#1

Täna siis jõudis koju selline \"relv\", ennast kahjuks sel hetkel kodus polnud. Esimese ülevaatamiseg paistis olevat tehtud väga hästi(alustatud) kap. remondiga, tagumise osa põhi on juba vahetatud. Esimesed poolraamid on kere alt kahjuks läbi roostetanud( õnneks on uued olemas), uste alumised ääred ka roostetanud( jällegi uued saadaval). Nüüd on vaja TA sõidutada \"garaazi\" ja seal vahetada esimesed poolraamid. Esisild on ka arvatavasti kulund( jällegi uued jupid on kõik olemas kaasa arvatud uus tala). Siis edasi on vaja kindlasti kiiremas korras turbiiniga puhastada juba valmis põhi ja see üle värvida- VALGEKSBig Grin. Arvatavasti lähevad nüüd külge plastiktiivad( täpset nime ei tea neil), kuna need on olemas juba. Kroomliiste peaks ka leidama , mõned korralikud olid veel küljes ka. Ja muidugi suur tänu Korgitsale ja Kõigile kes aitasid kaasa selle projekti hankimisele. Mõned pildid ka.
Vasta
#2

http://www.pilt.ee/view/120744/
Vasta
#3

Edu ja kindlat meelt sulle selle projekti juures, kui oled tegutseja siis on sul varsti väga mõnus ja stiilne auto. Kui saladus pole siis palju see isend ka maksis? pakun et tegu gaz m-21 US nagu minulgi.
Vasta
#4

Veel ei ole jõudnud vaadata millega täpselt tegu on, kere plaat on roostes , terasharjaga üle eks siis selgub.
Vasta
#5

Kui see peaks valmis saama kunagi siis see oleks olnud yhe korraliku maafia venna märg unistus nsv ajal Big Grin Sest taga on pagasniku ruumi suurendatud nii palju ,et mahub vähemalt neli laipa vabalt ära Big Grin suurendati selle arvelt ,et paksud plekid võimalikult väljapoole keevitatud nii, et autol oleks veel jäikust piisavalt ja pagasnikus ka ruumi Smile

Taga on tehtud veel suurema bensupaagi jaoks ruumi ,et vanal heal nsv ajal oleks võind teha pikki otsi ilma ,et peaks passima bensu jaamas Smile

Mootor oleks pidand tulema 2410\'lt ......

Rohkem ei tule meelde mida tahtis teha eelmine omanik kellel see ehitamine pooleli jäi . Aga nyyd on vähemalt masin heades kätes ning autol jälle tulevik olemas =)
Vasta
#6

tagumine osa on ikka VÄGA jämedast plekist Big Grin
originaalraadio on stiilne Smile
Vasta
#7

Väga stiilne auto minu vanaisa omas ka täpselt samaugust ja kuna ta käis sellega Ida-saksas olid tal mustad numbrid eesti tähtedega 00-01 ASS. Kas sul neid masinaid juba liiga palju ei ole, peaasi et miskit seisma ja mädanema ei jääks!
Vasta
#8

Praegu on käimas garaazi ehitus kuhu on plaanis need autod mahutada, M412 seisab maal sara all seal on hea ventilatsioon ja ei hakka roostetama, peaasi et on katus \"peakohal\". Korgitsale: kas M2140 mootor poleks natuke lahjaks jäänud Volgal ikka 2,5L, Mossel 1,5 vist, ja üks asi veel kuhu sela paak käib kas pagasniku põhja sinna tehtud \"kasti\" ja võtab ühe laiba ruumi äraBig Grin
Vasta
#9

wax Kirjutas:tagumine osa on ikka VÄGA jämedast plekist Big Grin
originaalraadio on stiilne Smile
Kui esimest korda nägin tagumist otsa siis tundus olevat rohkem Gaz M72 4x4 moodi. Originaal radiot nägin üldse esimest korda, et tea kas see töötab ka või on vaja midagi ümber teha et hakkaks võtma praegused radiojaamu. Aga kui ei saa siis võib peita teise stereo armatuurlaua allaCool
Vasta
#10

robi Kirjutas:Edu ja kindlat meelt sulle selle projekti juures, kui oled tegutseja siis on sul varsti väga mõnus ja stiilne auto. Kui saladus pole siis palju see isend ka maksis? pakun et tegu gaz m-21 US nagu minulgi.
http://www.pilt.ee/photo/120744/2152567/
Vasta
#11

Mina igatahes ei suutnud tuvastada mis tähega on tegemist aga sai teada et auto on 1963 aasta väljalase. Täht meenutab 9või g(vene keeles siiski) endal pole sellise aasta kataloogi ja ei sa järgi uurida
Vasta
#12

Martti Kirjutas:Korgitsale: kas M2140 mootor poleks natuke lahjaks jäänud Volgal ikka 2,5L, Mossel 1,5 vist

Korgits kirjutas, et Gaz 2410(ehk siis uuema Volga) mootor, pidi vahele minema.
Vasta
#13

zazik Kirjutas:
Martti Kirjutas:Korgitsale: kas M2140 mootor poleks natuke lahjaks jäänud Volgal ikka 2,5L, Mossel 1,5 vist

Korgits kirjutas, et Gaz 2410(ehk siis uuema Volga) mootor, pidi vahele minema.
Selge minu viga, tagumine sild on ka Gaz 24.
Vasta
#14

Täna siis võtsin kätte ja puhastasin uued esimesed poolraamid ära aastatega tegginud roostest ja vanast värvist. Värvisin üle, esialgu jõudsin ainult krundiga värvida, homme värvin metallivärviga ka. Pildid ka: http://www.pilt.ee/view/120744/2/
Vasta
#15

Kas need originaal raamid ongi nii mädad, reeglina ei tasu neid lambist vahetama hakata, tegu ju vene toodanguga, osad ei pruugi kenasti kokku istuda. Kui originaalid kõverad ja läbimädad pole, ei hakkaks ise jamama, pärast ei saagi autot enam otse sõitma. Parem tee need auto all olevad raamid sama moodi korda.
Vasta
#16

Mis asi see turbiin on, millega lubasid põhjasid puhastada.
Ja tiibade kohta, oled sa kindel, et tahad neid plastiktiibasid kasutada. Olen kuulnud, et nad pidid suurematel kiirustel laperdama hakkama. Täna käisin autoturu, seal üks helehalli vanavolgaga vanamees pakkus tiibasid ja uksi. isegi volgapoes on tiivad müügil, vist mingi 380.- maksis, ei mäleta täpselt. Seda, kas plastiktiibasid on kergem või raskem pahteldada värvida ma ei tea. Siiski arvan, et sul tasub ikka plekist kerekatteid kasutada. Pärast ise hakkad kahetsema et ei teinud korralikult. Minu teada olid need plastiktiivad mingi asendusvariant kui õigeid saada polnud (õitsva kommunismi teel polnud mitte raha vaid kaubapuudus)
Vasta
#17

Turbiin on elektriline töörist, nagu suur elektridrell ainult et otsas on terashari. Plastikud ma tahtisn panna selle pärast et mul on need juba olemas, isegi saan expordi omad. Plastikud tuleb lihtsalt karedamaks nühkida enn värvimist, veneajal ei viitsinud keegi nühkida ja nii hakkaski värv kooruma. Ja plastiktiibu tehti eestis, täpselt ei mäleta kus eks homme vaatan.
Vasta
#18

robi Kirjutas:Kas need originaal raamid ongi nii mädad, reeglina ei tasu neid lambist vahetama hakata, tegu ju vene toodanguga, osad ei pruugi kenasti kokku istuda. Kui originaalid kõverad ja läbimädad pole, ei hakkaks ise jamama, pärast ei saagi autot enam otse sõitma. Parem tee need auto all olevad raamid sama moodi korda.
Need raamid olid ikka nii läbi et näpu sain läbi torgata, just sealt kus on kinnituskoht, mootoriruumis on need veel ideaalsed aga põhja all on ikka täitsa läbi. See plekk mis on käigukasti ümber on ka mäda altpoolt. Nende vahetamisest veel: Gaz 22 on ise tehtud põhja alused osad uued, ja nüüd oli raskusi paika saada seda tala millel on käigukast, nii et ükskõik kuidas teha on ikka: NOKK KINNI SABA LAHTI ja vastupidi.
Vasta
#19

Kas kellegil on siin kogumusi plastik tiibadega, kas hakkavad tõesti laperdama sõites, endal on olemas üks uus tagumine tiib(plekist), kas peaks äkki hankima teised ka uued nagu soovitati. Muidu platikute eelis on et ei mädane.
Vasta
#20

Minu info pärineb Hr. Ants Kulgevee suust, kes rääkis mulle isiklikust kogemusest vana volga ja plastiktiibadega sõidust. Asi võis ka konkreetse auto viga olla, aga minu jutu mõte on ikka see, et kui konti ei murra pane plekk, autentsem.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne