27-09-2021, 13:48 PM
Kusjuures, v6sa, see viimane variant, kui esisild on taoliselt liikuma-loksuma seatud (nagu russil), on piloodi tagumikule tublisti pehmem taluda, kui pöörleva põrssaga liigendmasin.
Valmet 862 näiteks oli metsa väljavedajaist sellise hüperkuldse ehitusega. Miks idee ära kadus, ei teagi. Mingit konstruktsioonilise nõrkuse viga tal küljes igatahes polnud. Täna on see alles jäänud kuuerattaliste harverite mudelitel. Tglt oleks just vedajamasina töölisele seda rohkem tarvis.
Valmet 862 näiteks oli metsa väljavedajaist sellise hüperkuldse ehitusega. Miks idee ära kadus, ei teagi. Mingit konstruktsioonilise nõrkuse viga tal küljes igatahes polnud. Täna on see alles jäänud kuuerattaliste harverite mudelitel. Tglt oleks just vedajamasina töölisele seda rohkem tarvis.