Jawa 360 kiige lahtivõtt.
#1
Tere

Kas kellegil on kogemusi, kuidas Jawa 360 (67a., 350cm3) kiiget lahti võtta?
Õlituspolt on eemaldatud, samuti fikseeriv polt. Soov siis kätte saada puksidel olev kiige võll.
Hooldusjuhendist näeb, et kiigevõlli eemaldamiseks on mingi eraldi tõmmitsa moodi tööriist (thread puller S-24). Seda mul pole.
Kruvitakse külge paremalt poolt.
On keegi vahetanud seda kiigevõlli ja oskab juhendada?

Tänan, Jaan
Vasta
#2
(25-07-2018, 10:42 AM)JaanS Kirjutas: Tere

Kas kellegil on kogemusi, kuidas Jawa 360 (67a., 350cm3) kiiget lahti võtta?
Õlituspolt on eemaldatud, samuti fikseeriv polt. Soov siis kätte saada puksidel olev kiige võll.
Hooldusjuhendist näeb, et kiigevõlli eemaldamiseks on mingi eraldi tõmmitsa moodi tööriist (thread puller S-24). Seda mul pole.
Kruvitakse külge paremalt poolt.
On keegi vahetanud seda kiigevõlli ja oskab juhendada?

Tänan, Jaan

tere.
minul oli ka võll kinni.ainus lahendus kõvasti agu Big Grin 

keerasi raami külili,panin paar telliskivi alla et raam parlanksis oleks.
võtsin vana padrun võtme mis oli sama jäme mis kiigevõll.Ja sõber hoidis kullinokkadega padrunist kinni ning mina andsin suurema
haamriga niikaua minna kuni võll väljas.
asemele panin uued puksid,võlli ja tihendid
Vasta
#3
Suurt jõudu saaks asendada ka nutikate töövötetega.
Sul on vaja tugevat raudlatti mis mahuks läbi võlli.
Otsa seib ning raskus, mida hakkad vastu seibi taguma.
Lisaks sellele pead kuuma andma gaasipõletiga.
Vasta
#4
Veel nutikam oleks kasutada pikka polti, torujuppi, seibe ning mutreid.
Vasta
#5
Viimane on kõige õigem! Keermest pinge peale ja teisele poole haamriga toks, tuleb küll. Muidugi võib mõistlikult sooja ka anda.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#6
Täna sai lõpuks kiige puksid vahetatud. Hüdropressiga vana võll/puksid välja ja uued sisse tagasi. Kiige võll oli ikka kinni mis kinni. Samas kiige puksidel liikus vana võlli peal vabalt - õlitus oli olemas. Vana võll välja võetuna oli täiesti OK. Rauast puksid said rikutud.
Vahetama hakkasin võlli ja pukse seetõttu, et õli ajas vahelt välja. Lahti võttes selgus, et ühe puksi ja puksi katte vahel olema pidanud kummitihend oli kadunud. Teisel pool oli alles.
Asemele läks uus võll, uued pronkspuksid, uued puksikatted ja uued toroidkujuga õlikindlad kummitihendid 25x3mm, üks kummagile poole.
Lisaks said vahetatud neli amortide kummipuksi. Vanad tuli välja pressida. Uued läksid vabalt sisse - alguses kumm õliga pessa ja siis puks kummi sisse.
Kahel mehel kokku läks 1.5 tundi.
Põhiprobleem oli pressimiseks sobilike torujuppide ja võtmepadrunite leidmine.
Vasta
#7
перевозки грузов в контейнерах
таможенное оформление таможня
грузовые перевозки
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne