07-08-2018, 14:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2018, 14:36 PM ja muutjaks oli Laurts.)
Tasuks ehk alustuseks ära mõõta töötava mootoriga reaalne pinge mis mööda peenikesi juhtmeid udutule pirnini jõuab, kas on üldse piisav aku laadimiseks? Tõenäoliselt uuematel autodel tuleb uduka toide kuskilt tulede "ajust" mis mingit järgiühendatud akut näeb kui riket ja toide lülitatakse üldse tagant ära.
Niiet kui on ikkagi soov autopealt laadida siis järgi jääb ikkagi 13pin pistikuga variant kus pin 10 ja 11 oleks justkui selleks loodud.
Niiet kui on ikkagi soov autopealt laadida siis järgi jääb ikkagi 13pin pistikuga variant kus pin 10 ja 11 oleks justkui selleks loodud.
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki