
Olen sõitnud siiamaani 37km muretult
Ise tehtud hästi tehtud  Big Grin
Vasta
#26
Oli aru saada ka miks kahvel katki läinud oli ja võtsid midagi ette, et seda enam ei juhtuks?  Rolleyes
Vasta
#27
Palun kirjuta lähemalt, kuidas mootori lahti võtsid, mis katki oli, miks katki läks, kuidas käigukasti paika reguleerisid ning mootori kokku panid. 
Mis jupid vahetusse läksid ning kas teed omale tagavara mootori ka?
Vasta
#28
Mõnipäev võin täpsemalt kirjutada.hetkel veits vindine  Toungue
Lühidalt käiguvahetus kahvlil on 50%murdumis jäljed värsked ja 50 %vana jälg/tumedam.
Manuaali pilti vaadates ja hammasrataste hambaid kokkulugedes selgus et 2 hammasratast valesti.(oma vahel suht sarnased /ja oma vahel vahetatavad)
Eelnevalt see mootor ka jõnksutas kõigerohkem 4käiguga.
Käigukastist on ka paar pilti. Vaata minu projeki päevikust Jawa Frankie.
Vasta
#29
Ja üks hammasratas liikus väiksemal võllil suht raskelt/tuugalt
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne