Nissan Vanette tagapidurid probleem
#21

klotsi alumisi regulaatoreid sellel bussikesel pole
Vasta
#22

(24-07-2018, 07:06 AM)stihl Kirjutas:  
(23-07-2018, 23:30 PM)viplala Kirjutas:  Ja me ei tea siiani kas klotsid on õigesti regullitud või mitte? Juhul kui sellest asjast mööda hiilida, võib edaspidisele targutamisele vee peale tõmmata sest see on trummelpidurite A ja O. Seega, kas klotsid on regullitud õigesti või mitte?

Ma kahtlustan, et mitte.
Ja mis junn see selline ...

[Pilt: leva-freno-mano-datsun-nissan-silvia-180...2017-F.jpg]

...seal taga känkraks roostetanud on, pole tal kah aimu.
Muidu oleks ju maininud, et regulaatorid liiguvad vabalt ja värskelt määrisin veel üle ka, kõik liigub jne.

Aga seal võib ka midaiganes olla, mõni tark on puupulga vahele pannud vms... Toungue

.

seesinane jublakas toimetab ilusti,
Vasta
#23

Kas seisupidur töötab? Kui kõrgele kang tuleb?
Vasta
#24

Ei ole ka võimatu piduritrumlite piirkulumise ületamine.
Vasta
#25

(24-07-2018, 23:04 PM)Marko Kirjutas:  
(24-07-2018, 18:01 PM)hullmaks Kirjutas:  mingi jublaka leidsin, mis võib enesest kujutada mingit pidurirõhuregulaatorit, aga esiti ei hakka veel selle kallale minema, oli lihtalt mingi jublak taha mineval piduritorul vahel, kusagil küljeukse kohal.
Regulaator EI PEA olema seotud tagasilla kõrgusega. 80ndate Fordid kasutasid isegi ilma vedruta süsteemi, raskus oli õige? nurga all kapioti all tagasilda mineva piduritoru küljes. Ju ta liiga hea aeglustuse korral tagapiduritele mineva õlivoo kinni keeras...
Täpsem info kahjuks puudu, kuna aastaid (kümneid) nendega sõites ei olnud kordagi vaja sekkuda selle seadme toimimisse.
Vanadel Kadettidel ja Asconatel oli suisa peapumba küljes kapoti all kuuskandist galvaniseeritud junnid tagakontuuridel vahel mis piirasid tagapiduritesse mineva õli hulka, vaevalt et seal sees midagi aeglustusest sõltuvalt reguleeris (eks foorumi opelistid teavad paremini rääkida...)

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#26

(25-07-2018, 17:51 PM)Walter Kirjutas:  Vanadel Kadettidel ja Asconatel oli suisa peapumba küljes kapoti all kuuskandist galvaniseeritud junnid tagakontuuridel vahel mis piirasid tagapiduritesse mineva õli hulka...

Ei piiranud õli hulka vaid survet. Ikka sama vedrudega süsteem, nagu Nissanil. Nissanil ainult torude vahel.
Vasta
#27

(25-07-2018, 08:53 AM)rollfix Kirjutas:  Ei ole ka võimatu piduritrumlite piirkulumise ületamine.

See on hea pakkumine. Eriti juhul, kui ka klotsid uued said. Ehk kas klotsid ikka liibuvad kogu pinnaga trumlile?
Vasta
#28

korras, trumlid/klotsid päris head veel, katet jagub ja kulumist trumlil näpuga vaevu tunda. sai veel kässarit pisut peale reguleeritud , trumlid mahtusid üldse vaevuvavu peale, nii peeneks ajasin asja, üks error oli veel, nimelt tühikäigu pöörded 560, vaatasin üv lehelt, kuigi tahho näitab 800, ehk siis sõites ei pane tähelegi, aga kui piduritestiga juba tagasillani oled jõudnud ja enne ka tühikäigul tükk aega lörisenud, siis lähebki pedaal kõvaks ja pidurdusjõud kaob(võimendis napib vaakumit),regullisin pöörded 1000 peale (ehk siis 800 tegelik, 200 valetab tahho) ja voilaa, see error kadunud, Tänud kõigile kaasaelajatele ja kaasamõtlejatele ja nõuandjatele, aastake armuaega enne kui aparaat võikuhinna eest aafrikasse müüa Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne