26-05-2020, 14:59 PM
Ja lubadest ka: ülegabariidilise luba on ühekordne. Mitte küll kallis, aga vaja välja ajada. Ja seda on vaja iga teevaldaja käest, kuna Maanteeameti käest saab vaid riigiteedele, KOV ja erateed on veel omaette nähtused.
Ehk seda soojakut saab vedada ka lühema sõidukiga, kui teljekaalud lõhki ei lähe (ja siin tuleb arvestada pikalt tagant üle tolkneva veose puhul ka esitelje vähima kaalu nõuet) - auto peab jääma juhitavaks. Lihtsalt bürokraatiat on rohkem.
Mida tuleb veel arvestada: küsijaid on palju. Aga mitte kõik ei adu, mida säärane vedu endast kujutab ja millised kulud selle liigutusega kaasnevad. Sestap ilmselt iga logistiku entusiasm kahaneb iga järgmise kadumaläinud hinnapakkumisega.
Ehk seda soojakut saab vedada ka lühema sõidukiga, kui teljekaalud lõhki ei lähe (ja siin tuleb arvestada pikalt tagant üle tolkneva veose puhul ka esitelje vähima kaalu nõuet) - auto peab jääma juhitavaks. Lihtsalt bürokraatiat on rohkem.
Mida tuleb veel arvestada: küsijaid on palju. Aga mitte kõik ei adu, mida säärane vedu endast kujutab ja millised kulud selle liigutusega kaasnevad. Sestap ilmselt iga logistiku entusiasm kahaneb iga järgmise kadumaläinud hinnapakkumisega.