Chevy Monza
#1

nagu mõned inimesed siin teavad soetasin ma endale sellise masina!

raha tahtis eelmine omanik päris palju saada, aga mul kihu suur ja maksin ka talle selle


mõned pildid kah, mis õnnestus netist leida:

[Pilt: 79bluetncoupe.jpg]

Vasta
#2

sai siis jällegi õhtupoolik auto kallal nokitsedes mööda saadetud. Põhi on ikka uskumatult korralik tglt. (hea seegi) avastasin, et benapaagis on mingi 30l eluvedeliku veel järgi... st. näidik valetas julmalt!

Auto kaal on ~1,2t. suurem osa rasusest on uksed ja stanged. krt uksed on mega rasked... täiskarp raud sinna turvalisuse huvides sisse pandud! (kas võtta ära?)

muide õige nimetus selle masina kohta on Chevrolet Monza Towne Coupe
aastast 80
praegu on R4 2,5l ja tulevikus asendub see kindlasti V mootoriga


leidsin veel ühe inspireeriva pildi:
[Pilt: monza-coup-yr-red-AlHowe-315.jpg]
Vasta
#3

Aknad oleks ikka stockim, igasuguste kahtluste korral eelista stocki, siis ei pea kahetsema.

Corve (350 cid) mootoriga Monza on vist sinist värvi? Olen midagi kõlakaid kuulnud, võib ka vale jutt olla.

1400kg on Volga tühimass Smile , suurema esiotsa avarii korral sõidab Volgal mootor vastu jalgu või teeb haiget reisijatele. Lääne tehnika ikka parem selles mõttes. Nt. kui Eri Klas pani matsu, siis Jaguari mootor olevat kenasti põhja alla jooksnud, mitte salongi. Ja üldse need turvakonstruktsioonid... Kui oleksin rikas, siis kõvasti ka turvale mõtleks, kui uhiuue auto ost ees. (Samas odavama suure usa cruiseriga sõidaks kõik maha, kasvõi pool metsa :rull).

Turvatalad on positiivsed, aga kaalusääst annaks minekut ja bensu kokkuhoidu.

Ise pead otsustama.
Vasta
#4

sain tagasilla alt ära! krt jubedat vaeva nägin, ikka toores jõud ja poldid pooleks



üks link, mis üpris sarnane minu tegemistele:
http://www.h-body.org/people/projects/mo...index.html
Vasta
#5

väike update:

tegin tagasillad ja muud seda asjandust puudutavad detailid liivapritsiga puhtaks. nüüd krunt alla ja siis saab esimesi asju ka värvima hakkata.

ega see autokallal ise nokitsemine seda tähendabki, et jupp juppi haaval auto jälle kokku pannakse

muide taga amordid on mul mosse omad(edit: volga ikkagi vist)! jätan vist esialgu need alles kuna suht töökorras veel! aga vedrustusele kulub üks suuremat sorti summa arvatavasti...
Vasta
#6

mõned inspireerivad lingid siia:

http://www.torget.se/users/p/perlon/smoke3.mpg

http://www.torget.se/users/p/perlon/barkarby.mpg



http://w1.856.telia.com/~u85602847/bb1/bb1.mpg nii hulluks pole vist mõtet kah ajada :lol

http://racing.mine.nu/videos/tullinge_01...tanfor.avi vat see on karm! alla 10seki


link ise siin muidu: http://hem.passagen.se/perlon/index.html
Vasta
#7

minu monza vastu tuntakse huvi ka üle suure lombi. Big Grin Nimelt kirjutas mulle üks monza omanik Coloradost (mingil põhjusel oskas ta ka venekeelt), kes samuti omab chevy town coupe aastast 75

siin on pilt tema masinast:
[Pilt: dmonza.jpg]

lubas mulle veel saata pilte mõningatest modifikatsioonidest, kus on mingeid osasid/detaile opel manta/ascona B ja bmw 3 seeriast pärit!
Vasta
#8

nii minu omaga on lood praegu nii:

[Pilt: monza1.jpg]
[Pilt: monza2.jpg]

Vasta
#9

Oskad sa öelda kas ratta kinnitused (poldid) on mõõdus 4x100 nagu opel ja veel mõned?

tac.

Dodge Journey Cool
Vasta
#10

vist on üle 4*100 aga ma ei ole kindel... ... audi 100 sigarile proovisin panna ei läinud... liiga suur vahe... sajal vist on 4*100? igatahes ma pean endale niikuinii pidurisüsteemi vähe upgradema... siis panen juba 5 poldised chevy s-10 on heaks doonoriks...

vähe pilti kah veel! krt ilusamat usakat ma ei teagi enam kui chevy monza:
[img] http://monza.homestead.com/files/RachelSanchezs75tc.jpg[/img]
Vasta
#11

Mul hää meel vaadata oma kunagise Monza uut arengut. Tõeliselt ilus auto. Südames törts kahjugi, et sai ta välja vahetatud. Aga V8 Impala oli veelgi südamelähedasem...
Boltpattern on Monzal 4*100, taga on Sul treitud vahetükid ja mosse poltide-mutritega rattakinnitus. Pidurite kohalt ei oska küll ühtegi halba sõna öelda, ise tegin need korda ja selle kaaluga auto jaoks olid nad enam, kui piisavad.
Vasta
#12

nii panin kõik pildid ka ühte kohta mis mul on sellest tehtud: http://sven.lahe.net/gallery/view_album....Name=monza

5 poldi systeemi 4 poldi asemele eeliseks on suurem velgede valik sedasorti autodele. Olen tutvunud Camaro ja teiste sarnaste autodele paigaldatud velgedega ning leidnud,et osad neist on üsna ilusad ka minu monzale alla. nt Iroc seeria all olnud

ning lisamõnu pakub ka natukene suuremaid esipidurid...
Vasta
#13

ma arvan, et nüüd on ~50% eestis olevates chevy monzadest minu käes
Vasta
#14

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/ee...eID=555501


pilt ajaloost
Vasta
#15

Svenson, see EI OLE minu vana ehk Sinu Monza. See on Jürka 350CID Vette mootoriga Monza, mis tänaseks siitilmast lahkunud EMEXi rauahundi lõugade kaudu.Sad Jürka on Lenini habemega vanem härrasmees, kes hetkel Troost Autos töötab ja dragracing\'ute ajal Lauri Kuriksi mootoriruumis näppupidi sees on. Just ACS ajal rääkisin temaga Monzadest. Seega peaks hetkel Eestis alles olema kaks Monzat, Sinu oma ja tavalise kerega helepruun isend. Viimane võib kah juba ammu metalliks saanud olla, sest viimases teadaolevas puhkepaigas Rannamõisa teel oli ta juba ülisitas seisus.
See Monza kiirenduse pilt minu arust tehtud 1999 aasta Augustibluusi aegsel kiirendusel(aga äkki ikkagi suvisel Speedestil?) ja minule teadaolevalt vist tõesti selle auto viimane kiire sõit. Ehk sama kiirendus, kus Ply eriauhinna vanima osavõtjana sai ... ja pärast Lossihoovis kohalikud lapsevanemad omi tütreid \"koledate karvaste rokkarite\" käest päästsid. Üks tantsulõhkuja oli ka Jürka...
Pilt kah Jürkast:
[Pilt: 01651330aea2b2.jpg]
Vasta
#16

aeg on jälle edasi veerenud märkamatult.

[Pilt: P8011145.sized.jpg]

see pilt on tehtud kui tööd algasid. praegu on olukord ehk natukene parem ja seal galeriis on veel mõned pildid. Aga aeg käseb mingied junne putitada ja oma chevy juures tahan siiski kohal olla kui üks või teine muudatus sisse viiakse. Monzal teatavasti puudub kandev raam kui selline. Ehituse käigus võiks tulemust nimetada kui 50% kandvaks raamiks ehk auto valmib nii, et kunagi hiljem ei peaks midagi jälle ümber ehitama.


tqhq.ee sai vahepeal lained löödud Smile ning kes teab:

http://www.v8monza.com/album/images/H-Bo...sa-005.jpg

suht kahevahel veel kuhu raha raisata... aga 2005 kevadel/suvel ole näha, mis juhtuma hakkab... stay tuned for more
Vasta
#17

Sai natukene mõeldud ja plaani peetud ning jõudsin järeldusele:

[Pilt: 10511865_1X.jpg]

ja just selle pärast, mida see õnnetu eksemplar endas peidab:

[Pilt: 10511865_8X.jpg]

see konkreetne on 97a. väikese õnnetuse läbi teinud corvette, millelt saaks võtta enamuse tehnikat üle. Kätte ja Eestisse saaks selle konkreetse(või sarnase laksuga) masina umbes sama hinnaga kui keegi müüks mulle siin mõne vana LT1 mootori.

[Pilt: 10511865_3X.jpg]

[Pilt: 10511865_9X.jpg]
Vasta
#18

Auto vist USA-s või?. Kui sealpool (lääne) rannikul siis võin aidata hea transavariandiga. Kui huvi on, siis räägime privas.

Valts@kui auton idarannikul, anna kah teada

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#19

Florida- Orlando. Muide enamus autod on seal oksjonil märgistusega WA ehk water damage Smile
Vasta
#20

Igati positiivne mõttelõng!

LS... mootorid (tõsi küll LS2 hetkel veel vähevõitu) omavad tohutut aftermarketit ja lisaks on aluplokk ka kergem. Ei ütle paha ka LT1 kohta, aga kui juba, siis ise eelistaksin LS1, LS2 mootorit.

Ka ise alu V8 mootoriga varsti liikvel. Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne