Postitused: 2,507
Teemad: 113
Liitus: May 2004
Maine:
21
Ära seda rattapeal olevat mootorit enne laiali lammuta, kui see varumootor on töökorras.
Kas seda kulunud pesa hülsiga remontida ei saaks?
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(11-07-2018, 21:54 PM)tõnn Kirjutas: Kas hr. Motamees oleks nõus ehitama ahju, veidi kasutatud tellistest, mis on kuskil teadmata aja seisnud ning toodetud eitea kus?
Kui savitellis kõliseb, siis võib vabalt panna kasutatud tellise. Ahjus sees olnud samotti pole kasutanud, sest need on kõik pehme häälega.
Tellis telliseks, aga tehnikas on antud ette lõtkud ja tolerantsid, mis on normaalne. Uut asja pannes ei tea kunagi, mida saad. Sees olnud asi on kontrollitud ajaga ja võib olla parem, kui uus.
Keegi ei hakka ju autol vahetama kumme, kui Tallinna reis tehtud, isegi Narva otsa peale mette...
Postitused: 210
Teemad: 30
Liitus: Aug 2012
Maine:
1
Seda pesa mõtlesin parandada näiteks sobiva vask toruga ja keerme liimi.aga kõige pealt peab leidma täpse koha kuhu toru/hülss panna.nüüd oleks hea mõõta teise mootoripealt täpne keskkoht.
Ja sellel varu mootoril korralik lõtk ka sees võtad sidurist või ketihammasrattast kinni,siis on ikka korralik külglõtk.
Võtan kunagi hiljem varumootori ette.praegu ikkagi võtan peal oleva mootori lahti.olen vähe aega veel eestis tahaks sõita.
Postitused: 2,507
Teemad: 113
Liitus: May 2004
Maine:
21
Palun kirjuta lähemalt, kuidas mootori lahti võtsid, mis katki oli, miks katki läks, kuidas käigukasti paika reguleerisid ning mootori kokku panid.
Mis jupid vahetusse läksid ning kas teed omale tagavara mootori ka?
Postitused: 210
Teemad: 30
Liitus: Aug 2012
Maine:
1
Ja üks hammasratas liikus väiksemal võllil suht raskelt/tuugalt