01-09-2012, 01:59 AM
(31-08-2012, 10:25 AM)Daff Kirjutas: Mootoritest, mida kasutati Kolosil ja T-150, T-150K peal.Hmm ! Mõni aeg tagasi oli siinsamas juttu SK-5 IIst(kahe peksutrumliga Niva) polnud varem sellisest kuulnudki.
Baasmudel SMD-60, (110Kw,150Hp, 2000rpm). Kasutati roomiktraktoritel T-150 ja mõnedel T-150K modifikatsioonidel, (näiteks T-157).
Modifikatsioon SMD-62, (121Kw,165Hp,2200rpm). Kasutati ratastraktoril T-150K.
Modifikatsioon SMD-64, (110Kw,150Hp,2000rpm). Kasutati kombainide Kolos mudelitel SK-6, SKP-6, SK-6 II, SKP-6 II (kahe trummliga mudel), SKPR-6.(rootorkombain)
Ültse toodeti SMD-60 baasil kokku 9 modifikatsiooni mootoreid.(SMD-60,61,62,63,64,65,66,71,73)
Üks huvitav fakt veel Kolosi kohta.Eksporti minevatel kombainidel oli kabiinis kliimaseade. Milline täpselt, pole kursis, kuid spekuleerides vene tehnikat aluseks võttes, siis vist vett kasutav õhujahuti. Midagi T-150 pealt laenatut.
Heedri laiused olid nendel algul 5m hiljem lisandusid 6 ja 7 meetrised mudelid.
Samasugune üllatus on SK-6 (ühe peksutrumliga Kolos).Huvitav kas sihukesi Eestis ka leidus?
Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn