Postitused: 502
Teemad: 25
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Edu ja kindlat meelt sulle selle projekti juures, kui oled tegutseja siis on sul varsti väga mõnus ja stiilne auto. Kui saladus pole siis palju see isend ka maksis? pakun et tegu gaz m-21 US nagu minulgi.
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Veel ei ole jõudnud vaadata millega täpselt tegu on, kere plaat on roostes , terasharjaga üle eks siis selgub.
Postitused: 2,397
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
30
Väga stiilne auto minu vanaisa omas ka täpselt samaugust ja kuna ta käis sellega Ida-saksas olid tal mustad numbrid eesti tähtedega 00-01 ASS. Kas sul neid masinaid juba liiga palju ei ole, peaasi et miskit seisma ja mädanema ei jääks!
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Mina igatahes ei suutnud tuvastada mis tähega on tegemist aga sai teada et auto on 1963 aasta väljalase. Täht meenutab 9või g(vene keeles siiski) endal pole sellise aasta kataloogi ja ei sa järgi uurida
Postitused: 502
Teemad: 25
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Kas need originaal raamid ongi nii mädad, reeglina ei tasu neid lambist vahetama hakata, tegu ju vene toodanguga, osad ei pruugi kenasti kokku istuda. Kui originaalid kõverad ja läbimädad pole, ei hakkaks ise jamama, pärast ei saagi autot enam otse sõitma. Parem tee need auto all olevad raamid sama moodi korda.
Postitused: 502
Teemad: 25
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Mis asi see turbiin on, millega lubasid põhjasid puhastada.
Ja tiibade kohta, oled sa kindel, et tahad neid plastiktiibasid kasutada. Olen kuulnud, et nad pidid suurematel kiirustel laperdama hakkama. Täna käisin autoturu, seal üks helehalli vanavolgaga vanamees pakkus tiibasid ja uksi. isegi volgapoes on tiivad müügil, vist mingi 380.- maksis, ei mäleta täpselt. Seda, kas plastiktiibasid on kergem või raskem pahteldada värvida ma ei tea. Siiski arvan, et sul tasub ikka plekist kerekatteid kasutada. Pärast ise hakkad kahetsema et ei teinud korralikult. Minu teada olid need plastiktiivad mingi asendusvariant kui õigeid saada polnud (õitsva kommunismi teel polnud mitte raha vaid kaubapuudus)
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Turbiin on elektriline töörist, nagu suur elektridrell ainult et otsas on terashari. Plastikud ma tahtisn panna selle pärast et mul on need juba olemas, isegi saan expordi omad. Plastikud tuleb lihtsalt karedamaks nühkida enn värvimist, veneajal ei viitsinud keegi nühkida ja nii hakkaski värv kooruma. Ja plastiktiibu tehti eestis, täpselt ei mäleta kus eks homme vaatan.
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
13-06-2004, 23:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2004, 23:30 PM ja muutjaks oli
Martti.)
Kas kellegil on siin kogumusi plastik tiibadega, kas hakkavad tõesti laperdama sõites, endal on olemas üks uus tagumine tiib(plekist), kas peaks äkki hankima teised ka uued nagu soovitati. Muidu platikute eelis on et ei mädane.
Postitused: 502
Teemad: 25
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Minu info pärineb Hr. Ants Kulgevee suust, kes rääkis mulle isiklikust kogemusest vana volga ja plastiktiibadega sõidust. Asi võis ka konkreetse auto viga olla, aga minu jutu mõte on ikka see, et kui konti ei murra pane plekk, autentsem.