Yamaha RD350 YPVS süsteemi tööle saamine
#3

Süsteem koosneb põhimõtteliselt 5 osast:
YPVS regulaator, asub istme all
YPVS servo, asub parema küljeplasti all
seademehhanism, asub vasakul silindril ümara kaane juures
2 trossi servo ja seademehhanismi vahel
YPVS valtsid (vasak ja parem, asuvad silindrite väljalaskes) + nende ühendusklamber

Kui süüde sisse keerata, peab servo 3x surisema ja valtsid lahti-kinni-lahti keerama.
Mootor käivitatakse lahtiste valtsidega, peale käivitumist peavad valtsid kohe kinni minema.

Tüüpvigadeks on:
1) Valtsid kinni tagitunud ja liiguvad raskelt. Aitab lahti võtmine ja puhastamine.
2) Valtsid lekivad. Vaja spetsiaalseid simmereid (originaalid olid vist punased) ja O-rõngaid.
3) Valtsid logisevad. Asendada kulunud stopperrõngad.
4) Trossid omavahel ära vahetatud. Nii servo kui ka seadmemehhanismi juures on kas tähed või numbrid (enam ei mäleta), mille järgi trossid paika panna.
5) V ja P valts omavahel nihkes. Valtside ühendusklambrit saab lõtku eemaldamiseks viilida. Kui klambri kumm vajab asendamist, saab uue sisse liimida.
6) Täielik vaikus. Tüüpiliselt kaitse/juhtmed/pistikud defektsed, harvem servo või regulaator vigane.

Seadistamine:
Sumpad maha võtta. Sõrme väljalaskesse pistes saab tunnetada täiesti kinni ja täiesti lahti asendit. Täiesti lahti asendis peab olema väljalaskeaken täielikult avatud javäljalaskekanali laes ei tohi olla tunda astmeid. Korrektsed asendid on mõttekas seademehhanismil ära märkida, nt märknõelaga. Väljalõikega seier (tehase originaal) on seademehhanismil enamasti ebatäpne. Tehase järgi on valts täiesti avatud, kui puurava on seieri väljalõikes näha. Kui süüdet sisse keerates liiguvad valtsid lahti-kinni-lahti järjestuses eelnevalt tehtud märkidele ja mõlemad valtsid liiguvad sünkroonis, on süsteem üldiselt töökorras. Asendit saab reguleerida seademehhanismi juures trossidelt (seadekruvid kummilutude all). Valtside liikumist on hea vaadata taskulambiga väljalaskekanalit valgustades, süüte sisse ja välja lülitamiseks on parem kutsuda abiline. Kui mootorit pöördesse ajada, siis kuskil 6000 p/min juures peab hakkama servo valtse avama ja alates 8500 p/min peavad olema valtsid täielikult avatud. Trossid peaksid olema lõtkuta, kerge pinge all, aga mitte liiga pingul.

Mis probleem täpsemalt on?
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Yamaha RD350 YPVS süsteemi tööle saamine - Autor: usku - 02-10-2018, 21:30 PM
RE: Yamaha RD350 YPVS süsteemi tööle saamine - Autor: karpuss - 02-10-2018, 21:55 PM
RE: Yamaha RD350 YPVS süsteemi tööle saamine - Autor: argo1974 - 03-10-2018, 00:09 AM
RE: Yamaha RD350 YPVS süsteemi tööle saamine - Autor: usku - 03-10-2018, 12:05 PM
RE: Yamaha RD350 YPVS süsteemi tööle saamine - Autor: argo1974 - 03-10-2018, 16:08 PM
RE: Yamaha RD350 YPVS süsteemi tööle saamine - Autor: diesel - 03-10-2018, 19:44 PM
RE: Yamaha RD350 YPVS süsteemi tööle saamine - Autor: hundu615 - 04-10-2018, 19:39 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne