mis on saanud esimestest tartu scaniatest?

Aga mõnedel bussidel on arvelevõtmise ja liinilesaamise vahe päris pikaks veninud, 3401 ja 3402 näiteks arvel juba 12. novembrist...
Vasta

kukkurkurat Kirjutas:Aga mõnedel bussidel on arvelevõtmise ja liinilesaamise vahe päris pikaks veninud, 3401 ja 3402 näiteks arvel juba 12. novembrist...
Suurema partii puhul on see loomulik et kõik bussid ühekorraga liinile ei saa, aga mis põhjusel 1039 ja 1040 kaks kuud enne marineeriti, kui sõitu lasti?
Kui päris aus olla, ega 12-aasta taguseid sündmusi peast küll ei mäleta ja kuupäevad, mis eespool tõin, saan paberitest, mis teadupärast kannatavat kõike Toungue
Vasta

Noh, sel ajal tuli ikka rohkem busse ka, 3500, 3567, 3569, 3571, neile enne liinilelaskmist T2 vaja teha, paberid korda ajada, juhtub et mõni jupp vigane, vaja tellida või valmistada... enamus DAB-e sai sõitu 1996 aasta jooksul aga 1161 nägin esimest korda liinil alles juunis 1997.
Vasta

kukkurkurat Kirjutas:Noh, sel ajal tuli ikka rohkem busse ka, 3500, 3567, 3569, 3571, neile enne liinilelaskmist T2 vaja teha, paberid korda ajada, juhtub et mõni jupp vigane, vaja tellida või valmistada... enamus DAB-e sai sõitu 1996 aasta jooksul aga 1161 nägin esimest korda liinil alles juunis 1997.
Kõik DAB-d ja siin toodud teised nr-d on arvele võetud 1996, mitte "sel ajal" (1995)!
Vasta

Need nimetatud neli CR-i olid kindlasti liinil oktoobris-novembris 1995.
Vasta

kukkurkurat Kirjutas:...enamus DAB-e sai sõitu 1996 aasta jooksul aga 1161 nägin esimest korda liinil alles juunis 1997.
Mina jällegi nägin 1161-e liinil (vaatasin märkmetest järgi) juba 01.11.1996! Vaid 2731-e nägin esimest korda 04.02.1997. Kõiki teisi juba 1996.-da aasta sees.
Vasta

kukkurkurat Kirjutas:Need nimetatud neli CR-i olid kindlasti liinil oktoobris-novembris 1995.
Sai kontrollitud ja tõesti: 3500 võeti arvele 1.07.1995 ning 3567,3569,3571 15.09.1995
Aga siiski ei näe ma eeltoodus mingit põhjust 1039 ja 1040 kahekuuliseks T2-ks 09-11.1995.a. Toungue
Vasta

Tooks selle teema taas tagant ettepoole seoses järgnevate piltide leidmisega. Piltidel TAKi värvis Scania DM 596TBH märgiga, pildid ajakirjast Autorevüü 12/97, artiklist "Tartu bussitehas Baltscan" (Krista Kivisalu). Kui keegi teab sellest bussist midagi, siis paluks seda ka teistega jagada. Ise pakun, et antud buss sai Tartu ARKi märgid, sest sõitis nt kuskile tutvustamisele, misjärel sai ikka TAKi bussiks. TBH peaks olema välja antud suvel 1997. Pildilt on ka näha, et see on uuendatud DM, valge kopsikuga katusel. TAKi esimene selline peaks olema 3658 juba novembrist 1996. Miks sel numbrid 596TBH ja mis sest bussist sai?...

[Pilt: dm1596tbhautorev1297ag6.jpg]

[Pilt: dm2596tbhum7.jpg]
Vasta

3658'l algusest saadik puuduvad ilukilbid, pildil olev peaks uuem olema

ei oska kielt!
Vasta

Pildil on lumi maas, seega peaks olema pildistatud nagu 1997 ñovembris, aga võibolla ka märtsis. Igal juhul on see seeria, mis algas bussiga 2740 aprillis 1997 (vt, akende tüüp). Ja kindlasti TAK buss, sest sama värvi tehas midagi muud ei tohtinud värvida ja ühtegi tellimust ka ei tühistatud. Tõenäoliselt tehti sellega mingi tutvustustuur enne Tallinnale üke andmist
Vasta

Kas ilukilpideks loetakse seda plekki rattamutrite ümber?

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

mina ka mõtlesin 2740 peale...
Vasta

http://fotobus.msk.ru/list.php?mid=724
Seniteadmata isendid idanaabrilt. Sini-valged tunduvad olema samad, millest ühte Albu kunagi Tartus on pildistanud. Viimane on 1-1le sama endise Tartu 116ga, ent seda ta siiski pole (see buss Harjumaa Liinide värvingus). Kommentaarid oodatud.
Vasta

http://fotobus.msk.ru/photo.php?pid=23580 Krdi lahe oleks kuskil venemaal sellist teksti lugedaSmile Kuid mäletan ammu juba, et venemaale on Hesse müüdud vist isegi otse tehasest, üks perek. tuttav meister vms TAK-ist teadis seda rääkida. Ja regardman veel raius mõni aastake tagasi tugevalt, et ei-ei, ei ole võimalik, ei saa olla jms, et Venemaal mõni Tartu Scann sõidab..
Vasta

Regardman Kirjutas:http://fotobus.msk.ru/list.php?mid=724
Seniteadmata isendid idanaabrilt. Sini-valged tunduvad olema samad, millest ühte Albu kunagi Tartus on pildistanud.

http://fotobus.msk.ru/photo.php?pid=19367
Sellist sai jah vast 2000. a. lõpus Tartus Scania keskuse juures pildistatud, neid oli seal kolm reas. Pilt pole scannitud, originaal on teises linnas, muidu paneks kohe võrdluseks välja, aga hetkel ei ole võimalik. Aga väga huvitav avastus, kus Hessid sõidavad!
Vasta

Olgem ausad, venelane ostab Eestist tutika bussi - ulme. Nad jäävad ikka oma imetehnikale truuks. Ent erand kinnitab reeglit ja nii see siin hetkel ongi. Uuema ninaga linnaliini Hesse on ka Soomes ja Poolas, ehk on kuskil veel Tartu eksemplare!?
Vasta

Aga mind huvitab, et mis on tänaseks sellest tehasest saanud? Marjaks kuluks ka mingit uuemat pildimaterjali uutematest sõidukitest.. Tänud ette, kes midagi asjalikku postitada vaevaks võtab!
Vasta

Minu teada kurb lõpp.Wiimased bussid läksid tehasest selle aasta alul(kui õigesti mäletan)

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

Tehas lõpetas 2007. augustis, nagu kirjutab see artikkel, kus väike ülevaade tegevusest ka.
http://www.postimees.ee/290507/esileht/m...263242.php
Täpsed toodetud busside arvud olid ühes varem ilmunud artiklis siis kui lõpetati linnabusside tootmine. (Seda otsinguga ei leidnud. Muidu olemas, aga mitte käepärast.)
Ka Autolehes on sest firmast juttu olnud.
Pilte busside ehitamisest seal aga on mu teada raske leida. Uuemad sõidukid on GoBus'i 10 OmniLinet (TGN, TGO märkidega) ja Atko 5 samasugust (MGY). Hea, et need osteti, oleks narr, kui Eesti bussitehase toodangut Eestis ei sõidaks.
Vasta

Tänud igatahes TeileSmile Igasugune info veel tervitatav!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne