Diiselmootoriga sõiduautode lõpp on lähedal

Vaatasin just uudistes inimest kes midagi üli head saavutanud. Keskonna aktivist rääkis nimelt uuest diisli keelust Berliinis ja esimest korda ma tundsin et las olla temal üks hea päev kui kuulsin kuidas sakslaste autotööstuse esindaja lasi kiunu välja, ülbus oli nädalaga kadunud. Nädal tagasi arvas et vigaste diislite ostjad on nimelt ise süüdi, täna aga arvatakse et kui auto ei suuda kontrollis Euro6 näidata polegi järelikult Euro6 ja siis ju toodavad tehased täistuuridel rämpsu mida pole peale oodatavat kohtuotsust kellelegi vaja.
Vasta

See kõik oli võimalik ette ennustada. Nõuded on sellised, et sumpast väljuv õhk peab olema puhtam kui mootorisse minev Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Hea elu või liiga hea elu paneb inimesed tegelema probleemidega , mis pole üldse esmatähtsad . Üks 2taktilise mootoriga mopeed või mootorsaag või nn. õhuluud saastab kindlasti rohkem , kui 1 000 korras diiselautot . Lisaks õhu saastamisele on nende "riistade" müra ka saaste .
 Palju toodavad saasteaineid maailma meredel ja ookeanidel seilavad supertankerid , lõbusõidulaevad ja kauba - ning kalalaevastik / neid laevu on väidetavalt käigus 60 000 / millede kohta kliimakokkulepped ja protokollid ei käi ja kedagi see saaste tundub ei kepi ka , kuigi see saast kuhugi ikkagi ladestub ja äkki isegi mõjutab kliimat .
 
 Aga , erinevad ametnikud peavad ju ometi millegagi oma olemasolu õigustama , esmalt tekitatakse probleem , seejärel asutakse seda lahendama ja ongi mida kõrgemale poole ette kanda , haige värk.
Vasta

(09-10-2018, 23:07 PM)Öödvard Kirjutas:  Hea elu või liiga hea elu paneb inimesed tegelema probleemidega , mis pole üldse esmatähtsad . ...
 Palju toodavad saasteaineid maailma meredel ja ookeanidel seilavad supertankerid , lõbusõidulaevad ja kauba - ning kalalaevastik / neid laevu on väidetavalt käigus 60 000 / millede kohta kliimakokkulepped ja protokollid ei käi ja kedagi see saaste tundub ei kepi ka , kuigi see saast kuhugi ikkagi ladestub ja äkki isegi mõjutab kliimat .
 
 Aga , erinevad ametnikud peavad ju....

Ära unusta suuri lennukeid ja sõjaväetehnikat, mis max töökinDluse juures saavutama max võimsuse tihti ka in kaalu juures...!
Vasta

"Teised ka teevad, miks ma siis ei või" ei lähe läbi. Laevad ja lennukid ei aja oma tossu linnas rahvamassidele nina alla.
Vasta

(09-10-2018, 14:47 PM)ZIL 131 Kirjutas:  
(09-10-2018, 13:18 PM)stennadi Kirjutas:  Pigem on küsimus kapitalismile omases püüdluses pideva tarbimise kasvu järele. Diiselmootorite arendusel on lagi saavutatud ja kuhugi edasi pole enam minna. Sellepärast kõik need veidrad tõmblused (Start Stop , tarbesõidukitel kohustuslikud rehvirõhuandurid) , mille abil saab CO2 emissiooni paberil väiksemaks deklareerida. Selleks , et ka järgnevatel aastatel oleks midagi uut, huvitavat ja paremat müüa tuleb nüüd üle minna uuele platvormile. Järgnevatel aastatel saab autonäitustel kuulutada paranenud kilometraazi laadimiskorra kohta ja muid toredaid saavutusi.
Näe, ise räägid endale vastu. EURO6 on vaid paberipeal hea. Aga tegelikkuses vaid petetakse...


Ei ole ainult paberi peal hea, on ka päris elus hea. Väidan, et lagi on saavutatud ja edasi saab minna ainult "paberil".  
Vasta

(10-10-2018, 07:34 AM)veix__ Kirjutas:  "Teised ka teevad, miks ma siis ei või" ei lähe läbi. Laevad ja lennukid ei aja oma tossu linnas rahvamassidele nina alla.

Oluline on üldine pilt, see et Euroopa-Ameerika suurlinnadesse kokku kolinud jobud hingata ei saa, mind ei morjenda, küll aga morjendab see kui järjest uuemate ja "ökoloogilisemate" autode-akupankade jms tootmine paneb põntsu kogu kera ökosüsteemile ja seega toob lõpu meile kõigile. Auto elueaks min 30 a koos miljoon km ja autotootjatele vastutus selle eest ...
Vasta

(09-10-2018, 18:22 PM)spitfire Kirjutas:  Esimene probleem mis dislaga tekib ongi tavaliselt seotud nende EGR klappide ja kübemefiltriga. Jutt siis pirukatest ja kaubikutest. Õnneks mahuvad nad ÜV normi ka pekkis egr-iga ära, vähemalt minu omad on mahtunud, niiet Lasna filtri spetsid pole tööd saand Smile


Siin on see ärritav mõiste "vana ront" väga ilmekalt lahti seletatud. EGR on küll pekkis aga ülevaatuselt läks läbi. Selle autoga on legaalne liigelda, aga kas see on sama hea kui tehas selle ette nägi ? Ise sõidan ka "vanade rontidega" ja saan annan endale aru, et isegi puhtalt ülevaatuse läbinud auto ei pruugi olla enam päris see, mis ta kunagi oli.

(Eesti ülevaatuse normid on kohati naljakad Väga ilmekas näide mootorratastest. Eestis on lubatud liigelda mootorrattaga, mille rehvi mustri jääksügavus on 1mm. Minu tsikli tehase manuaal aga ei luba liigelda kui on alla 1.8mm. 1mm pastlaga oleks tsikkel küll legaalne, aga ei vastaks tootja poolt kehtestatud nõuetele)
Vasta

(10-10-2018, 09:35 AM)stennadi Kirjutas:  Siin on see ärritav mõiste "vana ront" väga ilmekalt lahti seletatud. EGR on küll pekkis aga ülevaatuselt läks läbi...

EGR ei vali auto vanust, ka paljudel uuematel on see tuksis. Päris vanadel rontidel polegi EGRi.

(10-10-2018, 09:35 AM)stennadi Kirjutas:  ... Minu tsikli tehase manuaal aga ei luba liigelda kui on alla 1.8mm. 1mm pastlaga oleks tsikkel küll legaalne, aga ei vastaks tootja poolt kehtestatud nõuetele)
Aga sa ütle seda ülevaatuse mehele ja kohe olukord muutub. Tehase etteantu on tähtsam, kui ülevaatuse normid. Kõige lihtsam näide - valge suunatuli on legaalne, kui ta on VAZ 2102 küljes.
Vasta

(10-10-2018, 09:58 AM)motamees Kirjutas:  EGR ei vali auto vanust, ka paljudel uuematel on see tuksis. Päris vanadel rontidel polegi EGRi.

Selles kogu mu postituse point oligi, et saastenormid on mõttetud kui reaalelus autod pole tehase ettenähtud korras ning samuti see , et kui auto on muidu ilus ja viisakas ning läbinud ülevaatuse ei tähenda veel see automaatselt, et ta on sellises korras, mis tehas ette nägi.
Vasta

Kas ostetud ülevaatus liigitub ka läbitud ülevaatuse alla?
Vasta

(10-10-2018, 11:14 AM)cesium Kirjutas:  Kas ostetud ülevaatus liigitub ka läbitud ülevaatuse alla?

Kus selline pood on?
Vasta

Inimesed ju lausa hädas vale rehvi- ja veljemõõtudega Cool Ülevaatajad jällegi kardavad oma töökoha pärast.
Vasta

Diislikütus on hetkel bensiinist veidi kallim ja hinnavahe tõuseb veel: http://arileht.delfi.ee/news/uudised/mid...d=84080804
Vasta

(10-10-2018, 13:37 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Inimesed ju lausa hädas vale rehvi- ja veljemõõtudega Cool Ülevaatajad jällegi kardavad oma töökoha pärast.

Ma ei usu et kaamera resolutsioon ja nurk on sellised et on võimaik lugeda rehvimõõte.Ise asi kui on all midagi silma torkavat.
Vasta

https://www.accelerista.com/arvamus/diis...nast-v-ei/
Vasta

diisli eelis jõud madalatel pööretel.käin paadiga kalal merel ja suvel käisin kangoo 4x4 bensukas ja no johaidii ülesmäge liival ikka kohalt ei lähe auto+tühi haagis minestab ja sidur kärsab.sügise käisin diisel rav ja samad tingimused ja paat 250kg kah haagisel ja see astub kohalt minema või kaevab maase.kui diislitega aamen siis mis asendab diisli omadusi jõud madalal pöördel?jääme r4 juurde nagu eelnimetatud.
Vasta

Särtsukas. See pühib kohe nullist. Aga vesi ei ole tema sõber Smile Ja täna vist ei saa neile ka kärukonkusid,et midagi vedada.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Diisel... Kui vaatame keskmist, no natuke üle keskmise, ettevõtet. See ostab uued sõiduautod ikka diislid. Ostab näiteks kolmeks aataks - täis garantii, hyper-super kindlustus jne. Teda ei morjenda miski muu kui summa summaarum, mis see maksma läheb. Ja nii tasub just ära. Esiteks on ainuke väljaminek kokku lepitud kuutasu pangale (kütus, kindlustus(ed) ja korraline hooldus on ju kõigil autodel möödapääsmatu lisa, aga diislil ikkagi väiksem). Selle aja jooksul pole vaja muretseda ei ülevaatuse, millegi küljest ärakukkumise või taevast langeva meteoriidi pärast. Punkt. 99.9% täpsusega planeeritav kulu ja just see on ettevõtte jaoks oluline! Eraisik nuputab vastavalt võimalustele/oskustele.
Ja kui on osav lepingusõlmija ostu poolel, siis saab ka tingimused kus probleemsena tunduv auto asendatase sõidu pealt Smile. Nii tuleb elada osata! 
Ei kao see diisel nii pea kuhugile. Need, kes lõpetavad diislitega sõidukite tootmise, ei ole sellesse arengusse lihtsalt piisavalt panustanud ja ei suuda ajaga kaasas käia. Minul ei oleks midagi särtsukate vastu, kui vaid akude tootmine kuidagi loodustsäästvam/vähem saastavam oleks. Sellega lihtsalt liigutatakse saaste meist eemale, piirkondadesse, kus kõigil sellest on "savi".
Ja seni tarbin moodsaid masuudipresse, kuniks jaksan. Ülehomme võin ka ümber mõelda, kui revulutsiooni tehakse Smile
Vasta

täna raadios räägiti, et maailmas on räige bensu ületootmine ja diislist pigem puudus. seega igati arusaadav, et tarbimist mõjutada püütakse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne