Võrri elektronsüüdet
#1

Tere tahaks  võrrile elektronsüüte peale panna. Kus neid saada või kes valmistaks.
Vasta
#2

Tere, kas tohib küsida miks selline asi vajalik on? Korras tehasesüüde töötab võrri peal väga hästi. Või on lihtsalt leiutamistuhin peale tulnud? Rolleyes

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#3

Ju siis see võrr on omadega pekkis, aga elektronsüüde on see võlusõna, mis ta uuesti, ilma kapremondita, käima paneks.

.
Vasta
#4

Miks te hävitate noore mehe vanatehnikamaale sisenemise tahtmise kohe alguses? Küsimus ei olnud, et kas panna, vaid kuidas panna! Saab kogenumaks, teeb sama võrri originaalkorda. Bolt-on süsteemid saab asendada ju.
Praegu tahaks ilmselt lihtsalt sõita, mitte ahju peal pooli kuivatada iga päev Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#5

Tore on kui inimesed vastavad küsimusele. Aga veel parem oleks kui saaks asjakohalise vastuse. Tänan.
Vasta
#6

(13-07-2018, 09:00 AM)alar87 Kirjutas:  Tore on kui inimesed vastavad küsimusele. Aga veel parem oleks kui saaks asjakohalise vastuse. Tänan.

Eks pead alixcpressi poole kiikama ja tellima. 
Samas pead ka natuke mudima kas siis väntvõlli otsa või magnetit ennast.
m.aliexpress.com/wholesale/stroke-magneto-stator.html

Ma kevadel meisterdasin võrrile el süüte koos programmeeritava süütenurgaga aga nagu ikka esimene ehitus vajab töökindluse suurendamist. 

Ei oska ennustada millal järgmise valmis meisterdan. Ehk siis kui ilmad enam väga võrriga sõitmist soosi ja siseruumides mugavam asjatada.

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta
#7

Hiina kloonile on küll varuosi ja õpetusi saada.

https://www.youtube.com/watch?v=Nd2G9FB1nJk

https://www.ebay.com/itm/2-Stroke-80cc-G...Desc=0%7C0

Võimalik, et annab D6/D8 jms mootoritele sobima panna neid tükke. Lihtsam muidugi oleks kogu mootor võtta. Ehitada, katsetada ja ennast harida saab igal juhul, nii et edu ja pealehakkamist!
Vasta
#8

Kui seda Hiina süüdet on kindel soov kasutada, siis et ta töökindlam oleks kui kontaktsüüde peab süütemähist näpuvahel pigistama ja proovima pooli südamikul keerata.
Nimelt on nende mähised enamasti lakiga immutamata, keritud läbisegi traadist ning omavahel liikuvad traadid hõõruvad lakikihi maha tekitades lühise.
Kindlapeale minek on seega mähis lakiga läbi immutada.
Magnetit peaks aga otsima sellist, mis on raudneetidega kokku needitud sest alumiinneetidega asi hakkab loksuma ja lendab varem või hiljem laiali.
Mina proovisin seda asja muidugi spordis kasutada ning seal ta end ei õigustanud sest süütenurk kõigub stroboga vaadates 10 kraadi kuna kõik magnetsüsteemi osad on väga kõikuvate mõõtudega ja konkreetset impulsi algust sädemeks lihtsalt ei saa olla.
Peale umbes tunnist töötamist ei tahtnud asi enam käivituda sest lühiskeerdude pärast oli sädeme võimsus olematu.
Siis lendas ka magnet laiali (umbes 13 000 pööret) lõhkudes kogu süüte ja rohkem me seda asja enam ei kasutanud.
Vasta
#9

Ma olen võrrile väga edukalt aretanud VW süütekommuka ja anduri, samuti VAZ 2108 omad.
Miinuseks on, et vajab toiteks akut. 
Käivitus nii edaspidi kui tagurpidi lükates poolest pöördest.
Vasta
#10

onu Tõnu teeb puust ja punaseks. 
https://youtu.be/RWV22SOnmnc

Muidugi on veel kõiksugu optilise või halli anduriga programmeeritavaid variante näiteks nitro automudelitelt.

Siin üks Norra juutuubitaja, kes muuhulgas ka reed-klapi Hiina võrrile külge paneb: https://www.youtube.com/playlist?list=PL...IkS8qyy6d4, s.o inglise keeles.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne