T-40 sidur kinni
#21
Kui juba sidurikarter vett täis on ja sidur kinni roostetanud, siis ei pea selgeltnägija olema et aru saada mis seisus ülejäänud masin on...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#22
(13-11-2018, 13:56 PM)v6sa Kirjutas: Milline tükk johni juures miljoni maksab? Siinkohal tasub arvestada ka seda, et OEM tükk reeglina olematu kvaliteedi pärast ümbervahetamist ei vaja, erinevalt täna nõukatehnikale müüdavast väljaheitest. Jälle tunnid...

Miljonit just ei maksa aga kui midagi lendab paned hoobilt 40'ne maksumuse varuosa alla. Esiklaas umbes 800, hüdropump 1000-2000, rv pump vist samasse auku, igasugu trossike ja jupike 100 ja edasi sealt, rehviring kah üsna kallis, olenevalt mudelist võib küündida uue auto hinnani jne. Eelnevad hinnad on hästi vägivaldsed, kuid kui ostad kasutatud traktori ja satud veel mõne laiba otsa, kisub kiunatuse välja küll. Juhul kui aega on ja pappi pole eriti, siis on vene traktor siiski ainuõige lahendus. Kas just täiesti raipeks lastud T-40... seda kindlasti mitte.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#23
Võrdleme ikka asju mida saab võrrelda, pole mõtet panna kõrvuti uus Deere ja 40 aastat vana T40. Pealegi 40 aastat vana valtra ja valmeti varuosad on küll vene värgiga samas hinnaklassis, ma nüüd ei usu et sama ajastu deere nüüd kallim oleks...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#24
(13-11-2018, 18:31 PM)mlsluik Kirjutas: Võrdleme ikka asju mida saab võrrelda, pole mõtet panna kõrvuti uus Deere ja 40 aastat vana T40. Pealegi 40 aastat vana valtra ja valmeti varuosad on küll vene värgiga samas hinnaklassis, ma nüüd ei usu et sama ajastu deere nüüd kallim oleks...

40a vana mf'i hüdropump maksis kroonilõpus 85000.-eek'u ja seda sa ei remondi tunniga Big Grin pump käigukasti põhjas. Eks see 40 suurematsorti aiapõka on ja inimesed enamaltjaolt selleks teda ka ostavad. Kas vana valtra sidurikomplekti saab 120 euriga?
Vasta
#25
(13-11-2018, 19:06 PM)Inri Kirjutas: 40a vana mf'i hüdropump maksis kroonilõpus 85000.-eek'u ja seda sa ei remondi tunniga Big Grin pump käigukasti põhjas. Eks see 40 suurematsorti aiapõka on ja inimesed enamaltjaolt selleks teda ka ostavad. Kas vana valtra sidurikomplekti saab 120 euriga?


Ma kohe täitsa huviga kuulan, millise MF mudeli hüdropump maksab 5433 €. Küll maksab selle hinna rippsüsteemi hüdroplokk, mis mõnel mudelil tõepoolest tuleb vahetada, kui õlipumba töötunnid täis on saanud. Kusjuures ma ei saa jätta lisamata - see pump on üldiselt eluaegne, kui õlivahetustega üle ei lasta ja naabrilt KST õli sisaldavaid riistu ei laenata pidevalt.

Veetava ketta ja survelaagri jah. Isegi odavamalt saab. Valmeti (Valtra saab olla kõige rohkem 17 aastat vana) siduril pole vaja igal vahetusel korvi ja võlle vahetadaWink

Pealegi piisab esimesest komplektist, ei pea viiest kehvast kõige vähem kehva valima poeriiulil.

Aga õige ta muidugi on, et siia kipuvad maanduma kõige räimemad roimad ja nende elustamine tõepoolest on hinnaline ettevõtmine.
Vasta
#26
Täna ei jõudnudki trakatsi kallale,aga tellisin uue siduri komplekti,homme hakkan survelaagreid maha katkuma ja üritan hoovastikud käima saada.
Mootor muidu käib enam vähem,öli vahetasin korra ära,plaan trakats kokku saada siis korra veel naftat õlile lisada ja lasta veel korra läbi pesta,siis uuesti uus õli sisse,rool jeblas ka natuke,vasakule ei keeranud,aga kui slepis vedasin siis millegipärast keeras,kohapeal saab vasakule keerata ainult siis kui mängida hüdro kangidega.
Vasta
#27
Eks need juppide hinnad on imelikud küll. Oli NewHolland "Kun`ga". Pikapeale(10 aastat) hakkas tõstuki joystik ebakindlalt toimima. Aga vastutus taga, kui ikka laadimisel rekka kasti hukkad... Firmast uut käsikut tellima. Vaksapikkune neljas suunas liikuv pesas kangike ja kaks umbes sõiduauto käsipiduri trossi järel maksis 3000 euri sel suvel. No kuulge, võtame parem uue traktori. Saatsime müügifirmale eest-takka pildid ja oma hinnasoovi. Kuu aega mõeldi ja siis oli uus NHolland 6.180 kohal. Üks treilerilt maha, teine peale. Viimane pai ja läks vast Afrikasse. Panevad  automaadi riputuseks konksu ja hakkavad turul käima...
Üks häda- uuel mootor pikem e kuuesilindriline ja ei näe kuidagi kahvlit euroaluse alla lükata. Nagu end kergitad, nii hüdro ei toimi...
Tuleb tagurduskaamera ette hankida, kuidas ainult vasak-parem ekraanil õigeks saada?
Vasta
#28
(13-11-2018, 21:57 PM)Paksumaksu Kirjutas: Täna ei jõudnudki trakatsi kallale,aga tellisin uue siduri komplekti,homme hakkan survelaagreid maha katkuma ja üritan hoovastikud käima saada.
Mootor muidu käib enam vähem,öli vahetasin korra ära,plaan trakats kokku saada siis korra veel naftat õlile lisada ja lasta veel korra läbi pesta,siis uuesti uus õli sisse,rool jeblas ka natuke,vasakule ei keeranud,aga kui slepis vedasin siis millegipärast keeras,kohapeal saab vasakule keerata ainult siis kui mängida hüdro kangidega.
Et siis uue siduri paigaldamisel vaata, et käpa poldud kuhugi kinni jääda ei saa mootori ringikäimise ajal. Halb kohe uuesti lahti võtta, kui midagi kusagile taha kinni jääb.
Vasta
#29
Laagrite mahavõtmine käib paraja ringiga,jutumärkides.Aga pole hullu,saab ka muud puksid liikuma ja tihendid vahetatud.
Vasta
#30
Kui omanikul pole enne kogemust selle traktoriga siis uutest asjadest peaks survelaagreid treipingis testima sest liikus ja võimalik et liigub ka praegu praake survelaagreid, mis mõne minutiga kinni jooksevad.
Põhjus on separaatori suurem paksus kui vahele ära mahub ja tulemuseks on libisemine separaatori peal.
Teiseks peaks siduri reguleerpolte viiliga katsuma ja kui on lehmavaia rauast tehtud siis kas vana korvi poldid või uued teha sitkest materjalist.
Samuti kui siduriketta katted on tuhkhallist materjalist mis küünega tõmmates pudeneb siis seda pole mõtet sisse panna vaid katted ära vahetada.
Vasta
#31
(14-11-2018, 11:52 AM)2715 Kirjutas: Kui omanikul pole enne kogemust selle traktoriga siis uutest asjadest peaks survelaagreid treipingis testima sest liikus ja võimalik et liigub ka praegu praake survelaagreid, mis mõne minutiga kinni jooksevad.
Põhjus on separaatori suurem paksus kui vahele ära mahub ja tulemuseks on libisemine separaatori peal.
Teiseks peaks siduri reguleerpolte viiliga katsuma ja kui on lehmavaia rauast tehtud siis kas vana korvi poldid või uued teha sitkest materjalist.
Samuti kui siduriketta katted on tuhkhallist materjalist mis küünega tõmmates pudeneb siis seda pole mõtet sisse panna vaid katted ära vahetada.

Väga õiged märkused. Ja sellest ka minu skeptiline suhtumine odavate osadega vene tehnika remontimisse.

Mitte, et Türilt ostetavad kallimad nüüd midagi kindlamat oleks.
Vasta
#32
(13-11-2018, 21:58 PM)pen.skar Kirjutas: Eks need juppide hinnad on imelikud küll. Oli NewHolland "Kun`ga". Pikapeale(10 aastat) hakkas tõstuki joystik ebakindlalt toimima. Aga vastutus taga, kui ikka laadimisel rekka kasti hukkad... Firmast uut käsikut tellima. Vaksapikkune neljas suunas liikuv pesas kangike ja kaks umbes sõiduauto käsipiduri trossi järel maksis 3000 euri sel suvel.
...

Sõnad "vastutus" ja "10 aastane" ei käi nüüdisaegse planeeritud lõppemise ajastul küll samasse lausesse. Big Grin

Kui käsik oli mehaaniline, siis seda saab ju kodustes oludes suurepäraselt arstida. Miks peaks selle uue ostma?

Kuigi praegusel odava raha ajastul on paljude asjade puhul mõistlikum sülitada ökoloogilise jalajälje minimeerimisele ja labaselt uus soetada.
Vasta
#33
Üle-eelmine oli Valmet. 15 aastaselt ilmus ühe esiratta reduktori õlisse sädelev metallipuru. Kähku punn ette ja Tartu. Olla Soome edasi müüdud. Kas tõesti toimimas aegrida 15-10 aastat ja praegusele siis 5 a?
Vasta
#34
Praeguseks siis laagrid maas,kuigi vanad laagrid käivad ringi ja lokse eriti ei ole,aga kuna nad suht roostes ja on vett saanud,siis peaks ikkagi uued panema,loodan homme jupid kätte saada ja eks siis peaks testima kuidagi neid uusi laagreid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne