25-07-2019, 12:25 PM
Ka uusim "vene" kombain on töömehele surm. No ei oska nad teha tööriista inimesele.
Ning et selel "kombainiga" saada kvaliteetne töö väikese kütusekuluga, peab pukis olema Kombainer, mitte suvaline tavotinina.
Pange need kaks asja kokku ja siit tulebki vastus, miks meil on enamus viljast lõigatud Lääne tehnikaga.
Kes ei usu, tehke paar päeva näiteks uue RSM roolis - täitsa saadaval kolmandikhinnaga uuest Claasist. Eriti soovitan tegelda kütusekulu optimeerimisega normaalse terakao säilitamisel. Tõsi, selle eeluseks on uue kombaini ülevaatamine mutrivõtmete komplekti ja haamriga. Ei pea olema eriti suur, 800-grammisega õgvendab kenasti konveierite põhjad ja luugid rapsipidavaks. Üle paari päeva ei tohiks minna, kui kõik tükid ikka küljes ja poldid-mutrid aukudes alles.
Parimate lääne kombainidega võib kohe seadistama ja lõikama hakata. Kui kohale toonud autojuht just midagi ära lõhkunud pole. Milles ei saa kunagi kindel olla...
Ning et selel "kombainiga" saada kvaliteetne töö väikese kütusekuluga, peab pukis olema Kombainer, mitte suvaline tavotinina.
Pange need kaks asja kokku ja siit tulebki vastus, miks meil on enamus viljast lõigatud Lääne tehnikaga.
Kes ei usu, tehke paar päeva näiteks uue RSM roolis - täitsa saadaval kolmandikhinnaga uuest Claasist. Eriti soovitan tegelda kütusekulu optimeerimisega normaalse terakao säilitamisel. Tõsi, selle eeluseks on uue kombaini ülevaatamine mutrivõtmete komplekti ja haamriga. Ei pea olema eriti suur, 800-grammisega õgvendab kenasti konveierite põhjad ja luugid rapsipidavaks. Üle paari päeva ei tohiks minna, kui kõik tükid ikka küljes ja poldid-mutrid aukudes alles.
Parimate lääne kombainidega võib kohe seadistama ja lõikama hakata. Kui kohale toonud autojuht just midagi ära lõhkunud pole. Milles ei saa kunagi kindel olla...