Kui palju on foorumis pobeda omanikke?
#1
Question 

Kui palju on meie foorumis pobeda omanikke?!

Alustan nimekirja siis meie autodega:
1. M20 kabrio `50 (auto nr. 33 ZEJ)
   kere nr: 10068
   mootori nr. 037356
   sasii nr. 0040032
   pruun
2. M20 `54 (auto nr. 24 ZES)
   kere nr: 96818
   beež (DEEP COFFEE 8x342 glasurit 18 seeria)
3. M72 4x4 `57 (auto nr. 21 ZFH)
   kere nr: 3390
   beež (glasurit 68 seeria 8x223)
4. M20 `48 (auto hetkel numbrita)
   kere nr: 6069

Pildid siin

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#2

Minu Pobeda m20 aastast 1953 vin-koodiga 74196

Gaz m20 Pobeda
Vasta
#3

Lisaks enda oma ka M20 1948.a. (auto nr 90 ZCU)
kere nr: 2182

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#4

M20 aasta 1952
Vasta
#5

49. aasta isend on mul... hetkel restaureerimisel (soovin taastada algsena). Kere nr 6545

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

Nonii! Pange oma tabelisse yx ristike juurde! Hakkasin ka pobi omanikux s.t. jäin hulga rahast ilma ja sain käpad jälle tavotiseks! Rolleyes
Muidugi soovitusi taastamisel ärge häbenege mitte mulle saata, sest ma pole mitte selle ala mees!
Kõik Pobiomanikud Ühinege!

Kerenumbrid tulevad hiljem, sest kaarik on veel ära toomata!

kõps

Ostan M-410 või M-72. Või vahetan mingi kama vastu.
Vasta
#7

Hr. Kõps

Õnnitlused Pobeda omandamise puhul. Kas said tolle sama suurepäraselt komplektse rohelise \"krassaavitsa\" omanikuks?

Tervitades kõiki Pobidega mässajaidSmile
Vasta
#8

Pobiomanikele tuleb ilmselt \"hr.\" asemel vist hoopis \"sm.\" tiitel panna! Aga aitähh sellegipoolest!

seesamune kestendav koletis jehh. Aasta 1954!
nr. unustasin juba ära!

kõps

Ostan M-410 või M-72. Või vahetan mingi kama vastu.
Vasta
#9

M 20 (peaaegu valmis, sõitev, ilujubinad ainult osaliselt puudu) 49. a. Lisan pildi. Toungue    

M20 `49
----------
urr | oopaap390@hotmail.com
Vasta
#10

Veel üks vanema põlvkonna pobi on välja tulnud. Kas on ka põrandal asuva käigukastiga? Kus peenõlifilter ka on? Ega rohkem pilte ei ole?

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#11

3-seeria Pobeda nr. 540 ACS
Ootab värvimist ja m. vahetust.

ex-Cougar 86, saabumas 442, punnsilm Pobi
Vasta
#12

Lähipäevil võimalus saada ülihästi säilinud 48. aasta pobeda omanikuks. Minust ilmselt restaureerijat ei ole, seega läheb edasimüügiks. Palju võiks sellise isendi eest saada? (Tõesti hästi säilinud, värvkate originaal ja kere roosteta).
Vasta
#13

Kui ta ülihästi säilinud on siis äkki polegi vaja restaureerida? Parem jätta originaaliks.
Vasta
#14

Sai ka just pobiomanikuks (ei ole veel kindel kas oli õige otsus-tahab teine kõvasti tööd ja pappi) hakatud! Va.1953 tehasetähis: 74465 Pildid leiate siit: http://pilt.ee/janno123
Vasta
#15

Pilte saab ka varsti. Aga jah, paraku on teda kõvasti ümber ehitatud. Käigud on rooli küljes ja üldse... Välja näeb nagu 50 date masin. Kui pildid ükskord üles saan pandud, annan teada. Eks siis on näha.

M20 `49
----------
urr | oopaap390@hotmail.com
Vasta
#16

kahjuks mul arvutis ükski link ei tööta,siis hk copy ja paste neti otsingusse ja ehk näeb midagi http://pilt.ee/P.J....audi m20 53a . auto tahab muidugi juba vähe tegemist,aga oli aeg kui ta nägi välja nagu komm! tean ka teisi mehi kellel on pobisid nii originaale et, mehed on muidugi vanad ja ei ole arvutiga sina peal ja ega vist ohustatud liigi masinad salaküttide kätte tohi sattudsa (salakütid viivad nad välja eestist ja) tehase tähis 098463 ( muutsin pisut postitust)
Vasta
#17

p.j. Kirjutas:mul m20 53a . mõned aastad juba avastasin selle lehekülje juhuslikult ac kaudu auto tahab muidugi juba vähe tegemist,aga oli aeg kui ta nägi välja nagu komm! varsava oli ka sellest on alles juppe tean ka teisi mehi kellel on pobisid nii originaale et, mehed on muidugi vanad ja ei ole arvutiga sina peal ja ega vist ohustatud liigi masinad salaküttide kätte tohi sattudsa (salakütid viivad nad välja eestist ja)
Või mis veel hullem, kui masin omaniku nimel ja seaduslikult välismaale ajada ei saa siis lammuattakse juppideks ,aga kes seda viitsiks teha siis juba ikka.... emexSad
Vasta
#18

Minul siis 2 tk + üks mu sõbral...
Minu omad:
1. v.l 1955
nr uksepostil kunagi millegagi üle värvitud (kui nr üldse alles), ehk leian mootori ruumist nr.
Näidikute plokk poola keeles
Sellest tuleb midagi Hot Rod-i taolist.
2. v.l. ei tea (tiheda esivõrega)
ukse posti küljes nr 7507
Sellest kahjuks elulooma ei saa enam (v-o midagi annab sealt võtta, aga mitte palju)

Sõbral
v.l. 1956
nr ukse postil 50341
Sellest tuleb kevadeks originaal.
Vasta
#19

erkki2001 Kirjutas:1. v.l 1955
...
Näidikute plokk poola keeles

Kui Sul on see 3. seeria isend (1955. aastal vahetus mudel), siis võin aidata näiduikuplokiga, st mul üks uus 3. seeria oma üle. 2. seeria oma on defitsiitsem (2 aastat otsisin korralike kirjadega isendit, nüüd see olemas lõpuks).

Poolakeelne näidikuplokk pärineb Warszawalt - toodetud Pobi replikana ja hiljem edasiarendusena aastail 1951-73.

erkki2001 Kirjutas:2. v.l. ei tea (tiheda esivõrega)
ukse posti küljes nr 7507
Sellest kahjuks elulooma ei saa enam (v-o midagi annab sealt võtta, aga mitte palju)


Kui tegu ei ole \"ümbersusserdatud\" isendiga, siis kerenumber viitab 1. seeriale ehk 1949. aastale. Ettevaatlikuks teeb kerenumbri asend, mis alles 3. seerial siirdus \"tulemüüri\" ülaosalt ukseposti. 1949 ei pandud ühelegi Pobile numbrit ukseposti. Küll tehti seda sageli aga hiljem \"kuldsete käte\" poolt MVD, Autoinspektsiooni ja ARKi tarbeks Smile

Mul endal on kerenumbriga 6545 isend- saadud armetus seisus projektina, hetkel kahe aasta töö tulemusena juba kere mingit nägu võtmas Smile

Ehk oleks võimalik seda nr 7507 isendit kunagi kuskil vaadata - ma ise koostan Pobide ajalugu ning iga enne-1950 auto on minu jaoks lausa ülihuvitav vaadata, sest selle ajastu \"pobilugu\" on senini minu jaoks paljus mõistatuste maa. Niiviisi kildhaaval kogun teavet Pobi tehnilise ajaloo ja evolutsiooni kohta.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#20

Vaadata ikka saab. Saada mulle mail ja siis korraldame.
Ma ei ole päris kindel, et ma seda poola keelset plokki tahan maha võtta, see päris omapärane, aga kogu see butafooria mis seal ümber (plastmassist) see vajab küll välja vahetust.
Teen selles vallas (Pobeda ja taolised ehitused ning tuunimised) alles esimesi beebi samme, nii et soovitused ja nõuanded on vägagi teretulnud...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne