1959 Moskva auto show?
#1

Mu isal oli kunagi 1959 Cadillaci, Chevroleti, jms. venekeelsed auto kataloogid. Need on juba ammuilma hävind.Sad
Jutu järgi Ameeriklased käisid siis Moskva showl ja tõid venekeelset kirjandust kaasa. Kas keegi teab enamat?
Ehk on isegi pilte antud kataloogi/st/dest.

Just a man!
Vasta
#2

See oli vist Ameerika \"rahvamajanduse\" näitus vms. , kus muuseas ka autod. Mu isal olid ka need kataloogid ja võibolla on isegi midagi alles. Oma algkoolipõlvest mäletan, et sai neist pilte välja lõigatud ja kooli referaatides kasutatud.
Kui aega leian, püüan uurida, kas leiab veel midagi üles.
Vasta
#3

Mul pole kül säilinud katalooge, arvatavasti mu vanaisa laiskuse pärast ,aga ta käis seal ise kohal ja on säiloinud 2 pilti Chevrolet Impala ja Pontiac Catalina kõrval, kõik puha venetähtedega.
Vasta
#4

Ühes Mobilisti numbris peaks vist olema neist kataloogidest juttu ja pilte! Mul on palju Mobiliste hakkan läbi sobrama! Ma küll kahtlen, et mul just see Mobilisti number on.

Just a man!
Vasta
#5

Mul on 58 aasta Fordi venekeelne kataloog (Ford-Mercury-Edsel-Lincoln), ilmselt pärit selleltsamalt näituselt.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#6

Kui on võimalik pane pilte üles! Vähemalt kaane pilt.
Ma pole seda kunagi isegi näinud, General Motorsi toodangu oma olen küll näinud. Eks teisigi huvitab!

Just a man!
Vasta
#7

Mul pole kahjuks ei isa ega vanaisa, küll aga on mul nimetatud ürituse jaoks tehtud Chrysleri pildivihik. Kuna mina suurem asi IT-i mees ei ole, siis ei mõista mina pilte üles riputada, küll aga võin mina anda neid riputamiseks.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#8

Keegi võiks Piiburit aidata pilte üles panna, mina olen liiga kaugel merede taga, muidu võiks ise aidata!

Just a man!
Vasta
#9

ON MINGEID UUDISEID SELLE KOHA PEALT?
Vasta
#10

Õnnestus mulgi omandada tolle ajaloolise näituse kaks trükist: Chrysleri korporatsiooni mudelikataloog ja Fordi 1959 a mudelikataloog.
Kõige vahvam on muidugi Chrysleri oma: ilusate piltide kõrval tehakse vaesele Nõukogude inimesele lakkamatut propagandat: tuleb välja et \"Plymouthi\" saab omandada 1900-2862 USD eest. Selle summa teenib aga USa autotehase tööline 946 inimtunniga! Väike rehkendus annab, et 40- tunnise töönadala puhul teenitaks autoostusumma ca 23 nädalaga! (Muidugi kui hambad varna panna!) On muudki vahvat kirjas: autotehase 90 tuh aktsionäri hulgas olevat küllaltki palju sama tehase töölisi ja need töölised saadavad Nõuk inimestele oma palava tervituse jne Või jälle limusiin supermarketi ees ja selle järgneb kohe jutt supermarketist ja mis seal kõik müügil on.
Või pilt limusiinist millesse laaditakse kohvreid seismas luksvilla trepis: ameeriklased armastavad sõita suveks puhkusereisile jne.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#11

Äkki oleks võimalik seda siiski arvutisse skännida ja netti panna? Ma otse põlen soovist sellist asja näha!
Vasta
#12

Minu kasutuses oleva eksemplari skännimine on jäänud suuremat sorti skanneri puudumise taha, õigem oleks öelda väiksemaga töötamise oskuse taha. Lisaks on vihikut keegi keskelt teibiga parandanud ja keegi laps mõnest kohast sodinud.
Ehk on Eberhardi eksemplar paremas korras.
Tubli ITimees võiks minu käest saada kataloogi ja arvutis pisut töödelda.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#13

Jah, minu eksemplar on hästi säilinud aga skaneerimisega saab \"sisse võtta\" pool autot kuna autopilt ulatub mõlemale lehele. Kui ainult autopilti skaneerida siis läheb tekst kaotsi! Käis peast ka selline \"nurjatu\" mõte läbi, et mõlemad kataloogid võiks ju ka väikeses tiraažis uuesti üllitada näiteks firma \"Koopia 3\" kvaliteetset värvipaljundust kasutades.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#14

palju selle Jajaa värvikopi maksma võiks minna ? Hiljutisest enda kogemusest tean et 1 värviline A4 on neil 15.-
Kui läheks mingiks väiketiraaži tellimise värgiks ja hind oleks reasonable, oleksin samuti käsi. Ise pole neid näinud, kuid isa (kes enda omad õhupüssi vastu vahetas 60.-tel) nutab neid kõvasti taga
Vasta
#15

Orientiiriks siis niipalju, et Chrysleri pildivihiku maht on on 24 kopeeritavat lehekülge ja Fordi omal 12 kopeeritavat lehekülge-kaaned kaasa arvatud.
Minu arust oleks mõttekas kopeerpaberina kasutada mitte tavalist A4 koopiamasina/printeri paberit vaid midagi paksemat ja kvaliteetsemat, et trükis ka aastate pärast nauditav oleks..

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#16

kas leheküljed on siinses kontekstis A3-d?
Vasta
#17

rainer Kirjutas:kas leheküljed on siinses kontekstis A3-d?

Vihikud on A4 formaadis.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#18

Oleks ka huvi, kui tegudeks läeb.
Vasta
#19

Kui tegu A4\'ga, siis võiks lehed sisse skännida ja üles panna. See et auto
on pooleldi eri lehtedel on OK. Infot vaja ja pilte saab printida välja ja uuesti kokku panna.Peale kauba on ju ka montaazh programmid olemas.
Pange aga üles! PALUN!

Just a man!
Vasta
#20

Üks 59 autoshow vihik on netis ka olemas:
[Pilt: 1959_gm_00.jpg]

Üldse leiab sellelt lehelt nii mõndagi huvitavat.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne