Teema on suletud

No UHTI, räägi!!!!
#21

Päris hea on, et uute topicusse saab pildid üles riputada ja siis siin näeb! Kõik ju näevad seda??? :o

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
#22

näeme

#23

Ja ongi üks V8 versioon koostamisel!!!
Vist ikka päris tegija aparaat sellest tuleb. :o
#24

Ja mis te sellest asjast arvate?

://www.racetech.ee/august/images/est07.jpg

Vaadake!

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
#25

Ai, Caramba!!! Cool
:o :o :o

Kui Uhti õrritamist ei jäta siis: oma pennid ruttu kokku lugeda ja jooksuga autot tellima Big Grin.

Tegelikult see hea Hj/Kg suhtega auto hakkab mind juba kummitama.
#26

ise ka istusin terve nädalavahetuse garaazhis ja unistasin oma autost, kuidas ma ikka sellega sõidan ja kõik :o tee ääres. Aga kahjuks võtab selle asja valmimine veel pisut aega Sad

Õnneks on mul selle ajani olemas Kaadet :bounce

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
#27

Auto juba kõva tegija:

The Prisoner - Lotus Super Seven
While filming an episode of \"Danger Man\" at the fantasy village of Portmeirion, North Wales in 1965, Patrick McGoohan conceived the idea of a series about a secret island village where former government agents were kept imprisoned. McGoohan himself played the non-conformist prisoner No. 6, who struggles relentlessly to crack the system. One of the main hallmarks of the series is the green and yellow Lotus Super Seven, driven by McGoohan before he is wisked away to the village. The transport in the village was provided by a fleet of brown and white Mini Moke taxis. The museum also owns a replica of one of these taxis.

://members.aol.com/cotsmm/prisoner.gif

Hull tegija ka filmides! Toungue Paneb ikka ... jooksma küll

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
#28

Super 7 on tegelikult üsna normaalne liiklusvahend, pole häda midagi va. paduvihmaga, kogu rööm seisneb peamiselt minekus. Kui ikka tallad, siis ka maastik ümberringi vaheldub Smile


Uhti: too Lada mootoriga Estfield on sinu? :o

Lihtsalt vaatamist:

://www.carclassic.com/html/AF37.HTM
#29

Tsitaat: : too Lada mootoriga Estfield on sinu?

Ei ole! Aga võiks olla :bounce, sest sellel kuri minek.

Aga see on firma auto hetkel veel :lol

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
#30

Sügelen uudishimust, mis mootor siis Sinu autole peale tuleb? On asi lahtine või juba kõik otsustatud? :bounce

Nagu aru sain, et kuni 2 litraste klassi Smile?
#31

Minu Estfieldile tuleb 2,0 ne Fiati mootor, millel on hetkel 130 jõudu + pisut raha = 200 jõudu kevadeks :wow

Aga hetkel pole mootor veel peal Sad

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
#32

Siis oled varsti üsna kõva tegija kiirendusel. Ja ka endal hobisõiduks kaif lapats vastu põrandat virutada. Nii 200Hj ja kerge raam annavad hea tulemuse.

Natuke kõrvale: äkki räägiksid sellest V8 Estfield´ist :wow, mis ja kuidas jne? Smile
#33

Tsitaat: Natuke kõrvale: äkki räägiksid sellest V8 Estfield´ist , mis ja kuidas jne?

No sellega on lood nii, et vajab rohkem investeerimist ja asi seisab raha taga. :wow Aga ikkagi loodab järgmiseks kevadeks valmis saada. Ja siis kiirendama :bounce Ühesõnaga see on ühe kaastöölise auto, kes teeb selle samuti omatarbeks ja teiste lõbustamiseks :lol Peaks tulema väga kuri pill :o Nii, et kevadsel siis tuleb sõitu suurem osa sel aastal tehtud Estfielde. Wink

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
#34

Uhti, ole hea ja valgusta natuke, kuidas selle Estfieldi tootmise juriidiline külg on.

Varem oli 2 varianti:

1)Hulgitootmine registreerida mingitele normidele vastavalt. (Vanasti TARK tegi)

2)Iseehitatud auto (hästi nilbed normid olid vene ajal, väga väike võimsus jne).


OK ilmselt Estfieldi märk on patenteeritud aga millised nõudmised esitati autole teie Estfieldi asjaajamise käigus, et registrisse saada? Või on saladus?

Sorry kui ma nüüd midagi lolli küsisin, aga kui ei küsi, siis ei saa ka teada Smile
#35

See on ilmselt firmasaladus :mad:

Kahju, et aidata ei saa Sad

Lihtsalt üks miljonist arvamusest
#36

Vahet pole. Natuke filosofeerisin Smile
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne