Postitused: 211
Teemad: 37
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Tere!
Küsin nõu, kas kordistist oleks kasu.
Lugu järgmine: Oleks vaja keerata elektromootorit tagant võllist, mis ees võlllist istub reduktori otsa ning sealt omakrda seadmesse. On aeg-ajalt vaja keerata seda mootorit käsitsi. Pika narrega keerab täitsa okeilt seda, aga tüütu ja aeglane. Kui võtta näiteks kordisti ning läbi selle akumuttrikeerajaga keerata seadet?
Postitused: 2,225
Teemad: 34
Liitus: Aug 2014
Maine:
16
Kui mootoril reduktor otsas ,ehk polegi suurt jo¨udu vaja.Paistab ,et teinekord vaja reduktori ots öigesse punkti ajada.(elektriga kas jääb puudu voi läheb åle )
,
Postitused: 3,547
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
29-01-2020, 18:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2020, 18:23 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
miks ta siis töötama ei peaks - lihtne ja loogiline asi:
Su akumutrikeerajale on tootja andnud max jõumomendi. Mõõdad dünamomeetervõtmega vajaliku jõumomendi võllil, jagad mutrikeeraja võimekusega, lisad oma äranägemise järgi tambovit ja see ongi sobiva ülekandega "käigukast".
vajadusel nuputad ka "käigukastile" lahutamise - mis ta ikka mootori käies undab.
praktikas aga nikerdamist jagub - jõudu tööle!
füüsikaline suurus on muidu jõumoment. Pöörde- väände- ja muud momendid on rahvakeelsed mugandused.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
42
Kas löögiga on ikka hea mõte mingit elektrimootorit ringi ajada? Kui seal jõudu on vaja rakendada, siis mutrikeeraja ju teeb seda löögiga "plagistades"
Mutri avanedes on keerajatel ilma löögita juba päris suured pöörded, ikka mitmed sajad minutis. Ma mõtleks enne mingi surmaeglase trelli peale, mõni lätlane või segutrell vms.