Peaaegu õigete rehvidega tehnoülevaatuse läbimine
#1

Oleks vaja kaasfoorumlaste abi.
Nimelt on vaja Lada Nivale originaal mõõdus rattaid laenata (16") koos normaalsete rehvidega, et ülevaatus läbida. Olemasolevate 15" ratastega sain korduva, seega on pisut kiire.
Ajutiselt saan vastu pakkuda originaalmõõdus kulunud rehvidega 16" rattaid.
Uusi ostma ei taha hakata selleks tarbeks, et vaid kord aastas ülevaatusel käia.
Võin tulla alt ära keerama, ning hiljem tagasi panna. Loomulikult ei jää vaev tasumata.

Asukoht soovitavalt kas kesk-eesti või põhja-eesti piirkond.

Kontakti saab telefonitsi 538O 8988, PS teel või kirjutades meili peale: simson0077@yahoo.com

4xOpel 3xChevrolet
Vasta
#2

(25-10-2018, 13:15 PM)Simson0077 Kirjutas:  ...
Nimelt on vaja Lada Nivale originaal mõõdus rattaid laenata (16") koos normaalsete rehvidega, et ülevaatus läbida. Olemasolevate 15" ratastega sain korduva, seega on pisut kiire.
Ajutiselt saan vastu pakkuda originaalmõõdus kulunud rehvidega 16" rattaid.
....

Kas reaalselt oli korduva põhjuseks AINULT vales mõõdus rehv? Nii kohusetundlik kontor väärib eraldi esiletõstmist!

Muide, praegu võib ülevaatusele minna suverehviga, mille mustri jääksügavus on >1,6 mm. Nad võivad winguda, kuid peavad läbi laskma.
Vasta
#3

(26-10-2018, 13:20 PM)v6sa Kirjutas:  Kas reaalselt oli korduva põhjuseks AINULT vales mõõdus rehv? Nii kohusetundlik kontor väärib eraldi esiletõstmist!

Kle praegu kontrollivad rehvimõõte pea kõik kontorid kes omale probleeme ei taha.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#4

(26-10-2018, 13:34 PM)Walter Kirjutas:  
(26-10-2018, 13:20 PM)v6sa Kirjutas:  Kas reaalselt oli korduva põhjuseks AINULT vales mõõdus rehv? Nii kohusetundlik kontor väärib eraldi esiletõstmist!

Kle praegu kontrollivad rehvimõõte pea kõik kontorid kes omale probleeme ei taha.

Kontrollivad küll. Aga et oleks ainult vale rehvi pärast tagasi pekstud (kui see pole just midagi väga jaburat, näiteks F-Astra 225/35R18 peal), pole kuulnud. Tõsi, kui muid asju ka leitakse, siis tahetakse kül uuesti näha.
Vasta
#5

(26-10-2018, 13:54 PM)v6sa Kirjutas:  
(26-10-2018, 13:34 PM)Walter Kirjutas:  
(26-10-2018, 13:20 PM)v6sa Kirjutas:  Kas reaalselt oli korduva põhjuseks AINULT vales mõõdus rehv? Nii kohusetundlik kontor väärib eraldi esiletõstmist!

Kle praegu kontrollivad rehvimõõte pea kõik kontorid kes omale probleeme ei taha.

Kontrollivad küll. Aga et oleks ainult vale rehvi pärast tagasi pekstud (kui see pole just midagi väga jaburat, näiteks F-Astra 225/35R18 peal), pole kuulnud. Tõsi, kui muid asju ka leitakse, siis tahetakse kül uuesti näha.
Selle suve lõpus Pärnus täitsa reaalne kogemus `99 Berlingoga oli selline, et muud mõõtu rehvidega kui passis (175/65 R14) läbi ei saa. Omanik proovis nelja erinevat TÜV punkti, kolmes olid rehvid esimene asi mida vaadati ning ei hakatud autot sissegi laskma, neljandas selgus rehvide sobimatus TÜV käigus. Autol all originaalveljed, aga rehvimõõt vale. Autol ühtki muud viga ei leitud.

Kui kuskil teises Eesti nurgas saaks valede rehvidega läbi siis selline info oleks väga teretulnud. Hoiaks tulevikus suht. mõtetut TÜV jaoks rataste ümberlappamist ära.
Vasta
#6

(26-10-2018, 14:21 PM)mossepower Kirjutas:  
(26-10-2018, 13:54 PM)v6sa Kirjutas:  
(26-10-2018, 13:34 PM)Walter Kirjutas:  
(26-10-2018, 13:20 PM)v6sa Kirjutas:  Kas reaalselt oli korduva põhjuseks AINULT vales mõõdus rehv? Nii kohusetundlik kontor väärib eraldi esiletõstmist!

Kle praegu kontrollivad rehvimõõte pea kõik kontorid kes omale probleeme ei taha.

Kontrollivad küll. Aga et oleks ainult vale rehvi pärast tagasi pekstud (kui see pole just midagi väga jaburat, näiteks F-Astra 225/35R18 peal), pole kuulnud. Tõsi, kui muid asju ka leitakse, siis tahetakse kül uuesti näha.
Selle suve lõpus Pärnus täitsa reaalne kogemus `99 Berlingoga oli selline, et muud mõõtu rehvidega kui passis (175/65 R14) läbi ei saa. Omanik proovis nelja erinevat TÜV punkti, kolmes olid rehvid esimene asi mida vaadati ning ei hakatud autot sissegi laskma, neljandas selgus rehvide sobimatus TÜV käigus. Autol all originaalveljed, aga rehvimõõt vale. Autol ühtki muud viga ei leitud.

Kui kuskil teises Eesti nurgas saaks valede rehvidega läbi siis selline info oleks väga teretulnud. Hoiaks tulevikus suht. mõtetut TÜV jaoks rataste ümberlappamist ära.
Minu teada on oluline mitte rehvi mõõt kui selline vaid koormuse ja kiiruse indeksid. Väiksematel pirukatel lihtne puusse panna.

Smile
Vasta
#7

(26-10-2018, 13:54 PM)v6sa Kirjutas:  
(26-10-2018, 13:34 PM)Walter Kirjutas:  
(26-10-2018, 13:20 PM)v6sa Kirjutas:  Kas reaalselt oli korduva põhjuseks AINULT vales mõõdus rehv? Nii kohusetundlik kontor väärib eraldi esiletõstmist!

Kle praegu kontrollivad rehvimõõte pea kõik kontorid kes omale probleeme ei taha.

Kontrollivad küll. Aga et oleks ainult vale rehvi pärast tagasi pekstud (kui see pole just midagi väga jaburat, näiteks F-Astra 225/35R18 peal), pole kuulnud. Tõsi, kui muid asju ka leitakse, siis tahetakse kül uuesti näha.

Keilas ei lastud uksest sissegi. Rehvi mõõt oli õige a koormusindeks nõutava 100 asemel 97  Big Grin
Vasta
#8

(27-10-2018, 18:33 PM)klemm Kirjutas:  Keilas ei lastud uksest sissegi. Rehvi mõõt oli õige a koormusindeks nõutava 100 asemel 97  Big Grin

Koormus- ja kiirusindeks on vana nali. Mindki on tagasi pekstud, kuna talverehv ei olnudki V... Ning trammiga on alatine nali, et esmalt käib wing koormusindeksi üle ja siis ilmneb, et Multispace on sõiduauto Big Grin
Vasta
#9

(26-10-2018, 13:20 PM)v6sa Kirjutas:  
(25-10-2018, 13:15 PM)Simson0077 Kirjutas:  ...
Nimelt on vaja Lada Nivale originaal mõõdus rattaid laenata (16") koos normaalsete rehvidega, et ülevaatus läbida. Olemasolevate 15" ratastega sain korduva, seega on pisut kiire.
Ajutiselt saan vastu pakkuda originaalmõõdus kulunud rehvidega 16" rattaid.
....

Kas reaalselt oli korduva põhjuseks AINULT vales mõõdus rehv? Nii kohusetundlik kontor väärib eraldi esiletõstmist!

Muide, praegu võib ülevaatusele minna suverehviga, mille mustri jääksügavus on >1,6 mm. Nad võivad winguda, kuid peavad läbi laskma.

Päris ausalt öeles oli üks rattalaager kahtlase loomuga. All on maastikurehvid koos 15" velgedega. Autot igapäevaselt ei kasuta ning on rohkem pühapäevane metsas käimise auto. Tekkis ka mõte maanteeametist uurida, et tehnilisse passi märkida ka 15" rattamõõt...
Rataste kohta väideti veel, et ohustavad kaasliiklejaid...

4xOpel 3xChevrolet
Vasta
#10

(26-10-2018, 13:20 PM)v6sa Kirjutas:  Muide, praegu võib ülevaatusele minna suverehviga, mille mustri jääksügavus on >1,6 mm. Nad võivad winguda, kuid peavad läbi laskma.

Saad palun viidata määrusele, millega seda vajadusel tõestada.
Vasta
#11

(28-10-2018, 11:44 AM)gruppen Kirjutas:  Saad palun viidata määrusele, millega seda vajadusel tõestada.

Otsi üles see seadus, millal on kohustuslik sõita talvekummiga. Kohustuslik aeg hakkab minu teadmisel detsembri algusest. Kolm kuud sellest edasi peavad all olema talvekad ja loomulikult ka ülevaatusele minnes. Ilma talvekata võid olla teel aafrikasse.
Vasta
#12

Õige, õige. Ajasin märgi segamini.
Vasta
#13

(28-10-2018, 11:44 AM)gruppen Kirjutas:  
(26-10-2018, 13:20 PM)v6sa Kirjutas:  Muide, praegu võib ülevaatusele minna suverehviga, mille mustri jääksügavus on >1,6 mm. Nad võivad winguda, kuid peavad läbi laskma.

Saad palun viidata määrusele, millega seda vajadusel tõestada.

MKM määrus 42 lisa 1 või lisa 2 peab modifitseeritud auto omanikul olema kas peas või veel parem välja trükituna kaasas.  https://www.riigiteataja.ee/akt/116062011008?leiaKehtiv Kood 503, teine lõikWink

Talvevrehv peab olema vähemalt 3 mm.

Vale mõõt on praegu muidugi Eriti Paha Kuri Tegu. Big Grin
Vasta
#14

(28-10-2018, 20:32 PM)v6sa Kirjutas:  
(28-10-2018, 11:44 AM)gruppen Kirjutas:  
(26-10-2018, 13:20 PM)v6sa Kirjutas:  Muide, praegu võib ülevaatusele minna suverehviga, mille mustri jääksügavus on >1,6 mm. Nad võivad winguda, kuid peavad läbi laskma.

Saad palun viidata määrusele, millega seda vajadusel tõestada.

MKM määrus 42 lisa 1 või lisa 2 peab modifitseeritud auto omanikul olema kas peas või veel parem välja trükituna kaasas.  https://www.riigiteataja.ee/akt/116062011008?leiaKehtiv Kood 503, teine lõikWink

Talvevrehv peab olema vähemalt 3 mm.

Vale mõõt on praegu muidugi Eriti Paha Kuri Tegu. Big Grin

Seaduse järgi võib ülevaatusele minna aastaringi suverehviga muide. Ülalpool viidatud MKM määruse Lisa 1 kood 501 lõik 3
3) M1, N1 ja O2 kategooria sõidukil peab alates 1. detsembrist kuni 1. märtsini kasutama talverehve (M+S, MS, M.S. või M&S tähistusega);
Ülalnimetatud kategooria sõidukitel ei ole talverehvide kasutamine kohustuslik järgmistel juhtudel:
a) sõitmisel teise riiki ja sealt tagasi Eestisse;
b) teises riigis registreeritud sõidukil;
c) paarisrataste mõlemal rattal tingimusel, et ühe telje mõlemad rattapaarid on koostatud samasuguselt;
d) mootorsõidukite ja haagiste valmistamisel, maaletoomisel, müümisel ning remonti või tehnilisele ülevaatusele sõitmisel;
Vasta
#15

Tsitaat:d) mootorsõidukite ja haagiste valmistamisel, maaletoomisel, müümisel ning remonti või tehnilisele ülevaatusele sõitmisel;
mootorsõidukite ja haagiste valmistamisel, maaletoomisel, müümisel 

remonti või tehnilisele ülevaatusele sõitmisel

Kas lause teine osa kehtib ainult lause esimeses osas nimetatud sõidukitele või kehtib kõigile sõidukeile? Siin saavad juristid oma palka välja teenida ilmselt, sest võib ju nii ja naa. Ülle Madise vist lubas (või soovis) lihtrahvale mõistetavaid seadusi hakata tootma.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#16

(30-10-2018, 17:51 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:d) mootorsõidukite ja haagiste valmistamisel, maaletoomisel, müümisel ning remonti või tehnilisele ülevaatusele sõitmisel;
mootorsõidukite ja haagiste valmistamisel, maaletoomisel, müümisel 

remonti või tehnilisele ülevaatusele sõitmisel

Kas lause teine osa kehtib ainult lause esimeses osas nimetatud sõidukitele või kehtib kõigile sõidukeile? Siin saavad juristid oma palka välja teenida ilmselt, sest võib ju nii ja naa. Ülle Madise vist lubas (või soovis) lihtrahvale mõistetavaid seadusi hakata tootma.

Punkt D on loetelu. Kõigepealt kehtivad need klauslid, mis on kuni "ning" sõnani, lisaks emb-kumb nendest klauslitest, mis on pärast "ning" sõna.

Probleem võiks tekkida siis, kui sa sõidad tehnilisele ülevaatusele ja remonti korraga Smile

Inimese arvamus, kelle üks tööülesanne viimased 3 aastat on erinevate reeglistike koostamine.
Vasta
#17

(30-10-2018, 20:46 PM)Mahno Kirjutas:  aavu
Tsitaat:a) sõitmisel teise riiki ja sealt tagasi Eestisse; 
d) mootorsõidukite ja haagiste valmistamisel, maaletoomisel, müümisel ning remonti või 
tehnilisele ülevaatusele sõitmisel;

Inimese arvamus, kelle üks tööülesanne viimased 3 aastat on erinevate reeglistike koostamine.

Seega ülevaatusele tohib sõita aga sealt tagasi/edasi enam mitte? Ülevaatuspunktis peavad rehvid vahetatud saama. Saan ma nüüd õigesti aru? Sest sama asi teise riiki sõitmisel on kenasti välja toodud ka tagasisõit, ülevaatusele sõidu puhul on sätestatud ainult üheotsa pilet.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#18

(30-10-2018, 21:12 PM)viplala Kirjutas:  
(30-10-2018, 20:46 PM)Mahno Kirjutas:  aavu
Tsitaat:a) sõitmisel teise riiki ja sealt tagasi Eestisse; 
d) mootorsõidukite ja haagiste valmistamisel, maaletoomisel, müümisel ning remonti või 
tehnilisele ülevaatusele sõitmisel;

Inimese arvamus, kelle üks tööülesanne viimased 3 aastat on erinevate reeglistike koostamine.

Seega ülevaatusele tohib sõita aga sealt tagasi/edasi enam mitte? Ülevaatuspunktis peavad rehvid vahetatud saama. Saan ma nüüd õigesti aru? Sest sama asi teise riiki sõitmisel on kenasti välja toodud ka tagasisõit, ülevaatusele sõidu puhul on sätestatud ainult üheotsa pilet.
No peale seda sõidad siis remonti ja peale remonti müüd auto maha ja selleks ajaks ongi juba suur kevade käes!

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#19

(30-10-2018, 21:12 PM)viplala Kirjutas:  Seega ülevaatusele tohib sõita aga sealt tagasi/edasi enam mitte?
...

See on Sinu pahatahtlik tõlgendus.

Mina tõlgendan siiski nii, et mul ei pea olema ülevaatuspunktis talverehvid alla keerata.

Minu tõlgendust on toetanud kaks patrulli ja seda on tulnud ka ühele ülevaatuspunkti töötajale selgitada.
Vasta
#20

Krdi ülevaatajad on ära tõusnud, 210km/h rehvi asemel on 190km/h kiirusindeksiga rehv - läbi ei saa.
Minge sõitke pimedas mööda maanteed, veerandil autodest põlevad pimeda ajal udukad milledele lisaks lähituledele on ette topitud mingid Hiina ledid või ksenoonid, teisel veerandil näitab üks tuli metsa teine mere poole, mitte kedagi ei koti, ei politseid, ei ülevaatajaid ei kedagi. Aga kui telefoni sõidu ajal vastu võtad oled mõrtsukas.

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne