Postitused: 125
Teemad: 0
Liitus: Apr 2017
Ootan huviga, see oli mu esimene sääreväristajast suurem motoriseeritud kaherattaline.
Möllasin mõned suved, lappisin pooleks läinud tagapiduri kaant ja sain Viljandi-Vastemõisa kruusakal
oma esimese korraliku tankslapi ja siis... varastati kuurist ära. Mäletan, kuidas keset kena suve jalgrattaga
ujuma läksin ja isetehtud süütevõtme (EPO-st valatud pea ja värki) suure vihaga kauges kaares Pärsti järve viskasin.
Olen arvatavasti vanaks jäänud kui seda meelde tuletan.
Postitused: 2,318
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Mul terve ehitussoojak(see pikem) maast laeni poolpiduseid tsiklijuppe täis korjatud- vast leiad puuduva tagaratta, kui Abja kanti otsima kaugel pole tulla.
Postitused: 349
Teemad: 31
Liitus: Dec 2007
Maine:
8
M1M omamoodi huvitav ning veider ratas ja tore, et taastamine ette võetud. Ehk leian peatselt ka innustust enda 1955 M1M taastamisega alustada.
Postitused: 360
Teemad: 18
Liitus: Jul 2012
Maine:
9
Piltidekt paistab mootor enam vähem, kuigi on nõks jama tehtud. Väntvõllile paigaldatud kinnised laagrid...
Siduriketi saad voshodi oma panna.. osta.ee olemas.
Käiguvahetuse võll võta ka vossi oma kah osta.ees ning keevita kahvel otsa.
Veoketi hammakas istub ilusti uue minski oma, kuid vaja õhemaks treida-lihvida.
Aga hea mõnus ajaviite projekt ning sellefa pn mõnua töristada.
Paar aaatat tagasi möllasin ka mõne 125 mootoriga, ning tegin väikse logi. Sul vanem mootor ja U raud puudub, kuid ehk on abiks:
http://foorum.motokuur.ee/viewtopic.php?f=7&t=24268
Osa jutt nt tihenditest ja viited (iauna) on aegunud, kuid ega hinnad pole väga muutunud
Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid
Postitused: 360
Teemad: 18
Liitus: Jul 2012
Maine:
9
Rõngad vanast teletornimotopoest, mis nüüd uuel aadressil aga tel nr on sama.
Olen saanud ka Tartust osta.ee tegelase (endine Nares, praegu Katini) käest. Kuid siis on vaja võtta silku kaasa ning reaalselt kohapeal rõngad valida, et ei saaks praake. Asi selles, et võivad jääda vahed silku ja rõnga vahele, kuigi rõngaste lukupilu õige.
Mingi kogus rõngaid oli ka Tartus turupeal olevas "jalgrattapoes"
Spidokale, kui kokku panid, tuleb iga kruvi alla keermeliimi panna, sest kipub neid lahti väristama (mul on juhtunud juba 2 spidokaga nii 4-5 tuh km järel). Lisaks määrida ka.
Kas taastasid ka fosfori täpikesed suurtel kolmnurkadel ja osuti otsal?
Seda klaasirõngast tagasi kaanetada on ikka mõnus keberniitus või said kuskilt selle kroomrõnga uue?
Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Ma mõtlesin, et see osta kasutaja "Katini" ongi Tartu juurikaturu jalgrattapoe omanik Vladimir Katin. Kas ei olegi nii?
Postitused: 62
Teemad: 10
Liitus: Jun 2005
Maine:
0
Katini ongi turupood.Isa ja poeg seda asja ajavad,minul selline info.
Tänapäeva rõngad (ja mitte ainult rõngad)ei kannata üldjuhul tarvitada.Kõigepealt üritan uustodangut vältida,proovin leida veneaegseid uusi (või korralikke).Loodame ka laatade peale jne.Viimane variant on pood,aga aega on,võtame tasakesi.
Sellel spidokal ei olnid mingit fosforit(vähemalt mina ei pannud küll tähele).Tegin kolmest kokku.Laenama pidin klaasi koos võruga ja numbritega kettad,sest originaalidel tuli värv koos numbritega maha.Sihverplaadi puhastasin lihtsalt ära ja seieri koos korpusega värvisin.
Selle võru pärast ma polegi mitte kunagi seda arutamise tööd teha tahtnud ,sest ega ta ju nii ilus ei tule kui tehasest.Võru panin uuema(nende kõrvadega).
Määret ikka sai pandud.
Postitused: 349
Teemad: 31
Liitus: Dec 2007
Maine:
8
Tartus Aasa ja Kruusa tänava ristil ühes majas tegutses ja ilmselt tegutseb siiani treial, kes tegi mulle kunagi kolvirõngaid selliseid nagu vaja, sümboolse hinna eest.