Vene autohull
#1

http://aurina.fotoplenka.ru/album5830/

Mees, kellele see kõik kuulub, kannab nime Krasinets, endine Moskvitši rallimeeskonna liige, kes elab mingi külakeses. Vanu masinaid (sealhulgas haruldasi prototüüpe) on tal palju, kordategijat/müüjat aga pole. Nii nad roostetavadki.

Üks masin on isegi 1970 aastal London-Mexiko World Cup rally-l osalenud Moskvitš, numbriga 21. Ega keegi Sa raamatust \"Rallirajal\" järele vaadata, millise numbri all startis Gunnar Holm? Kiire otsing veebis kahjuks startlisti ei andnud.

[Pilt: 7aa7f1c3.jpg]

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#2

No ega ikka võtab sõnatuks küll.

Huvitav, kas need vanad välismaised autod olid kunagi mosse tehasesse \"tõuparanduse\" eesmärgil toodud, või mingit muud pidi selle tegelase kätte sattunud? Ühe proto-mosse tundsin ka oma arvates ära ja masendav oli ikka sellist hävimist (hävitamist) näha küll.
Meenub lapsepõlvest, et Tartus Ropka katlamaja seina ääres vedeles kaheksakümmnendate alul tõsiselt kortsu sõidetud sinise mosse kere, millel kirjad \"Auto Export USSR\" jne. Lapsepõlvest samas ei mäleta, et selliste kirjadega masinad Eestis rallit oleksid sõitnud?
Vasta
#3

Lisan veel ühe lingi venekeelsele artiklile, mis räägib sellest autode kogust.

http://www.autocitychannel.com/news/s11565.html
Vasta
#4

http://aurina.fotoplenka.ru/album5830/fo...7.htm#foto
mis auto se on?????
Vasta
#5

tutt Kirjutas:http://aurina.fotoplenka.ru/album5830/fo...7.htm#foto
mis auto se on?????
Noored soovitaks vene keelt õppida(kasvõi sõnaraamatus näpuga järge ajades.Pildi kommentaariks ju lisatud:tegemist M 407 tehnika baasil klaasfiibrist kerega isetehtud autoga...

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#6

\"Rallirajal\" üles otsitud ning autoga nr 21 startis seal Ivan Astafjev,kes aga Peruus sellega nii õnnetult üle katuse käis,et haiglasse sattus.Ülejäänud numbrid siis:
21:Astafjev/Safonov/Garkuša
28: Potaptšik/Lessovski/Baženov
40:Tenišev/Kislõhh/Širotšenkov
71:Holm/Bubnov/Girdauskas
78:Lifšits/Štšaveljev.
Vasta
#7

Aspelund Kirjutas:http://aurina.fotoplenka.ru/album5830/

Mees, kellele see kõik kuulub, kannab nime Krasinets, endine Moskvitši rallimeeskonna liige, kes elab mingi külakeses. Vanu masinaid (sealhulgas haruldasi prototüüpe) on tal palju, kordategijat/müüjat aga pole. Nii nad roostetavadki.

Üks masin on isegi 1970 aastal London-Mexiko World Cup rally-l osalenud Moskvitš, numbriga 21. Ega keegi Sa raamatust \"Rallirajal\" järele vaadata, millise numbri all startis Gunnar Holm? Kiire otsing veebis kahjuks startlisti ei andnud.

[Pilt: 7aa7f1c3.jpg]

Asp
No on ikka hull veneautode fanaatik küll! Mosseread(408-2140) ajasid mul ila suust välja jooksma...Big Grin
Vasta
#8

vot kui saaks sinna ....
Vasta
#9

sinna need vanad vene autod ongi kadunud Smile

kõik mis ei tapa teeb tugevaks Toungue

müüa mosse 408 juppe
Vasta
#10

aaaah, laisk kogu on mehel ju, sealt saaks kõiki neid osi ja autosid mida vaid unes saab näha, valged roolid, peegel stanged, võimatuna näivaid liiste.....uuhhhh
Vasta
#11

See mees on vaimuhaige... teoreetiliselt on tal kõik autod olemas kül ,aga kui ta neile rakendust ei leia ja neid seal aastast aastasse mädandab, pole tal ju tegeikult midagi peale iskilku emexi, see vend vist küll oma autode üle mingit uhkust ei tunne, kui ta nendega niimoodi käitub. Aga mine tea äkki on ta proovind neid isegi müüa ,aga keegi ju ei hakka kuskilt Venemaa ääre oblastist, peaaegu läbipääsmate teede kaudu omale poolläbimädanenud masinaid tuhandete kilomeetrite taha vedama!
Vasta
#12

See ei ole kuskil ääreoblastis, vaid päris pealinna lähedal, Tsernousovos, 285km Moskvast. Ära müüma ei soostu onku kuuldavasti midagi. Suurem osa nendest u. 200 masinast on nirule väljanägemisele vaatamata sõidukorras.

loll on loll olla.
Vasta
#13

Minu lemmikud olid seal Gaz13, Gaz12 ja muidugi Volgad ja Pobid, see seal on \" Car Heaven\". Enamus autosid olid ka veel hea väljanägemisega. Siiski kadestan seda kogu.
Vasta
#14

päris lahedad autod, koeri oli kah päris palju seda kupatust valvamasWink nii et kui keegi tahab endle sealt valgeid roole ja ilusaid liiste pätsama mina arvestage siis sellegaBig Grin ei täitsa hull vanamees, tehku kas või mingid varjualused masinatele... kahju kohe vaadata kuidas vene raud kõdunebSad
Vasta
#15

Tal neid autosid nii palju et varjualuste ehitamist võiks lugeda siis teiseks elutööks(esimene on nende kokku kogumine).
Vasta
#16

palju toredat kraami,oleks see kõik kuskil varju all veel . . .
Vasta
#17

Vahtisin neid pilte ja panin tähele koeri ja ka neid ehitisi. Tundu nagu oleks see omanik mingi ihnuskoi ja kokkukraapija. Koerad kõhnad nii et ribid näha ja ehitised lip lipi peal jne. See tüüp küll nüüd neid autosid tegema ei hakka. Kui omanik ära kärvab siis muidugi oleks hea kui see kogu asja meeste kätesse läheb kes siis taastavad unikaalsemad masinad ära ja kuhugi muuseumi panevad. Huvitav kas need Saksa Taunused ja Audi ja MB on originaal Sovjeti aja omad või nüüd hiljem sisse toodud?
Ei pand tähele ühtki Lada...mingi Lada vihkaja?Smile

Just a man!
Vasta
#18

A ühelt poolt see ongi ju hea ,kui need niisama seisavad, mis tänapäeval inimene ntx. M407 ja 408-saga teeks? Ikka romuralli või miskit taolist ,aga tulevikus on inimesed targemad ja oskavad neid autosid kasutada ehkSmile
Vasta
#19

Vähemalt 2 prototüüpi jäi sealt silma: AZLK maasturi jäänused mingi 2140 prototüüp. Lisaks veel mõned \"kahtlased\" kusagil eemal teiste autode vahel. Ja sellest on tõesti kahju, et sellised haruldused (ainueksemplarid ikkagi!) kuskil väljas kõdunevad...

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#20

Kuulge see mees on päris püsti hull...
Oi kui mul oleksid need autodToungue
huvitav kas need autod söidavad ka??
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne