Vauxhall Chevette
#1

[\"13piisab\" märkus]poolitasin ühe vana teema, kus oli läbisegi juttu nii BMW-dest kui Vauxhallist[/märkus]



ahha, meenus veel üks asi. kui juba selline mõttetu teema siia tehtud sai, siis ma räägin oma teise mure ka siiasamma hingelt ära ...

nimelt selline auto http://www.uno.ee/autoline/car/299/?o=3
Vauxhall Chevette ... ma tean, et ta on sugulane vana Opel Kadettiga.
kuid mind vaevab selline küsimus, et kas väliselt eristan neid kahte autot vaid esiotsa järgi? st kas muud keredetailid on samad? kui suured erinevused varustuses on?
mul ema sõitis kunagi ammu 2 ukselise, 1300 mootori ja automaatkastiga sama eaklassi kadetiga ... tagumine ots oli tollel täpselt sama, kui ülal toodud vauxhallil. ning selle vauxhalli-looma nägemine pani kohe südame põksuma (äratundmisrööm) ... meie oma oli muide punane ja nüüd sõidab kusagil tallinna kandis. ilus auto oli. (kui enam elus on)
ehk siis kokkuvõtvalt - kui erinevad on Opel Kadett ja Vauxhall Chevette ...

kui ntx võtta see vauxhall ja vahetada esiots kadeti (ilusama) esiotsa vastu, kas siis võiks tulemust kadetiks pidada??? Big Grin

uku
/ülikoolist segaduses/

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#2

Tehniliselt sama. Kindel ei ole aga samas üsnagi kindel Wink . Kui General Motors tootis näiteks Rekordit Commodoret Belgias Rangeri nime all Sveitsis, Lõuna Aafrikas, Opel Olympico nime all Mehhikos, Opalana Brasiilias ja isegi Uruguays toodeti sama tehnikaga, sama kerega masinat siis arvan seda sama ka välimuselt identsete Vauxhallide-opelite kohta. Lõõge mind.

Mis puutub esiotsa kujundusse siis mina seda koledaks ei pea. Isegi huvitavam kui Kadeti oma... Ei tea kas eksin kui väidan, et Vauxhall hakkas seda masinat tgema hiljem kui Opel Kadetiga välja tuli. igastahes rakendati selle masina peal juba Opeli testdrivedummide poolt proovitud esinina lahendust. Selle ninaga jäi vähemalt OSV (Opel Safety Vehicle) terveks 8 km/h kiiruselt millelegi otsa sõidul.
[Pilt: osv401.jpg][Pilt: osv404.jpg]
Vasta
#3

sama Vauxhall teises kohas!

lihtsam peaks olema ikka Kadett C hankimine - kergem leida ning \"uunikumihõnguline\" Vauxhall jääks nii \"vägistamata\".

kui mälu ei peta, ühines Vauxhall Opeliga just \'70te alguses (noh, kusagil seal kandis) - ning Kadett C tuli vist 1973. Niisiis see Vauxhall on mudel \"kahtlasest perioodist\"...?
huvitav, et piltidel masina rool täiesti õigel pool! See räägib kah justkui Vauxhalli iseseisvus-perioodist? Ning Kadett D tuli juba 1979 - kas tõesti vorbiti Inglismaal veel 2a hiljem \"vanu\" Vauxhalle? Või ehk polegi konkreetne isend Inglismaaga seotud, vaid toodetud vanadel liinidel kusagil mujal ning hiljem?

EDIT: õnneks on meil Internet - seal väidetakse, et mootor on Vauxhall Vivalt (mis ei olnud veel \"Opel\"!). Seda kinnitab tõik, et opelil pole 1.3 38kW mootorit.

teet,
sattus nüüd küll segadusse

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#4

Paneme siis faktid kirja: Chevette`i esitleti 3 ukselise luukpärana 1975 1256 cm3 mootoriga - 1984 a. lahkus liinilt viimane: 415608-s Chevette.... raju
Vasta
#5

sellise kerega masin seisis meil veel kevadel ühe korterelmu ees(haljalas)...kuid nüüd on see kahjuks kuhugi kadunud Sad...

OldSchool Rulez...Smile
Vasta
#6

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: unu
Mis puutub esiotsa kujundusse siis mina seda koledaks ei pea. Isegi huvitavam kui Kadeti oma...
[Pilt: osv401.jpg][Pilt: osv404.jpg]
Salong on selle ajastu kohta ikka:oeriti FUTURISTLIK,eriti huvitavad on peatoed!!!
Vasta
#7

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: ints
Salong on selle ajastu kohta ikka:oeriti FUTURISTLIK,eriti huvitavad on peatoed!!!
Need on pildid sellest OSV safety vehicle\'st, mitte seeriaautost.
Vasta
#8

usku Kirjutas:ehk siis kokkuvõtvalt - kui erinevad on Opel Kadett ja Vauxhall Chevette ...
eile puhusin ühe chevette omanikuga juttu. Küsisin talt sama küsimuse, aga muu jutu taustal ununes täiesti, mis täpselt erinevad olid... Aga eks teinekord pärin talt veel üle - ta teab asja suht peensusteni (ise töötab romulas).

nüüd jutustaks aga minu nähtud liikurist:
masin on sinine, sisu paistis originaal, tehnika ümber tehtud: rekordi 1.8 karpa-mootor (padjakinnitused uued; passis siiski 1.3 või mis see originaalmoto oligi), isearetatud väljalaskekollega, automaat, pidurid-roolimehhanismid originaal (kuigi taha pandud golfi esikettad), 520 radikas jne. Aastaks \'78, mandri-variant (rool vasakul) ja nägi päris hää välja - tahtmise korral on võimalik see 1.8 moto IMO väga kergelt näiteks 110kW 2.0-ga vahetada. Vaja vaid väljalaske kallal vaeva näha (seal on kitsas - roolimehhanism jääb natuke ette), pritsungijuhtmed panna (kökimöki) ning elektriline bensupump külge aretada. Masin on täitsa müüdav (5k koos kärgvaludega, 4.5k ilma).

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#9

siim Kirjutas:sellise kerega masin seisis meil veel kevadel ühe korterelmu ees(haljalas)...kuid nüüd on see kahjuks kuhugi kadunud Sad...
OT: Kui kedagi huvitab siis sama kerega masin seisab juba pikemat aega Tartus Kaunase pst.\'l. Võib olla on see müüa Wink
Vasta
#10

Kas Vauxhall Chevette\'i ja Opel Kadett C mootorid on teisaldatavad? Ehk kas mootorikinnitused on samad?
Vasta
#11

täpselt üks ühele istuvad!
Vasta
#12

Mootori teisaldatavuse kohta ei oska täpsemalt öelda (st mootorikinnitused ja käigukast eelkõige), kuid mootorid on erinevad, st Vauxhalli ja Opeli mootori osad ei ole vahetavad omavahel. Chevette'il reeglina 1300 ja Kadetil reeglina 1200. Äramärkimist väärib veel asjaolu, et kui Kadetile oli tehase poolt suurim töömaht ettenähtud 2,0 L, siis Chevette'il lausa 2,3 L. See aga tippmudel HS, mida valmistati 400 ralli homologiseerimiseks (mõni pilt: http://www.kolumbus.fi/makkesgarage/protos/car36.html )
Vasta
#13

Leidsin sellise kuulutuse:
http://www.motors24.ee/Default.aspx?page...41713&pg=0

ja müügiteema, kus lubatakse auto ahju viia:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=3440

kisub Opeli poole
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne