UUE KASTIKA OTSING
#81

Keskdiffri puudumise vastu aitavad manuaalsed eesmised rummulukud. Oma hiluxilaadsel kolekastikal kasutan sageli varianti, et jätan eesmised rummulukud lahti ja lasen aeglustiga kogu koormuse läbi tagasilla, mis sellest, et manuaali järgi ei tohi. Nii saab täitsa edukalt koormuse all ukerdada (n. käruga, ülesmäge jne.), ilma, et masin asfaldil kiskuma hakkaks või murul sõites seda järsemalt keerates üles hakkaks keerama.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#82

(15-10-2020, 01:14 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Mitte pahapärast, a mäherdused diivanid need sprott-tarbekastikatega käivad rinkal võiduajamas. Nuh, et mis klassis võinii. Kastikad tehku ikka oma kastikatööd, näiteks forwarderile mobiilset tankimisseadet pardassevedades ja sprott-autud sõitku rinkat. Ja sohvad istugu telekaees, kus inimesed nendeüle üldse ei pahanda vähese kurvikiiruse üle, kui vaid ekraanilt pakutav pilt otse tülgastust ei tekita.

Ei olegi pahapärast. Konkreetselt tuli meelde remondisoleval Pärnu mnt-l ümbersuunamiste vahel põiklemine. Jäiga kastikaga on lisaks veotööle väga mõnus sõita käänulistel ja mõneti ebatasastel kõrvalteedel, asfaldiga ja ilma, ei pea liiga muretsema. Sõiduauto vedrustus läheb aukudes ja põrutustel kiirustamise tõttu väga lihtsalt katki või paigast ära, tuleb tunduvalt rahulikumalt võtta. Ehk siis küsimus pole absoluutnumbrites vaid võrdluses.
Vasta
#83

Ma muidugi päris lõpuni teemaalgataja ksf! Honkomees mõttest aru ei saa ega mõista kastika vajadust! Kui veel vanaduspõlvele mõelda ka + naised/lapsed ja lapselapsed, siis mina ostaks sellise Dusteri ning sinna kõrvale metsatöödeks ja põdra ära toomiseks uue, teeliikluskõlbuliku, kabiini ja esilaaduriga traktori. Kokku on hind sama, jäme 35K€ aga kasu, efektiivsust ja isegi mugavust tööd teha on kordades! Või kui tõesti pole muud variantigi kui suur kast, siis samas hinnas on Boxeri L1 kerepikkusega odavaim kastikas, kuhu saab "mööndusega"  sama trakatsi ka turjale võtta. Või tuleb ilusti kabiini  ja laaduriga kokku kaal tubatud 1100 kg piiressegi! Muidugi on ka suurem uus hiinakas kabiini ja laaduriga samas hinnas aga seda siis turjal enam ei veaks. Näiteks kaugemale jahile kaasa Big Grin 

Ehk minu mõtted läheksid täna viiekümbisena juba seda suunda, seda just ka vanadust silmas pidades. Kastikaga hakkad tegema mida - Bolti või Wolti sõitma??? Traktoriga jääb igasugune "haltuuritamine "alles ja kui veel pisem metsakäru tõstukiga lisaks, seda enam! No ja traktor on ikkagi oluliselt likviidsem vara kui mingi roostetav kastikas... Seega uus moodsam trakats on maal elades investeering pinsipõlveks.
Kui küsida, et mille mina praegu ja kohe päriselt, ütleme 35K€ laenutamisel/liisimisel teeks, olekski Boxer+Branson koos laaduri, kabiini ja kõhualuse niidukiga. Lisaks mõtleks edesahale ja ka metsakärule, et aastaringselt saaks penskarina ka teenust pakkuda! Bransoni saad registrisse ehk võid ka tänava/kõnnitee puhastust pakkuda.  Hetkel 3 kohta bussis oleks piisav, kastis saab ka 3-meetrist plaati/materjali vedada jne. Ja selle 15K dangeldamise paneks bransoneerimisse.
Vasta
#84

(15-10-2020, 12:53 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Ma muidugi päris lõpuni teemaalgataja ksf! Honkomees mõttest aru ei saa ega mõista kastika vajadust! Kui veel vanaduspõlvele mõelda ka + naised/lapsed ja lapselapsed, siis mina ostaks sellise Dusteri ning sinna kõrvale ...
Duster on olemas, liisingus ja selle kavatsengi ära anda ning uue kastika asemele, ei ole selle dusteriga kindlat tunnet. Ja kindlasti ei kesta see minu vanaduspõlve lõpuni, see tunne on kindel.
Dusteril on probleemsed nii nõrk kütteseade kui konditsioneer ja siis see agressiivne veojõukontroll, mis ei lase liikuda. Lisaks kehv müraisolatsioon, millega tuleb leppida hinnalipikule vaadates.
Vasta
#85

(15-10-2020, 14:45 PM)honkomees Kirjutas:  
(15-10-2020, 12:53 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Ma muidugi päris lõpuni teemaalgataja ksf! Honkomees mõttest aru ei saa ega mõista kastika vajadust! Kui veel vanaduspõlvele mõelda ka + naised/lapsed ja lapselapsed, siis mina ostaks sellise Dusteri ning sinna kõrvale ...
Duster on olemas, liisingus ja selle kavatsengi ära anda ning uue kastika asemele, ei ole selle dusteriga kindlat tunnet. Ja kindlasti ei kesta see minu vanaduspõlve lõpuni, see tunne on kindel.
Dusteril on probleemsed nii nõrk kütteseade kui konditsioneer  ja siis see agressiivne veojõukontroll, mis ei lase liikuda. Lisaks kehv müraisolatsioon, millega tuleb leppida hinnalipikule vaadates.
Selge pilt! Siis pole ju küsimus, too poolpikk kabiin ja lihtne varustus elik valikut on. Või tõesti puhta tolmutiasendajana kärab ka kohe saadaolev ja uuest täislaks-dusterist vaid natuke kallim Ranger. Sest Duster ei ole metsaauto klassikalises mõistes, seega ei ole plaani ka kastikaga haardkoor-ohvrõudida. Kui nii nüüd võrrelda, pole ka jäik varga- ja veekindel kastikaas enam mõttetus sest pole sel Dusterilgi mingit pakiruumi  Big Grin Ehk kas osta 21K eest tolmuti või 26K eest reindžer....
Vasta
#86

ma ei taha kellegi ostmisrõõmu segada, aga kõrvalmärkusena mainiks, et ühes fordi esinduses kogu personal kiitis fordi.
pidi ikka tõepoolest hea auto olema. mitte kunagi ei pidavat lukksepad ja jupimüüjad nälga jääma.
isikliku fordiomaniku kogemuse najal lisaksin veel, et ka treilerivennad saavad hea teenistuse.
Vasta
#87

(15-10-2020, 19:30 PM)diesel Kirjutas:  ma ei taha kellegi ostmisrõõmu segada, aga kõrvalmärkusena mainiks, et ühes fordi esinduses kogu personal kiitis fordi.
pidi ikka tõepoolest hea auto olema. mitte kunagi ei pidavat lukksepad ja jupimüüjad nälga jääma.
isikliku fordiomaniku kogemuse najal lisaksin veel, et ka treilerivennad saavad hea teenistuse.
Fix Or Repair Daily
Vasta
#88

Noo ma ei tea... Olles kasutatuna ostetud fordi omanik 8 aastat, siis mul pole nii vastupidavad igiliikurit veel olnud...
https://truck.ironhorse.ru/vepr-next.html
Mootor tehtud austrias ja resurssi väidetavalt 700 000km...
Vasta
#89

Tuttavate masinaid kõrvalt näinuna olen nissani ja fordi valikust välistanud ...
Vasta
#90

(15-10-2020, 19:52 PM)honkomees Kirjutas:  Tuttavate masinaid kõrvalt näinuna olen nissani ja fordi valikust välistanud ...

Aga ega siis peale Mitsu ju rohkem valikut polegi. Hilux on 5k kallim. Selle 5k eest vähemalt mina oleksin nõus paar korda küll Mitsut linna remonti viima. Ja seda, kui hästi see auto 10-15 aasta pärast vastu peab, ei oska ju nagunii keegi hetkel öelda Sulle. Arvestades et konkreetsed masinad vast mõned aastad on tootmises olnud.
Vasta
#91

Eelkirjutajal kuldsed sõnad.

Kui Mitsu nägemus juhiiistme asemele pandud taburetist on tagumentimööda. Samas, mugavust praegu vist ei otsita üldse, ainult senti saetakseWink

Kurb on muidugi see, et vigadeta automudelit olemas ei ole.
Vasta
#92

Kas Hilux ja Amarok üks ja sama pole. Seisin päeval Amsterdamis Amaroki kõrval ja tollel oli kasti plastikust põhjakattel suur kiri Toyota.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#93

(15-10-2020, 22:09 PM)v6sa Kirjutas:  ... Kui Mitsu nägemus juhiiistme asemele pandud taburetist on tagumentimööda. Samas, mugavust praegu vist ei otsita üldse, ainult senti saetakseWink

Kurb on muidugi see, et vigadeta automudelit olemas ei ole.
Pole saanud veel Mitsu istet proovida, võib osutuda väga oluliseks, haige selg ja puus jne määravad ka selle, et madalad autod on välistatud .... Samas, mingeid mugavuslisasid ei otsi tõesti, üritaks leida "odavat ja head" Toungue st kauakestvat, ekspluatatsioonis väheste riketega autot. Senine Isuzu seda on, aga kauaks teda jätkub, kardan ,et mitte veel 15 a. Ehk kui võtan mingi masina, siis kas min või peaaegu min varustustasemega elik saen senti. Muuseumitöötaja palk pole just see priiskamise allikas.
Vasta
#94

(15-10-2020, 20:30 PM)olli Kirjutas:  ...kui hästi see auto 10-15 aasta pärast vastu peab, ei oska ju nagunii keegi hetkel öelda Sulle. Arvestades et konkreetsed masinad vast mõned aastad on tootmises olnud.
kui auto ikka garantiiaja jooksul mitu korda garantiikorras paranduses peab käima, siis see on ohu märk, ega vanusega paremaks ei lähe ja mina sellist masinat ei soovi aga sooviks kuulda omanikelt, kas on selliseid juhtumeid olnud.
Vasta
#95

Pigem on see märk tootja vastutustundlikkusest. Ma muretseks pigem selle pärast, kui garantiiremondist hakkab saama omaniku makstav arve.

Kas tõesti julgeb keegi täna öelda, et mingi tootja mingi mudel on garantiijuhtumitevaba?

Mida vanem on mudel, seda rohkem tootearendust on aktiivsed kliendid oma raha eest ära teinud ja seda parema toote on tehas suutnud väljastada.
Vasta
#96

(15-10-2020, 22:56 PM)v6sa Kirjutas:  Pigem on see märk tootja vastutustundlikkusest. Ma muretseks pigem selle pärast, kui garantiiremondist hakkab saama omaniku makstav arve.

Kas tõesti julgeb keegi täna öelda, et mingi tootja mingi mudel on garantiijuhtumitevaba?
No see omaniku kraesse keeramine oleks tänasel päeval üsna tavatu.
Aga garantiijuhtumivaba oli mu isuzu, ainult oma lollusest äramurtud plastikust hinged ja kaskod. Ja mingid tootja nö tagasikutsumised, st mingeid juhtmeid paigaldati ümber hoolduse ajal. Dusteril oli üks garantiijuhtum, dpf rõhuanduri vahetus.
Tänase päeva kohta ei oska tõesti öelda ...

Edit: valetasin, meelde tuli, et Isuzul vahetati garantiikorras eelsüüteküünlad.
Vasta
#97

Mina hoiaks seda vana Kastikat korras, sõidaks ja remondiks seda veel pikalt. Usun, et see kestab veel kaua, juhul muidugi kui peremehel ikkagist uue soov on siis läheb või mõeldakse iga auto katkiseks. Pool eestit sõidab paarikümne aastaste autodega ringi ja ei kurda.
Vasta
#98

(15-10-2020, 22:09 PM)Daff Kirjutas:  Kas Hilux ja Amarok üks ja sama pole. Seisin päeval Amsterdamis Amaroki kõrval ja tollel oli kasti plastikust põhjakattel suur kiri Toyota.
Ega seal Amsterdamis läheduses mingeid kangeid seeni ei pakutud? Smile
Hilux ja Amarok on umbes nagu siga ja kägu sarnased. Üks- ühele olid ennevanasti hallil ajal Hilux ja VW Taro. Viimane kujutas endast lihtsalt volkari märgiga Hiluxit.
 Järgmine Amarok tulevat Rangeriga kahasse.
Vasta
#99

Nii palju kui tuttavate pealt näen, ei kesta need uued. Lähiringkonnas osteti 3 uut autot ja kõik ütlesid, et need nii uued ja head autod, et kestavad ca 15 aastat ära- tulemus on see, et mina oma kasutatuna ostetud vvana fordiga mis samal ajal ostetud sõidan siiani, need head uued masinad on kõik välja vahetatud. Ei tasu eriti loota, et uus peab vastu. Mulle on hakanud tunduma, et parem on investeerida vanasse ja muredeta toimivasse sõidukisse, et see murevabadus jätkuks, aga ei tasu seda oodata uutelt sõidukitelt. Neid toodetakse, et saaks iga 2-5 aasta tagant uue müüa
Vasta

(16-10-2020, 07:29 AM)pat1 Kirjutas:  Mina hoiaks seda vana Kastikat korras, sõidaks ja remondiks seda veel pikalt. Usun, et see kestab veel kaua. ... Pool eestit sõidab paarikümne aastaste autodega ringi ja ei kurda.
Nii ongi ju plaanis, usun et 5-8 aastat kestab ta ära, aga siis arvatavasti läheb vanasse autosse raha tampimine mõttetuks.
Aga üle 20 aastaseid autosid pole isegi meie vaeses nurgas eriti näha, mõni üksik ja see sõidab a la 2 korda nädalas 5 km poodi ja kord kuus 30 km linna. Ülevaatustelt läbi saamine on nendega kah probleem, eelkõige roostest tingitud mured. Remondimehed ei taha ka sellistega väga tegelda. 
Mul ikkagi igapäevasõit tööle ja tagasi kokku pea 120 km + muud sõidud juurde, st et auto peab alati sõiduvalmis olema ja kui ei ole, siis teine kohe võtta.
Huvitav oleks teada igapäevaselt aktiivses tänavaliikluses osalevate autode keskmist vanust, pakun et ongi liisinguaja lõpuaeg ehk 5 a? Kui arvelolevad ja vahel harva sõitvad välja arvata ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne