Teema on suletud

moskvich 412 1975
#1

Nüüd siis sai ostetud jälle üks mosse , see rohkem iga päevaseks sõitmiseks aga mitte siiki talvel, mootor on selle 1985a. kuna see tõsteti ümber avariilise m412 1985 pealt. Sain sümboolse tasu eest ja sain veel muudki huvitavat kaasa. Selle auto seiskord on üsna hea, kerel on kap. remont tehtud,kuigi nüüd on vaja uuesti üle värviga sest mõnes kohas on roosteplekid juba ja paar kohta on mõlkis ka. See auto jäi jällegi maale kuhu on plaanis rajada garaaz 3-le autole. Ja muidugi tänud Valdole kes juhatas mind selle moskvich-ini.
#2

http://www.pilt.ee/view/113868/
#3

jaa see on ilus mosse küll.
aga ma vaatan et need taga rattad on k6igil sellist marki autodel koopas.
kas see on 6ige?
#4

Sellega on veatud pagasnikus raskeid asju ja siis vajuvad tagumised vedrud kiiresti ära. See pidi olema kõikide tagaveoliste mossede probleem. Aga ma sain kaasa ka vähe sõitnud mosse kere koos tagasilla ja vedrudega , need tuleb nüüd ainult ära vahetada.
#5

Unustasin mainida et läbisõit on täpselt nii palju kui odomeeter näitab.
#6

Käisin jaanipäeval maal ja puhastasin mossel põhja ära. Väga meeldiv oli see et eelmise omaniku poolt oli põhi kaetud pigiga/tõrvaga(täpselt ei tea). Roostet oli üsna vähe aga vaeva sai näha 3 päeva. Kahjuks on ka mõned läbivad läbivad augud aga need saab keevitada kinni tuleval talvel kui garaaz valmis. Sügisel ühe reisi saab ikka teha. Tegin pilte ka aga pilt.ee jamab jälle ja nüüd vaatan kuidas saab panna kohalikku galeriisse üles.
#7

1975 aasta ??? armatuur ja nina tuletavad meelde kül hulka uuema aastakäigu mossesid... vähemalt selle lingi alt...
#8

Kere pidi olema 1975 väitis eelmine omanik ja dok. on ka kirjas 1975, mootor on 1985. Sisustuse kohta ma ei oska öelda see on esimene \"uuem\" 412 mida ma üldse lähedalt olen näinud ja ise juhtisin üldse esimest korda mosset. Aga mul meenus veel üks asi milles oleks väga abi vaja. Panime isaga nüüd mossel mootori käima, enne vahetasin küünlad ära(täiestu uued asemel) aga krt üks küünal enam tagasi ei läinud ainult pool keerme jagu läks tagasi. Siis oli varem probleeme lekkiva õliga, mootor ka oli juba õline, Nüüd siis isa pesi mootori puhtaks ja käima aga enam ei tulnud kuskilt õli( varem lendas sõidajal täpselt ventilaatori peale ja see lennutas kõik laiali mootori ruumi. Mure tegelikult hoopis selles et isa seal gaasitas ja gaas oli peaaegu põhjas ning äkki lõi sumbutist välja musta tossu. Siis võtis gaasi maha ja mootor töötas normaalselt edasi. Küsimus siis järgmine: mis võis põhjustada musta tossu tuleku ja kuidas see mõjutab mootorit edaspidi sõitmisel.
#9

Oskan keegi öelda mis põhjustas musta tossu tulemist sumbutist kui gaas oli peaaegu põhjas ja kuidas see mõjub edaspidi.
#10

Must toss on üdljuhul rikas segu. Hall on õli. Mõlemad pole head variandid (üleliigse kütuse puhul jääb osa silndritesse ja ei peseb sealt õli, tulemuseks kulumise kiirenemine). Õlisuits viitab kulunud mootorile (käivitumisel - klapisääretihendid läbi, sõidul gaasi andes: mootor lihtsalt kulunud).

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
#11

Kui käima panime siis tuli õrnalt halli aga see on kõigeidel autodel kui mootor on külm(aur), aga kui gaas peaaegu põhjas oli siis lõi korraks musta tossu välja ja pärast töötas jälle normaalselt.
#12

Siis järgimine mure on see et sõidajal hakkab tagasild undama, kas sellest saab lahti õlivahetusega või on vaja remonti?
#13

Martti Kirjutas:Siis järgimine mure on see et sõidajal hakkab tagasild undama, kas sellest saab lahti õlivahetusega või on vaja remonti?
See mosse tagasilla undamine pidi olema tavaline... Oma 2140-l ka mingiaeg tagasild päris valjusti \"laulis\",aga õlivahetus ei aidanud ka midagi. Võimalik,et tagasilla reduktoril hakkab lihtsalt töörerssurss otsa saama,üle 100 000 km läbinutel ikka undavad.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
#14

Jah nüüd tuli meelde et see teine kere mille kaasa sain oli sõitnud 84000km aga see pragune on teadmata kuna on toimunud kerevahetus. Aga õnneks saan selle teise kere ka ja seal peaks siis olema teoreetiliselt siis korras sild ja esisild on sellel teisel ketaspiduritega.
#15

Nüüd siis pildid mosse põhja alt. Põhi puhastatud ja suurem osa roostepesadest on ka kõrvaldatud. Pildid: http://www.automoto.ee/gallery/album03
#16

Valge põhi?

Zaz 965AE 1966.a.
#17

räägi mida need pildid näitavad...
ma näen et oled rooste välja võtnud. Millega sa seda tegid relakaga ? ja kui siis mis roostemuudurit sa kasutasid ja mis kruntvärvi? kust said ja palju maksis Toungue
#18

Valge põhi jah. Alguses oli plaan kogu põhi üle lasta ja värvida valgeks aga see oli varem tõrvatud ja ei hakanud seda tõrva sealt maha nühkima. Kasutasin jah relakat mille otsa oli pandud terashari. Algul värvisin krundiga, Korro Stop, ja pealmine värv oli Universal. Värvi ostis isa juba ammu ksukilt poest, hinda ei tea.
#19

Teema külmutada!! Mosse müüdud!
#20

lukusSad

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne