Tundmatu jalgratta raam
#1

Tuvastamist ootab piltide olev jalgratta raam.

Eripäraks on esihargi toru külge minevatel torude peal oleva "kiired". Üks ülemisel torul, teine alumisel.

Vändamehhanismi juures on raam olnud läikiva ilukattega (kroom?).

Sildiaukude vahe 79-80 mm.

Ideid?

A.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                       

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#2

Tuu võiks Rudolf Niibo "Rudoni" olla...

Kuigi Rudoni, mis mul oli ja Valdol üks lausa klantsiks säetud, tol kiired teistsugused...

Eks kui valdo juhtub lugema, teab kindlasti rohkem öelda...

loll on loll olla.
Vasta
#3

Õhtust!
Rudoni ei ole kindlasti, ka Baueri tavapäraseks toodanguks (kes tegi Rudoni jalgrattaid Saksamaal) ei kvalifitseeru, kuigi raaminr järgi võiks olla ka Bauer, mingi suurem (saksa?) tegija võiks olla. Pildid veidi nigelad ja vb pildi järgi siin ei oskagi midagi kosta, ilmselt üldse on raske midagi kosta. Võiks Baueri raamiga võrrelda, erinevad nüansid, numbri šrift jne... Aga eks "kui Valdo juhtub lugema", eks siis saab tõde kuulda....  Rolleyes
Vasta
#4

Sel on mõlemal torul üks suur kiir: ülemisel torul üleval, alumisel torul all.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

Jah, Bauer või Rudoni pole kindlasti. Raaminumbri järgi ei või ka bauer olla, sest 800 tuhandele lõi bauer 0 ette. Brennaboril olla ka kiirtega raame olnud ja võimalik, et kellelgi veel. Eks peab raaminrisse ja sildi aukudesse veidi süvenema
Vasta
#6

Õhtust!
Jah, süvenema peaks ja vb peaks pigem raami, kui sellisesse süvenema, nähtu põhjal tunduvad mulle need kiired kuidagi "kodustehtutena", muidugi võin eksida. Igal juhul huvitav raam ja paremate fotode korral võiks lasta saksakeelsetel ka pead murda või lihtsalt vastu seina peksta...
Vasta
#7

Vaatan, mis teha annab.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#8

Mina teinud ei ole vahepeal midagi, ainult vaatasin. Brennabori puhul oleks see raam Tilmani järgi kuskil I ilmasõja lõppu. Papperitzi raamatus on mõni aasta varasema dateeringuga 79mm auguvahega Brennabori märk. Ketiratas ei ole üldse brennabori moodi aga samas mingil brennabori kahvlil olen justkui selliseid kiiri näinud. Peaks nüüd raaminr srifte võrdlema.
Vasta
#9

Halloo!
Lihtsalt enda rahustamiseks või rahuldamiseks mainin, et minu arvates see raam nüüd küll Brennabori toodang ei ole (kogukonda muidugi see jutt eriti ei koti). Brennaboril pole mina ka tugevduskiirtega esiharke näinud ja 878XXX number võiks Brennaboril pigem roolikannul asuda, mitte piloodi tagumiku all raamitorul.
Vasta
#10

Tubli, vastastikkuse jutu arenedes oleme välistanud nii Baueri kui Brennabori. Nüüd võiks keegi targem peale välistamise ka midagi öelda Cool
Vasta
#11

Proovisin tekitada parema valiku pilte.

https://drive.google.com/drive/folders/1...i1qh4BAPkQ

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne