16-11-2019, 16:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2019, 16:29 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(16-11-2019, 00:50 AM)motamees Kirjutas:Siin on väga suur vahe, et kas klienti hoitakse toimuvaga kursis ja küsitakse nõusolek iga järgneva sammu ja hinna suurenemise jaoks või tehkase need otsused ja vastav "remont" ise ära ning hiljem lajatatakse lihtsalt lõpparvega.(16-11-2019, 00:44 AM)Marko Kirjutas: Ega sa seda 300+ ometi ära maksnud mittemillegi eest?
Ma võin olla rahulolematu, aga maksan alati oma arved.
Seda enam, et saan aru, nemad polnud süüdi.
"Mittemillegi eest" on küsitav. Ma ju sain õppetunni ja tänu sellele sain ka riista korda, lõpuks.
Esimesel juhul täiesti loogiline, et klient tasub töö käigus kujunenud arve kuna tema on vastavad tegevused otsustanud ja ta on kõigega ise nõus olnud.
Teistsugune näide, kus kliendile hiljem tema teadmata suurem arve esitatakse on ka äsja foorumis olnud: ksf. honkomees
Lisaks ka enda kogemus, kus veovõlli otsa vahetus pidi jutujärgi töökojas maksma minema 50-60 eurot, kuid töö valmides oli arve 75 eurot. Töömehel olevat detaile plaanitust raskem lahti saada olnud ja rohkem aega läinud. Pärast minupoolset lubatud hinna meeldetuletust tehti arve algse hinna peale muidugi ümber.