Täismassi vähendamine.
#1

Kas keegi on kokku puutunud kaubiku täismassi vähendamisega kandevõime muutmise teel mnts? 98 aasta Ford transit, aga kahjuks täismass 3995kg ja seega c kat. Loen vanemaid teemasid kus on õnnestunud inimestel vähendada. Küsisin mntst, aga seal nagu ikka esimene vastus ei saa.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#2

Enam ei saagi

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#3

(25-10-2018, 20:15 PM)90Deville Kirjutas:  Enam ei saagi

See väide ei vasta päris täpselt tõele. Vanasti sai lihtsa registritoiminguga registrimassi vähendada ja tänu sellele B kat lubadega sõita. Seda saab teha endiselt, aga B katiga sõitmiseks sellest enam tõepoolest ei piisa. Küll aga on võimalik teha ümberehitus auto täismassi vähendamiseks. See eeldab kogu ümberehituse  kadalipu läbimist, aga tean et ka siin foorumis on seda tehtud edukalt. Alati muidugi nii hästi ei lähe, vägagi palju sõltub millise ametniku otsa satud jne. Aga üldiselt võib ju ümberehituse avalduse sisse anda ja vaadata mis seepeale öeldakse. Kohale minna pole esimese hooga vaja.
Vasta
#4

Et siis lihtsam kabiinivahetus teha ilmselt.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#5

390EUR maksab C kat tegemine ühes täiesti keskmises eesti autokoolis. Mine tee ära ja saad juhtida suvalisi veokeid ja see võib olla odavam kui mingitele masinate massi kohitsemine. Pane teist samapalju raha juurde ja ohoo....saad juhtida juba ka haagisega veomasinaid ja seegi ei ole veel kõik... CE omandamisega saad täiesti tasuta kauba peale BE kategooria ehk üle 750kg sõiduauto järelhaagise juhtimise õiguse.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#6

(25-10-2018, 20:45 PM)isandpauk Kirjutas:  390EUR maksab C kat tegemine ühes täiesti keskmises eesti autokoolis. Mine tee ära ja saad juhtida suvalisi veokeid ja see võib olla odavam kui mingitele masinate massi kohitsemine. Pane teist samapalju raha juurde ja ohoo....saad juhtida juba ka haagisega veomasinaid ja seegi ei ole veel kõik... CE omandamisega saad täiesti tasuta kauba peale BE kategooria ehk üle 750kg sõiduauto järelhaagise juhtimise õiguse.

500 eur teekasutustasu on vist peamine motivaator selleks jändamiseks tänapäeval. Ja täiesti õigustatult kui koormad koos masinaga reaalselt seal 3,5 T piirimail.
Vasta
#7

(25-10-2018, 20:44 PM)Killer666 Kirjutas:  Et siis lihtsam kabiinivahetus teha ilmselt.

Palun tõlget!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#8

(25-10-2018, 20:39 PM)olli Kirjutas:  
(25-10-2018, 20:15 PM)90Deville Kirjutas:  Enam ei saagi

See väide ei vasta päris täpselt tõele. Vanasti sai lihtsa registritoiminguga registrimassi vähendada ja tänu sellele B kat lubadega sõita. Seda saab teha endiselt, aga B katiga sõitmiseks sellest enam tõepoolest ei piisa. Küll aga on võimalik teha ümberehitus auto täismassi vähendamiseks. See eeldab kogu ümberehituse  kadalipu läbimist, aga tean et ka siin foorumis on seda tehtud edukalt. Alati muidugi nii hästi ei lähe, vägagi palju sõltub millise ametniku otsa satud jne. Aga üldiselt võib ju ümberehituse avalduse sisse anda ja vaadata mis seepeale öeldakse. Kohale minna pole esimese hooga vaja.

No ma lihtsustasin, möte jääb samaks - Ckatt ikka vajalik üksköik mis pidi

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#9

ma arvan, et tasuks ehk info-auto poole pöörduda.
Vasta
#10

(25-10-2018, 21:04 PM)90Deville Kirjutas:  
(25-10-2018, 20:39 PM)olli Kirjutas:  
(25-10-2018, 20:15 PM)90Deville Kirjutas:  Enam ei saagi

No ma lihtsustasin, möte jääb samaks - Ckatt ikka vajalik üksköik mis pidi

Kui õnnestub ümberehitus ära vormistada, siis ei ole enam c kati vaja. Esindusest tasub tõepoolest kindlasti ka uurida. Kui sealt antakse paber et sama kerega auto võib ka 3,5T täismassiga olla regatud, siis pole isegi ümberehituse luba vaja - vormistatakse mnt garaazis kohapeal ära.
Vasta
#11

(25-10-2018, 20:14 PM)Killer666 Kirjutas:  Kas keegi on kokku puutunud kaubiku täismassi vähendamisega kandevõime muutmise teel mnts? 98 aasta Ford transit, aga kahjuks täismass 3995kg ja seega c kat. Loen vanemaid teemasid kus on õnnestunud inimestel vähendada. Küsisin mntst, aga seal nagu ikka esimene vastus ei saa.

Ma selle aasta alguses muutsin 2005a transiti täismassi 3550kg pealt 3500 peale. C kat olemas aga teekasutust ei taha maksta. Kui koju arvuti jõuan siis kirjutan sulle kuidas tegin ja kellega vaja suhelda.
Vasta
#12

Kõige lihtsam viis saada soovitud registrimass passi on kaubik vahetada sobiliku massiga isendi vastu. Usun, et ka rahaliselt kõige odavam.
Vasta
#13

rahaliselt kõige odavam ja ka kõige lihtsam on pöörduda esindusse.
Vasta
#14

(25-10-2018, 21:14 PM)Kult Kirjutas:  
(25-10-2018, 20:14 PM)Killer666 Kirjutas:  Kas keegi on kokku puutunud kaubiku täismassi vähendamisega kandevõime muutmise teel mnts? 98 aasta Ford transit, aga kahjuks täismass 3995kg ja seega c kat. Loen vanemaid teemasid kus on õnnestunud inimestel vähendada. Küsisin mntst, aga seal nagu ikka esimene vastus ei saa.

Ma selle aasta alguses muutsin 2005a transiti täismassi 3550kg pealt 3500 peale. C kat olemas aga teekasutust ei taha maksta. Kui koju arvuti jõuan siis kirjutan sulle kuidas tegin ja kellega vaja suhelda.

Ma loodan, et kirjutad ikka siia teemasse, nii et teistele ka nähtav. Kindlasti on paljudel huvitav lugeda ja mine tea millal kellelgi seda teavet vaja võib minna.
Vasta
#15

(25-10-2018, 20:52 PM)Marko Kirjutas:  
(25-10-2018, 20:44 PM)Killer666 Kirjutas:  Et siis lihtsam kabiinivahetus teha ilmselt.

Palun tõlget!

Kerenumber ja tehase etikett on sellel mudelil kabiini külles.

Mudel täpsemalt on 190 ef. Näiteks siin suvaline pilt netist massiga 3500kg.
[Pilt: ford__transit_190ef_with_mersch_construc..._6_lgw.jpg]

Pole midagi targemat teha
Vasta
#16

(26-10-2018, 00:10 AM)Killer666 Kirjutas:  [quote pid='461897' dateline='1540489950']
(25-10-2018, 20:44 PM)Killer666 Kirjutas:  Et siis lihtsam kabiinivahetus teha ilmselt.

Kerenumber ja tehase etikett on sellel mudelil kabiini külles.

[/quote]

Selle sildi peal on ka VIN kood. Vahetad kabiini koos sildiga ära ja saad lisana kaasa uue VIN koodi. Mis ei lähe kere omaga kokku. Ja millele Sul ei ole dokumente. Ja mis ei lähe MNT andmetega kokku. Mina sellisel kabiini vahetusel mõtet ei näe.
Vasta
#17

(25-10-2018, 21:14 PM)Kult Kirjutas:  
(25-10-2018, 20:14 PM)Killer666 Kirjutas:  Kas keegi on kokku puutunud kaubiku täismassi vähendamisega kandevõime muutmise teel mnts? 98 aasta Ford transit, aga kahjuks täismass 3995kg ja seega c kat. Loen vanemaid teemasid kus on õnnestunud inimestel vähendada. Küsisin mntst, aga seal nagu ikka esimene vastus ei saa.

Ma selle aasta alguses muutsin 2005a transiti täismassi 3550kg pealt 3500 peale. C kat olemas aga teekasutust ei taha maksta. Kui koju arvuti jõuan siis kirjutan sulle kuidas tegin ja kellega vaja suhelda.

Arvan täismass mis määrab juhtimisõiguse kategooria jäi ikka 3550 ehk c kat. Sellega pääsesid vaid teekasutuse maksust. Muudeti ehk vaid reg massi või kuidas?
Vasta
#18

(26-10-2018, 06:50 AM)Raudpats Kirjutas:  
(26-10-2018, 00:10 AM)Killer666 Kirjutas:  [quote pid='461897' dateline='1540489950']
(25-10-2018, 20:44 PM)Killer666 Kirjutas:  Et siis lihtsam kabiinivahetus teha ilmselt.

Kerenumber ja tehase etikett on sellel mudelil kabiini külles.

Selle sildi peal on ka VIN kood. Vahetad kabiini koos sildiga ära ja saad lisana kaasa uue VIN koodi. Mis ei lähe kere omaga kokku. Ja millele Sul ei ole dokumente. Ja mis ei lähe MNT andmetega kokku. Mina sellisel kabiini vahetusel mõtet ei näe.
[/quote]

Eks saab soovikorral ka numbrid klappima. A üldiselt valus moodne meesseks sellegipoolest.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#19

(26-10-2018, 07:21 AM)MeelisV Kirjutas:  Arvan täismass mis määrab juhtimisõiguse kategooria jäi ikka 3550 ehk c kat. Sellega pääsesid vaid teekasutuse maksust. Muudeti ehk vaid reg massi või kuidas?

Teekasutustasu tuleb ka täismassi, mitte registrimassi järgi. Antud juhul peaks olema tegu reaalselt sõiduki kategooria muutmisega. Varem  N2 ja nüüd N1.
Vasta
#20

Kere number on kohe selle tehaseetiketi all, pildil ka number näha. Raam nummerdatud ei ole. Aga see ei ole mul eesmärk, see nagu viimane abinõu. Mina kui tavaline inimene näiteks kuulsin sellest teemaksust eile esimest korda siit foorumist.

Pole midagi targemat teha
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne