Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Tsiteerin Emot-it:
I find KTM length 132mm ,with 24mm bigend pin (you need to put steel bushings in the crankshaft. This one is 17mm wide.
And I find Sea Doo (Rotax) 140mm length ,with 28mm pin ,which means you must have a 29x28x29mm pin made to fit it.
(wiggle the bearing over the thick part of the pin ,it works - i did it before.)
this one is 18mm wide and has a 24mm pistonpin hole ,which means you must use loose 3mm needles to use a 18mm pin.
Tundub, et teine variant oleks nagu teostatavam.
Silindril tuleb sel juhul alt 10mm maha freesida
Postitused: 441
Teemad: 45
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
10mm lühem keps tundub iseenesest suht problemaatiline - kolvi töökäik toimub nö. 10mm madalamal. Et kolvimantli alumine osa vastu väntvõlli põski ei põrkaks, tuleks kolbi alt lühemaks võtta. See omakorda lööb paigast sisselaskefaasi ajastuse ja võib ÜSS-is avada väljalaskeakna karterisse ...
Siin igaks juhuks kawa ja honda kepsude mõõdud:
CR500: D1=25mm, paksus 24mm, D2=34mm, paksus 20mm.
KX500: D1=24mm, paksus 22mm, D2=33mm, paksus 22mm.
Postitused: 134
Teemad: 2
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Sektoril on kriips keskmise hambapeal ja soonilisel võllil on kärn. Keerad soonilise võlli sellisesse asendisse, et märgid kokku läheksid.
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
02-12-2007, 13:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2007, 13:33 PM ja muutjaks oli
vootele.)
Tänu mr. Onule täienes ratas tutika originaalresoka võrra.
Veel kord suured tänud.
Postitused: 323
Teemad: 33
Liitus: Jun 2007
Maine:
7
Läks ta sinna sõitvana või oli veel midagi puudu?
Aga tubli töö!
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Puudu oli kolb, rõngad, kolvisõrm, käigu- ja käivitusvändad, esimene ketiratas, süüte kommutaator, karburaator, osa trosse.
Postitused: 202
Teemad: 19
Liitus: Oct 2005
Maine:
2
Nädalaga on õnnestunud IZ-ile enamus puuduvaid originaalosi hankida,st. esiratas,leistang koos kinnitustega, gaasirull,tag. piduri pedaal,K-16 orig.sil.pea,mootori parempoolne küljekaas. Õnnestus saada ka summuti, millel on otsaflantsid ära lõigatud. Oma garaazi sügavustest tulid välja sobivad tag. õhkamordid ja IKOV karbuss. Lähiajal on lootust saada korralik silinder ja kolb. Vaja oleks veel mootori esimesi kinnitusplaate(ilmselt tuleb teha ise),3,00/21" vene krossikummi. Tekkis ka mõte ,kui leiaks kuskilt mitmepäevasõidu variandi esilaterna,võiks teha selle,sest muuseumis vanem mudel K-15 krossi variant juba olemas. Kui keegi saab millegiga aidata ,andke teada. tel.5087150 Urmas
Kurtna Mootorrattamuuseum; külalistemaja,saun
www.teearu.ee
Mootorite plokikaante remont; alumiiniumi keevitus, töötlemine. tel.5087150, Urmas Teearu.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Olex pakkuda korralikud krossi-IZ esiamordid-800EEK
tel. 43 58211või 5515962.
Veteran.
Postitused: 202
Teemad: 19
Liitus: Oct 2005
Maine:
2
Tänseks on krossi IZ jõudnud mootorrattamuuseumi oma eelkäija mudel K-15 ne kõrvale. Masin õnnestus päris originaalseks saada. Kasutaja Czetimees, kes oli tsikli juures põhilise töö tegijaks, tegi ka mõned pildid. Võibolla paneb ta need siia ülesse või tulete ise muuseumi uudistama. Oma silm on kuningas.
Kurtna Mootorrattamuuseum; külalistemaja,saun
www.teearu.ee
Mootorite plokikaante remont; alumiiniumi keevitus, töötlemine. tel.5087150, Urmas Teearu.