Mahindra CJ 540
#21

Ainus viis see mahindra salong -25C juures soojaks saada on see põlema panna...  Ühe punase CJ tõin kunagi talvel Leedust, sai natuke sõidetud ja läks edasi soome... Oulu kanti Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Talvel sõitmiseks tuleb otsida asjalikum termostaat, suurem soojendusradikas (sest orginaal on vaid klaasilt udu peletamiseks) ja korralik katus ja uksed otsida, 

Otsisin pilti ka aga selleks tuleb mõni vana kõvakas käima saada, igatahes laiad mangelsi veljed, erkpunane värv poolestsaadik presendist uksed tulevad meelde küll...  
Panen siis lihtsalt ühe pildi illustratsiooniks kuidas see masin soojaks saab.

[Pilt: mahindra-thar-gutted-fire-reasons-unknow...8x1024.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#22

Eestlane on separahvas, küll keegi need uksed ja katuse valmis teeb. Alates autode siiamaale jõudmisest ehitati meil ju igasuguseid vankreid nii valmis kui ka ümber.

Suvel kruiisimiseks võib pehme katusega piirduda. Uksi ei ole siis ilmselt vaja.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne