Sõiduauto järelhaagis Donar
#1
Tervist, kas keegi austatud kaasfoorumlastest on kokku puutunud pealkirjas mainitet haagisega? Tegu siis ukraina päritolu, kaheteljelise õhkpatjadel aretisega. Õnnestus hankida üks soodsalt ja nüüd uuriks, mis loomaga tegu. Kas on mingit varuosadeturgu jne, või on mõtekas asi kohe sama soojaga taaskäitlusesse paisata.


Manustatud failid Pilt (pildid)
           
Vasta
#2
(05-09-2018, 16:32 PM)linnutom Kirjutas: Tervist, kas keegi austatud kaasfoorumlastest on kokku puutunud pealkirjas mainitet haagisega? Tegu siis ukraina päritolu, kaheteljelise õhkpatjadel aretisega. Õnnestus hankida üks soodsalt ja nüüd uuriks, mis loomaga tegu. Kas on mingit varuosadeturgu jne, või on mõtekas asi kohe sama soojaga taaskäitlusesse paisata.
Sõbral oli selline haagis. Väga hea asi. Ported käivad maha, kandevõime on lõpmatu. Isegi varjata saab seda, et palju koormat peal - pumpad aga ballooni... Ostis ka C kummid sinna alla. Vanad olid vist pakatanud. 
Nüüd aga on tal uus ostetud haagis. Miks loobus???? Sellepärast, et balloon ei pidanud hästi õhku. Kui tahtis sõitma minna, siis pidi pumpama. Lõpuks tüdis pumpamisest ja ostiski teise.
Varuosadega on tuuga. Muidu oleks ehk ostnud uue ballooni. Õhupadi katki ei olnud, aga ilmselt vanusest "higistas" läbi seina.
Uurisin pisut esmaallikast infot juurde.
Rattad vajuvad lääpa kummikukside äraistumise tõttu. Saab kuidagi seibide vahelearetamisega õigeks "reguleerida". Uus omanik sõidab siiani ja igati rahul. Pinnisin siis veel, et miks ikkagi ära müüs. Ei osanudki otsest vastust anda, aga kuidagi suur ja "ropp" pidi olema. Uus haagis ikke ilusam ja nunnum. Aga kandevõimet kiitis ikka ja jälle.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
#3
Tänud vastuse eest. Muretsesingi õhkpatjade/pukside/laagrite saadavuse kohta. Kuna neid saada pole, järelikult pole nendega ka muret.
Rattad on tal lääpas tõesti ning tundub et juba kaua nii ka sõitnud, rehvid seest ikka enam kui siledad. Huvitav, mis veljed sellele alla pisteti üldse?
Kandevõime osas pean nõustuma, eelmine omanik rääkis ikka ulmenumbreid, palju ta sellega killustikku vedas.... kastipõhi näitab, et nii see on olnud ka...


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta
#4
Õhkpatju peaks tänapäeval iga mõõduga saada olema ja kindlasti saaks midagi sinna kompunnida, aga nelja õhkpadja hind tuleb kuhugi sinna tutika Respo kanti  Smile
Vasta
#5
(07-09-2018, 15:45 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: ... aga nelja õhkpadja hind tuleb kuhugi sinna tutika Respo kanti  Smile

Õhkpatju on kaks.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
#6
Selle toote õige nimetus on Тонар (Tonar), indeks 8168 tõenäoliselt. Tegu Venemaise ettevõtega ja tegutseb tänaseni. 10" veljed pärit kas tänavapuhastusharjalt või SZD invaliidikalt (augud erinevad), õhkpadjad bussilt Liaz-677. Ametlik kandevõime 700-800 kg, täismass tonni ringis.
Vasta
#7
Siin on üks aabits üles laetud - https://www.drive2.ru/c/2797988/
Vasta
#8
Aabits tuli paberkujul täitsa kaasa...
SZD veljed... Kuskohast sellele veel c rehvi saada... Keeruline
Õhkpadjad veel vist toimivad. Seisis teine peale ostu kuukese kuuri all ning alla polnud vajunud...
Vasta
#9
(07-09-2018, 19:11 PM)linnutom Kirjutas: ... Kuskohast sellele veel c rehvi saada... 

Sõber sai kasutatud kummide hunnikust. Noh need firmad, kes kasutatuid müüvad.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
#10
C-rehv kümnetollisele veljele saadaval vabamüügis.
Vasta
#11
(07-09-2018, 15:45 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: Õhkpatju peaks tänapäeval iga mõõduga saada olema ja kindlasti saaks midagi sinna kompunnida, aga nelja õhkpadja hind tuleb kuhugi sinna tutika Respo kanti  Smile

Töö juures just vahetati R420 Scanial patja, alla 90.- maksis midagi.
Kui originaale ei leia või liiga kallid, siis annab ka reka omasid aretada, kui tulevikus tarvidust peaks olema.
Õhkpadja eelis koos näiteks väikse 12V kompressoriga oleks mugavus laadimisel.
Otsinguga leiab palju pilte haagise tootja kodumaalt. Millegi pärast paljudel Saksa kaarutaja 10 tollised rehvid all. Invaliidikärul samasuguse mustriga, aga kas ka ehituselt miskit teistmoodi?
   

Kannatab üldse nende rehvidega näiteks 90-ga kulgeda?
Originaalis nagu aru saan piduritega? Jällegi pilte vaadates paljudel mingid oma aretatud sillatalaotsad ilma piduriteta rummudega.
Eks sealmaal ilmselt see kord lahjam ka.
Kuidas teemaalgatajal lood pidurite olukorraga on?
Üldiselt vist tahab see haagis omajagu raha sissepanekut, et meie teedel sellega liikuda saaks.
Vasta
#12
Pildilt ju kenasti pidurid näha - esimesel sillal ketaspidur.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
#13
(08-09-2018, 00:42 AM)motamees Kirjutas: Pildilt ju kenasti pidurid näha - esimesel sillal ketaspidur.

Aga kuidas se lahendus toimib?
Aitan Ebayst asjade tellimisega vöi maksmisega.
Vasta
#14
(08-09-2018, 01:23 AM)marauder Kirjutas: Aga kuidas se lahendus toimib?

Trossidega. Vaata passist lk 13.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
#15
(07-09-2018, 23:16 PM)meli666 Kirjutas: Kui originaale ei leia või liiga kallid, siis annab ka reka omasid aretada, kui tulevikus tarvidust peaks olema.


Ise aretamine ja tehnoülevaatus ei ole vist väga lihtne teema. Rolleyes
Vasta
#16
Kui isearetamine viisakalt teha siis usutavasti ülevaatusel probleeme ei teki. Kui aga tati ja kleeplibdiga pornot teha siis küll
Vasta
#17
(08-09-2018, 12:06 PM)veix__ Kirjutas:
(07-09-2018, 23:16 PM)meli666 Kirjutas: Kui originaale ei leia või liiga kallid, siis annab ka reka omasid aretada, kui tulevikus tarvidust peaks olema.


Ise aretamine ja tehnoülevaatus ei ole vist väga lihtne teema. Rolleyes

Peab siis just sina ülevaatuspunkti minema, kus parjasti sama haagise omanik pedantselt ülevaatust teeb? Tavaliselt tehakse haagisele VINkood ja tuled, ning veendutakse, et paberites kirjasolev enam-vähem parasjagu nähtavaga kokku läheb. MA küll ei kujuta ette, et ülevaatajal oleks tahtmist või oskust tuvastada õhkpadja tarnijat...

Kaarutirattad on ilmselt A4 kiirusklassiga ehk "not for highway use". Ja seda tõsiselt Sad

Muus osas huvitav lähenemine. Igav sellise pidajal ei hakka. Big Grin
Vasta
#18
Ahoi. Kiire käik käru põhja alla tuvastas esisillalt tõesti kettad. Igasugune supporti ja trossimajandus on aga maas. Rõõm tõdeda, et õhkpadjad olid siiamaani nn "kikkis" kenasti, mida aga ei saa kahjuks rehvide kohta ütelda.
Ei hakka salgama, ilmselt maanteelegaalset pilli temast ei tulegi. Ehitus pooleli, oligi vaja sellist n.ö. pätikäru, millega kive, mulda jms objekti peal kärutada....

Käru on arvel... tõsi, tulede juhtmestikk on pekkis ning raam tahaks ka keevitust tunda paarist kohast. Korra peaks teda Arki näitama minema, et vana omaniku nime pealt käru enda nimele saada.
Vasta
#19
Kindlasti hoia teda arvel ja ära päris ära risu seda. Täna veel on mnt ümberehitused haagistele suht vabad - tee mis tahad suuresti, peasi, et üldreeglid täidetud on.Seega ma ei näe pöhjust miks seaduslikutl ei tohiks sinna tänapäevaseid patju panna näiteks.
Aitan Ebayst asjade tellimisega vöi maksmisega.
Vasta
#20
No uus juhtmestik teha ei maksa palju ja ei ole seal midagi keerulist ka, natuke aega on ainult vaja.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne