Citroen Berlingo, 2,0 HDI, 2000a.
(18-11-2018, 15:35 PM)motamees Kirjutas:
(18-11-2018, 14:50 PM)Tift Kirjutas: ... Esiistmete vahel on minul siiski nagi, kuhu üleriideid riputada. Väga mõnus kasutada...

Nagi kohta oli kriitika, sest all on elektriline soojapuhur...
 Jah, ma lugesin ja kursis :Smile Ma lihtsalt ei ole sattunud mõtlema selle peale. et võiks niigi väiksesse kabiini lisasoojenduse panna, sest pole nagu vajadust olnud :Smile   
  See"elektroonika"-majapidamine on minul seni niimoodi käinud, et kui masin mingit jura ajab või segast peksab igast tulukeste süütamisega jne, siis "kainestan" teda lihtsalt - akuklemm mõneks minutiks maha ja uuesti peale. Kui on olnud mingi ajutine haigus niiskuslühise või kehva kontakti näol, siis on abi old, kui kordub, siis on asi tõsisem. 
 Eespool keegi mainis, et masin on madalamatel pööretel nagu tuim, aga kõrgematel kisub hästi. Vahest jäi mul mõni postitus lugemata..aga kuulu järgi hakkab neil mootoritel turbo alles 2000 rpm juures isuga tööle ja seda ma tunnen oma naksiku juures päris hästi Smile

Vasta
(18-11-2018, 15:35 PM)motamees Kirjutas:
(18-11-2018, 14:50 PM)Tift Kirjutas: ... Esiistmete vahel on minul siiski nagi, kuhu üleriideid riputada. Väga mõnus kasutada...

Nagi kohta oli kriitika, sest all on elektriline soojapuhur, mille võib riidega kogemata katta. Ilma puhurita on nagi OK ja ilma nagita on puhur OK.
Tahtsin veel lõõpida, et riputan ainult suvel kasuka nagisse, kuna siis ei kasutata puhurit. Samas ei pruugi aga kõik saarlaste naljadest aru saada, nagu ma ise vaatan mõnda inglise naljasaadet täiesti tõsise ilmega.

Kriitika oli pigem puhuri kohta, et vales kohas (mo kui kritiseerija/arvamustavaldaja arvates, aga seda sa ju teadsid niikuitnii Toungue )
Nagi asukoht brå. Nagi kohta saaks kritiseerida vaid seda, et pole pidurduskindel.

(18-11-2018, 15:49 PM)Tift Kirjutas:
(18-11-2018, 15:35 PM)motamees Kirjutas:
(18-11-2018, 14:50 PM)Tift Kirjutas: ... Esiistmete vahel on minul siiski nagi, kuhu üleriideid riputada. Väga mõnus kasutada...

Nagi kohta oli kriitika, sest all on elektriline soojapuhur...
 Jah, ma lugesin ja kursis :Smile Ma lihtsalt ei ole sattunud mõtlema selle peale. et võiks niigi väiksesse kabiini lisasoojenduse panna, sest pole nagu vajadust olnud :Smile   
  See"elektroonika"-majapidamine on minul seni niimoodi käinud, et kui masin mingit jura ajab või segast peksab igast tulukeste süütamisega jne, siis "kainestan" teda lihtsalt - akuklemm mõneks minutiks maha ja uuesti peale. Kui on olnud mingi ajutine haigus niiskuslühise või kehva kontakti näol, siis on abi old, kui kordub, siis on asi tõsisem. 
 Eespool keegi mainis, et masin on madalamatel pööretel nagu tuim, aga kõrgematel kisub hästi. Vahest jäi mul mõni postitus lugemata..aga kuulu järgi hakkab neil mootoritel turbo alles 2000 rpm juures isuga tööle ja seda ma tunnen oma naksiku juures päris hästi Smile

See pole lisasoojendus, vaid eel-soojendus.
Talvel, kui auto öues ja aknad lumes/jääs, siis sulatab need puhtaks ajaks, mil juht söitma soovib minna.
Samas on tal ka effekt, kui kenasti tihti kasutada (juba jahedast sügisest alates, mitte ainult käreda külma ajal talvel), et hoiab salongi kuivana. Nii ei tekiks neid niiskusest tulenevaid elektrilisi probleeme.
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
(18-11-2018, 18:09 PM)overspeed Kirjutas: ... Nagi kohta saaks kritiseerida vaid seda, et pole pidurduskindel.

Mul oli ka üks pidurduskindel nagi olemas, aga see tundus ülepeapidurduse puhul nati jõhker olema. Pärast ajud ripuvad mantli asemel. Paigaldatud nagi oli soft versiooni moodi.
______________________________________________________________
Müüa Peugeot 406 osi. Küsi, teen hinna.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50520
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=55704
http://tulepesa.wordpress.com/


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne