Postitused: 1,205
Teemad: 79
Liitus: May 2007
Maine:
18
Selle ava töötlemiseks on ikkagi reguleeritavad hõõritsat (reiber jne nimrtised) vaja. Alumine võll ise on uus? Täpset tehase koostemõõtu ja lõtku oskab ilmselt ksf! Argo1974 peast öelda, võib-olla keegi teine ka veel.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Kuidas see välja paistab, et käigukastis midagi reguleerimist vajab?
Postitused: 6,680
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
(07-10-2018, 21:38 PM)JaanS Kirjutas: Kuidas peaks olukorra lahendama? Puksi peene liivapaberiga mingi pulga peal proovida suuremaks lihvida?
Liivapaber ja pronks- (ka alumiinium-) puksid peaksid olema erinevates ruumides
Seal on tööriistadeks saaber ja hõõrits.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,254
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Alustaks sellest, et millised mõõteriistad Sul kasutada on?
Postitused: 1,254
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Ahah, tore, võllide telglõtku saad siis ideepoolest kuidagi isegi mõõta. Aga kuidas mõõtsid radiaallõtku pronkspuksides? Nö "igaks juhuks" vahetada pukse, mis töötavad õlivannis ja millel on suhteliselt väike koormus... parem ei kommenteeri...
Lisaks siia väikese mõttetera naaberriigi Jawa foorumist: "Явист без микрометра, нутромера и индикатора часового типа - нонсенс."
Postitused: 4,327
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
Tsitaat:Lihtsalt nähtav loks puksis, kui puksi võlli peale paned.
Kui puks ei ole oma pesas, pole võlli ja puksi vahelist loksu võimalik mõõta. Puks peab pesasse minema istuga ja siis on võlli lõtku väärtus hoopist teine. Need siis algteadmised, ilma vastava koolituseta ei tule selle pealegi. No kõike A ja B neti kaudu ei õpetata. Seda peaks ikka enne ise teadma.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 698
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Ja piisab suplerist küll,pole selle kellaga midagi teha kui just vänta ei hakka rihtima,ja siis on neid rohkem vaja.iseenesest kui on uued jupid kõik käib mingi aja ka ilma igasuguse regulrimiseta.Aga kui plaan vanadest tükkidest kokku laduda siis tasuks kriitiliselt üle vaadata kõik võllide nuudid ja jammakate nuudid samuti.Samuti kahvlite jooksu teed.Tasub ka neid oma kohtadel võllidel loksutada,kuid selleks oleks vaja võrdluseks uut asja ette.Kui pole enne teinud ja võrdluseks ka midagi pole siis saagi midagi teada.
Postitused: 79
Teemad: 10
Liitus: Jul 2018
Maine:
0
24-11-2018, 21:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2018, 21:36 PM ja muutjaks oli
JaanS.)
Tere
ei hakanud uut teemat tegema. Mootor sai kokku, ratta peale ja täna sai ka proovitud.
Jawa 360 mootor, uued on sidurikettad, käigukahvlid, mõlemad pronkspuksid, 4 käigu hammasratas, keti veohammasratas, automaatsiduri mehhanism. Uued kolvid, kolvisõrmed 16mm, kolvirõngad. Uued 634 kepsud, mis 360 väntvõlli pandud. Kõik laagrid ja simmerlingid uued.
VAPE elektronsüüde, kellaga 3mm enne ÜSS paika pandud.
Probleem on selles, et käigukang ei hüppa välja käimalöömisasendisse. Mõnikord harva õnnestub ta välja saada, üldjuhul mitte. Ühel korral õnnestus kaks korda järjest käimalöömisasendisse saada ja teisel löömisel läks mootor käima. Mis võiks olla viga? Tihend käimalöömisvõlli peal on uus. Kokku pandud just nagu sai õigesti.
Täna sai mootor esimest korda pärast remonti käivitatud ja pisut sõidetud ka. Kõik käigud lähevad sisse.
Mis võib takistada käigukangi liikumist, et ta ei taha käimalöömisasendisse minna?
Enamus käivitamisi täna oli teise käiguga käima lükkamisega ja mootor käivitus kergelt. Gaasitrossi tuleb veel reguleerida.
Tross on vana, sest uus gaasitross oli teise kõri pikkusega.